cherry c

משתמש סופר מקצוען
בעקבות שרשוריפלצת צרכניים מלאי קיטור ואמוציות.
מתכבדת להרים את הכפפה ולפתוח שרשור שבא להלל ולשבח את החנויות נותנות השירות במגזרנו. (בתקוה שכולנו נשתף פעולה ושרשור זה ינעץ לשם ותהילה)
למען נדע מתוך החיוב, היכן כדאי לקנות, אילו חנויות מכבדות את עצמן ואותנו הצרכנים.
נוקיר חנויות אלו בקניה חוזרת בהם, ונקווה שעוד ועוד חנויות ישכילו לזכות את עצמן בציון 10 מתוך הבנה שהצרכן החרדי זכאי לשירות על כל מוצר בכל מחיר.
כי שירות זה מוצר צריכה בסיסי.

אז איך הולך הציון?:
כפי התגובה הבאה, יש לספר את סיפור המקרה ככתבו וכלשונו, עדיף לצרף תמונות.
אחרי זה להעתיק את השאלות הבאות ולענות עליהם, כאשר 10 זה הציון הגבוה ביותר ו1 זה הציון הנמוך ביותר.
לא לשכוח לחשב ציון משוקלל בגדול.


דרג/י את היחס של המוכרת/בעלת החנות אליך כלקוח/ה הבא עם תלונה: 1-10
דרג/י את מהירות השירות הניתן: 1-10
דרג/י את איכות השירות הניתן: 1-10 (10 יינתן רק במקרה של תמורה מלאה, זיכוי יקבל ציון 7 לכל היותר, זיכוי מוגבל בזמן/מידה/פריט יקבל ציון 5 לכל היותר)
מדד השירות משוקלל: (ממוצע 3 הציונים לעיל)
 

cherry c

משתמש סופר מקצוען
אני אתחיל, אני רוצה לציין לשבח את חנות נמשים בנוה יעקב בירושלים, בעלת החנות היא ציפורה קרוק. ואת היבואנית של חברת NK לבגדי ילדים:נועה לויוב.

(יש חשש להאוטינג, אז בבקשה לא לחשוף אותי)

קניתי לחג הסוכות תשע"ט 3 סוודרים יפהפיים ב95 שקל לסוודר.
קיבלתי עליהם אינספור מחמאות והתכוננתי להמשיך לקבל גם בעונה הבאה, ככה אני קונה ל2 עונות.
כיבסתי כמובן תמיד בנפרד הפוך בכביסה עדינה 30 מעלות כפי ההוראות.
(כאן גם המקום לשבח שהיבואנית לא התפרעה עם כיתוב ניקוי יבש..)

כעבור חודשיים וחצי, ראיתי ש2 סריגים מתחילים להפרם בדוגמה, מיידית הרמתי טלפון לבעלת החנות, בשניה הראשונה קיבלתי את המשפט, את הראשונה שחוזרת אלי עם תקלה כזו, זה עשה לי דה זה וו לסיפורי תקלות שהסתיימו רע.
אבל ההמשך היה טוב, היא בקשה שאביא לה את הסוודרים והיא תדבר עם היבואנית.
כעבור שבועיים היא חזרה אלי שאני אקבל סוודרים חדשים בדיוק כמו שהזמנתי, חששתי קצת כי אם יקרה להם מה שקרה לקודמים מה טעם?! אבל בגלל שזה לא קרה לשלישי, ובגלל שהם היו מהממים הסכמתי.
הבעיה היתה לשנע אותם מנתניה...
בעלת החנות נוסעת לשם רק פעם בעונה, בגלל שהענין התעכב, קודם כל היא החזירה לי את הסוודרים הקיימים, שאוכל להמשיך להלביש לפחות אותם שבת שבת ובשמחות שהיו לנו, תוך הבטחה שהיא תעשה את מרב המאמצים להביא אותם בהקדם. (ניסיתי גם אני להביא מנתניה ולא הצלחתי) זה לקח זמן אבל הגיע!

בסיכומו של סיפור, סוודר אחד אכן התפורר לו לגמרי הדוגמה.
סוודר שני נעצר.
אני קיבלתי 2 סוודרים חדשים לפיצוי.
ויש לי גם שנה הבאה להלביש לנסיכים 3 סוודרים יפים כפי שתכננתי.


דרג/י את היחס של המוכרת אליך כלקוח/ה הבא עם תלונה: 9
דרג/י את מהירות השירות הניתן: 8
דרג/י את איכות השירות הניתן: 10
מדד השירות משוקלל: 9

משום מה לא מצליחה להעלות קבצים, אז אעלה אותם בתגובה הבאה.


התלבטתי האם לפי מדד האיכות לתת 7 או 10, כי בסך הכל קיבלתי זיכוי על אותו מוצר באותו חנות ולא תמורה כספית, אבל בגלל שאכן זה לא תקלה גורפת במוצר, וזיכוי מוצר חדש יחד עם קבלת המוצר הישן סיפק אותי, החלטתי לתת 10 בכל זאת. כי יצאתי שבעת רצון בסופו של דבר, סוודר אחר היה הורס לי את הסט.
 
נערך לאחרונה ב:

cherry c

משתמש סופר מקצוען
הסוף הטוב: הסוודר החדש.


IMG_3391.JPG

פרטי היבואנית. תזכורת החנות היא נמשים בנוה יעקב. בעלת החנות ציפורה קרוק.
IMG_3403.JPG
IMG_3389.JPG
תמונה של הסוודר המתפורר בסוף העונה כפי שפחדתי שיקרה אם לא אפנה לשירות.

תמונה של תחילת ההתפוררות, בסוודר זה היא לא המשיכה הלאה. IMG_3388a.jpg
 

-LIGA

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
נוקיר חנויות אלו בקניה חוזרת בהם, ונקווה שעוד ועוד חנויות ישכילו לזכות את עצמן בציון 10 מתוך הבנה שהצרכן החרדי זכאי לשירות על כל מוצר בכל מחיר.
כי שירות זה מוצר צריכה בסיסי.
יוזמה ברוכה שלבטח תעלה את תודעת השירות, יותר מהאשכולות של המתלוננים.
 

אהבת עולם

משתמש סופר מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
החנויות המומלצות שלי :
ליטל עמאר - איכות בגדים שווה , מחזיקים מעונה לעונה ועוד עונה.
נעלי דרך צלחה בביתר- אחריות לא רגילה. שירות מדהים .
אופטיקינג בביתר - שירות מעל ומעבר , ברמה שהחליפו לנו משקפיים בחינם כי הן לא היו מתאימות לפנים (חדשות!!! שעלו 1000 שח)
 

הסטטוס שלנו

כשבקק"ל בוחרים בתמונה של סטודנט שלנו, הם יודעים מה הם עושים
כשבקק"ל בוחרים בתמונה של סטודנט שלנו, הם יודעים מה הם עושים.... לרגל ט"ו באב, קק"ל והאגודה הישראלית לצלמי טבע אספו תמונות של בעלי החיים שמפגינים אהבה בעולם הטבע. קרדיט: יעקב משה
תחרות כיבוש שטחים!
https://www.prog.co.il/articles/2745 צפו בשיפוט! בפורום דיגיטל ואינטראקטיב מבית פרוג יצאנו בתחרות כבישת שטחים יוצאת דופן!

מודעות אחרונות

למעלה