א-ירושלמית
מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
•
התחיל אתמול בטלפון: יש לנו חידון לל"ג בעומר, משהו רציני, אנחנו צריכים שילוט לרכב. אפשר?
בבקשה, למה לא. אפשר לשים בצד את כל המניעים והמפריעים (לדוג' עייפות משוגעת...) וקדימה. קבלתי מידות לחלונות צדדיים, שילוט מקדימה ומאחור.
הלוגו (קובץ מוקטן, 92 קילובייט, נחמד בקטנה, אי אפשר להגדיל) עבר חידוש וויקטור זריז תוך שמירה על הצורניות המקורית.
הדרישה: לוגו בימין למעלה, סלוגן "משיבים כהלכה", כיתוב "חידון ל"ג בעומר" (את השנה הוספתי בעצמי) ומדורה בשמאל.
אני אוהבת את הפונט דידה, הוא סוג של חומר גלם איכותי ומשובח. איזה כיף להשתגע איתו! ופונט נוסף, לימונדה, לכיתוב החידון, תוצרת @נקודת מחשבה. גרדיאנט שמבטא יציאה מחושך לאור, וכוכבים שהם נמשל להרבה דברים טובים. צבעים של אור, של שמחה, של אש.
בחרתי לבנות את הקובץ באילוסטרייטור - כדי שאוכל להתעסק עם אלמנטים קטנים שלא יכבידו על המשקל, ואוכל לסדר ולשמור אותם בקלות לשלושת הגדלים הנדרשים כשאצטרך לייצא לדפוס. השיקול הזה הוכיח את עצמו בהמשך, אגב.
וכך שלחתי סוג של סקיצה:
התגובה: הסלוגן - להקטין. המילים "חידון ל"ג בעומר" צריכות להיות בגדול. חוץ מזה - נראה קצת מסכן ונעבעך.
לא קבלתי הערות על הצבעים - כך שהמשכתי עם הגוונים שבחרתי.
ויופי, עכשיו מתחילה העבודה האמיתית. עבודה-עבודה, אבל שווה.
דבר ראשון, הלכתי לבדוק אלו גרדיאנטים טובים 'הולכים' היום בתור רקע. הנה התשובה והבחירה שלי באיזה סגנון להתמקד. תודה, שאטרסטוק:
התמונה מוקטנת, אפשר לפתוח.
יופי. עכשיו צריך להמיר את הגרדיאנט המקורי (אגב, אתם שמים לב כמה זה דומה לקובץ השאטרי מימין למטה?) לצבעים-צבעים. עבדתי עם שלוש גוונים. הכנסתי כל אחד מהם לקובית צבע, הגדרתי להם מעבר בין צורות, כשיש 4 סטפים בין צורה לצורה.
הנה, שימו לב לשלושת הריבועים המסומנים בצהוב - אלו ה'עוגנים':
זהו, יש לי לוח צבעים מוכן. עכשיו הצורניות.
אין חכמות. עפרון וכלי החלקה. עפרון וכלי החלקה. בלי קונצים, אחד-אחד. בשתי השכבות העליונות יצרתי 'חורים': מחקתי צורה עגולה בחלל הגדול, הצורות הפכו לשתי צורות נפרדות לגמרי (ולא סוג של קבוצה), ו'ציירתי' מחדש את החלל.
ועכשיו, הצבעוניות הבסיסית, שימו לב כמה זה יפה ומעניין עוד לפני העיבודים שנותנים לו מימד של שכבות נייר המונחות זו על גבי זו:
ועכשיו, העיבודים:
הסדר חשוב פה מאד. 'תפסתי' את כל השכבות למעט השכבה התחתונה ביותר (התורכיז הכהה), ונתתי להם Inner Glow. נכון, בקושי רואים.
ועכשיו, ההצללה. הכי חשוב! הזזתי ושחקתי בערכים. הצל הבסיסי נופל לצד ימין למטה, ואני רציתי שיפול לימין למעלה, ולא בזוית של 45 מעלות, אלא פחות.
זהו, הבסיס הבסיסי מוכן.
אפשר לשתול עליו 'כוכבים'. יש לי מספיק במלאי, איזה כיף.
ולסיום, אני רוצה לתת לו גם נגיעה מעניינת של טקסטורה. כנ"ל, המלאי שלי עשיר. תמונת קרטון מגיעה, מוחלת באוברליי בשקיפות נמוכה. זהו, נראה מצויין!
רגע, יש המשך...
מה עם עיבודי הפונט? על מה ויתרתי, מה השארתי, אלו טכניקות השתשמתי?
