• פרוג למען העצמאים!

    כפורום העצמאים והעסקים הקטנים המוביל בציבור החרדי, אתר פרוג נרתם לעזרתכם. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והשפעתו על המשק, נגרמים נזקים כלכליים לעצמאים רבים אשר מתמודדים עם מחסור בלקוחות. לכן החלטנו להושיט לכם יד ואנו מעניקים לכם, חברי האתר היקרים, את מערכת הפרסום העצמאית שלנו ב30% הנחה!!!

    למימוש ההטבה, אין צורך בהקלדת קוד קופון, פשוט פרסמו!

    לתשומת לב! המבצע עד חג הפסח

    למעבר ליצירת קמפיין >>>
     
    להתייעצות ועזרה בין חברי הפורום >>>
     
    לחבילת פוש לעסקים לחץ כאן >>>
     

עזרה לקראת סיום לימוד נהיגה. מה שמעכב אותי

תיקתוק

משתמש מקצוען
בעיקר זה קבלת החלטה לעבור נתיבים..
אני חוששת לקבל החלטות
לא מספיק יודעת לזהות מתי זה לא קרוב ומהירות מתאימה...
גם בכבישים בינעוריניים וגם בעירוניים
המורה שלי אומרת שיש לי אינטואיציות טובות.
יש לכם טיפים שיכולים לעזור לי להתקדם?
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
בעיקר זה קבלת החלטה לעבור נתיבים..
אני חוששת לקבל החלטות
לא מספיק יודעת לזהות מתי זה לא קרוב ומהירות מתאימה...
גם בכבישים בינעוריניים וגם בעירוניים
המורה שלי אומרת שיש לי אינטואיציות טובות.
יש לכם טיפים שיכולים לעזור לי להתקדם?
את הניסיון רוכשים בשיעורים או לאחר שעוברים טסט (או שלוקחים רכב ונוסעים ללא...) ככה זה כולם!!!
 

Natan Galant

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב ואדריכלות פנים
עריכה תורנית
מוזיקה ונגינה
כתיבה ספרותית
יש כלל מאוד פשוט בכביש.
אל תבלבל אנשים.
כלומר - או שלא עוברים נתיב, או שעוברים. ברגע שמחליטים משהו - יש לעשות אותו ולא לגמגם ולהתלבט תוך כדי ביצוע ההחלטה, כי זה מלחיץ ומבלבל את שאר הנהגים.

בנוסף - מאוד מומלץ לנהוג כמה שיותר, ברצף, כדי ללמוד את השפה של הכביש.
הרבה אברכים שוכרים רכב אך ורק בחגים או בבין הזמנים, והנהיגה שלהם מפחידה (-שלא באשמתם. תוצאה שם חוסר נסיון) ולא עקבית.
 

אדם לעמל יולד

משתמש מקצוען
לדעתי זה קצת סיכון. אני אישית למדתי על ידני והעדפתי לעשות עוד כמה שיעורים בשביל להיות יותר בטוח ותכלס היה שווה כי להגיע לטסט שני אחרי כישלון זה לא כ"כ כיף... אם כי שאפשר ליפול על כלום.
יכול להיות שאני טועה אך זו דעתי.
 

האיש המוצלח

משתמש פעיל
למעשה,
מה זה אומר שצריך לנהוג ברכב ללא רישיון,
האם נסיעה של שתי דקות בתוך כביש במושב גם מספיקה ,
או שצריך משהו יותר רציני, כגון בתוך העיר וכדומה.?
 

nori

משתמש מקצוען
תודה לכם על התשובות.
אפשר לעבור טסט במצב הזה?
לדעתי כן.
הפחד מלהשתלב בנתיבים לווה אותי תקופה לא קצרה כשכבר הייתי עם רשיון ונהגתי סדיר. לאט לאט זה עבר.
מה שאומר שעברתי טסט כשעוד לא הייתי בשלה בנושא הזה.

עצה שלי מצד אחד למרות שקשה ונמאס ויקר תנשמי עמוק ואל תמהרי לסיים את הלימודים כל שיעור מקדם אותך לא רק לטסט אלא לנהיגה בטוחה וטובה יותר. תתני אמון במורה שלך וגם אם כולם מסביב טוענים שמורים רק רוצים לסחוט כסף ולמרות שלפעמים זה נכון לטווח הרחוק את מרויחה אז חכי עד שהיא אומרת שאת מוכנה.
מצד שני אל תשימי את כל הפוקוס על הענין הזה כי זה עלול רק להגביר את חוסר הבטחון שלך. זה יסתדר בסוף, ולא בטוח שתוך כדי לימודים.
 