ואיך נראית המדבקה הסופית?
חכו, חכו שניה עם התגובות...
בבקשה, למה לא. אפשר לשים בצד את כל המניעים והמפריעים (לדוג' עייפות משוגעת...) וקדימה. קבלתי מידות לחלונות צדדיים, שילוט מקדימה ומאחור.
הלוגו (קובץ מוקטן, 92 קילובייט, נחמד בקטנה, אי אפשר להגדיל) עבר חידוש וויקטור זריז תוך שמירה על הצורניות המקורית.
הדרישה: לוגו בימין למעלה, סלוגן "משיבים כהלכה", כיתוב "חידון ל"ג בעומר" (את השנה הוספתי בעצמי) ומדורה בשמאל.
אני אוהבת את הפונט דידה, הוא סוג של חומר גלם איכותי ומשובח. איזה כיף להשתגע איתו! ופונט נוסף, לימונדה, לכיתוב החידון, תוצרת @נקודת מחשבה. גרדיאנט שמבטא יציאה מחושך לאור, וכוכבים שהם נמשל להרבה דברים טובים. צבעים של אור, של שמחה, של אש.
בחרתי לבנות את הקובץ באילוסטרייטור - כדי שאוכל להתעסק עם אלמנטים קטנים שלא יכבידו על המשקל, ואוכל לסדר ולשמור אותם בקלות לשלושת הגדלים הנדרשים כשאצטרך לייצא לדפוס. השיקול הזה הוכיח את עצמו בהמשך, אגב.
וכך שלחתי סוג של סקיצה:
התגובה: הסלוגן - להקטין. המילים "חידון ל"ג בעומר" צריכות להיות בגדול. חוץ מזה - נראה קצת מסכן ונעבעך.
לא קבלתי הערות על הצבעים - כך שהמשכתי עם הגוונים שבחרתי.
ויופי, עכשיו מתחילה העבודה האמיתית. עבודה-עבודה, אבל שווה.
דבר ראשון, הלכתי לבדוק אלו גרדיאנטים טובים 'הולכים' היום בתור רקע. הנה התשובה והבחירה שלי באיזה סגנון להתמקד. תודה, שאטרסטוק:
התמונה מוקטנת, אפשר לפתוח.
יופי. עכשיו צריך להמיר את הגרדיאנט המקורי (אגב, אתם שמים לב כמה זה דומה לקובץ השאטרי מימין למטה?) לצבעים-צבעים. עבדתי עם שלוש גוונים. הכנסתי כל אחד מהם לקובית צבע, הגדרתי להם מעבר בין צורות, כשיש 4 סטפים בין צורה לצורה.
הנה, שימו לב לשלושת הריבועים המסומנים בצהוב - אלו ה'עוגנים':
זהו, יש לי לוח צבעים מוכן. עכשיו הצורניות.
אין חכמות. עפרון וכלי החלקה. עפרון וכלי החלקה. בלי קונצים, אחד-אחד. בשתי השכבות העליונות יצרתי 'חורים': מחקתי צורה עגולה בחלל הגדול, הצורות הפכו לשתי צורות נפרדות לגמרי (ולא סוג של קבוצה), ו'ציירתי' מחדש את החלל.
ועכשיו, הצבעוניות הבסיסית, שימו לב כמה זה יפה ומעניין עוד לפני העיבודים שנותנים לו מימד של שכבות נייר המונחות זו על גבי זו:
ועכשיו, העיבודים:
הסדר חשוב פה מאד. 'תפסתי' את כל השכבות למעט השכבה התחתונה ביותר (התורכיז הכהה), ונתתי להם Inner Glow. נכון, בקושי רואים.
ועכשיו, ההצללה. הכי חשוב! הזזתי ושחקתי בערכים. הצל הבסיסי נופל לצד ימין למטה, ואני רציתי שיפול לימין למעלה, ולא בזוית של 45 מעלות, אלא פחות.
זהו, הבסיס הבסיסי מוכן.
אפשר לשתול עליו 'כוכבים'. יש לי מספיק במלאי, איזה כיף.
ולסיום, אני רוצה לתת לו גם נגיעה מעניינת של טקסטורה. כנ"ל, המלאי שלי עשיר. תמונת קרטון מגיעה, מוחלת באוברליי בשקיפות נמוכה. זהו, נראה מצויין!
רגע, יש המשך...
מה עם עיבודי הפונט? על מה ויתרתי, מה השארתי, אלו טכניקות השתשמתי?
ואיך נראית המדבקה הסופית?
חכו, חכו שניה עם התגובות...