GALAXY

משתמש מקצוען
לעניות דעתי זה נובע מלחץ. אתם עדיין מה שנקרא פרח נהיגה מתחיל... ובהחלט זה טבעי.
כדאי לנסות לפני השיעור נהיגה לשבת עם עצמך 5 דקות ולבנות לעצמך סוג של תוכנית בראש מתי כן עוברים נתיב, ומתי לא. מתי עוצרים ומתי נותנים זכות קדימה. מתי כדאי להשתלב בנתיב ומתי לא, וכו' . פשוט לבנות לך "כביש" בראש ולהכין את עצמך לקראתו. לדעתי זה יעזור הרבה. רק הצלחה.
 

רינתי

משתמש צעיר
מוכר, היה לי ככה בדיוק. יכולה להרגיע אותך שהיום עוברת נתיבים בקלות ובלי היסוס ובביטחה כמובן :)
כמח שכתבו לך פה זה יבוא עם הזמן, אבל טיפ ממני: תבקשי מהמורה שיעור אחד להתמקד בזה, שהמורה תדע שהיום עובדים על לעבור נתיב, תתרגלו את זה לאורך השיעור, מבטיחה לך שאחר כל כבר תרגישי יותר בטוחה.

בהצלחה!
 

בבושקה...

משתמש פעיל
לנהוג לפני טסט זו עבירה חמורה שמרוב לחץ לא מוסיף כלום רק מכניס לחרדות אל תעיזי לעשות את זה כי אף אחת לא עושה את זה
ומי שמעודד את זה הוא נותן לילד נשק מסוכן
את וכל חייך יכולים להשתעבד במקרה של טעות הכי קטנה
וגם הצדיק שנתן לך את האוטו
התאונות הכי קשות הן אלו של סטיה \מעבר נתיב לא נכון
 

בבושקה...

משתמש פעיל
העצה הכי טובה זה ללמוד את המראה היו בעבר רכבים שמגיעים עם קו שחוצה את המראה
ואפשר לעשות את זה לבד עם טוש
דהיינו סימון שמראה היכן השליש האחרון של המראה
ואם את רואה את הרכב עומד אחרי הקו סימן שהוא די רחוק
הרעיון הוא 1 ללמוד את המראות לכוונם מדויק וללמוד את הנהג ומהירותו
בכל מצב כדאי להאיץ בשביל להשתלב רק לשים לב לא להאיץ מעל המהירות המותרת באיזור
גם אם המורה מאשר האצה כזו בטסט אסור
אבל בשביל לקבל ביטחון אפשר
אם את באיזור בב תבקשי מהמורה לא להכנס לשכונות אלא להסתובב באם המושבות
והדגש שאת רוצה זה לעבור לבד ואת מודיעה לו לאן את עוברת כל הזמן
כמובן מאותתים אחרי שרואים שיש סיכוי לעבור
לא לעמוד באמצע הכביש ולהאט את כולם זה גם עבירה
לא עוברים בצומת או פניה מפילים על זה
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עד היום אני לא מצליחה לאמוד את המרחק של הרכב שלי מהרכבים האחרים,
ולכן הרבה יותר נזהרת!
לא עוברת נתיבים אם רכב נראה קרוב אליי, מקפידה מאד לאותת בכל פעם,
ובאמת לא עוברת עד שאני לא בטוחה שהרכב מאחור רחוק מאד.
זה לא מקשה על הנסיעה אלא הופך אותה לבטוחה.
ואני נוהגת כביש 6 וכבישים עירוניים.
וחניה- מחפשת תמיד חניה רחבה, וניצב צמוד- חונה עקום העיקר לא להיפגש ברכב לפניי או מאחוריי.

בטסט שלא עברתי הטסטר הורה לי לעבור נתיב שניה לפני כיכר, והנתיב לידי היה עמוס וחששתי, אבל מצד שני הוא ביקש ולא ידעתי מה לעשות. עברתי, והוא הכשיל אותי.
היום אני יודעת שהיה עליי לחכות באמצע הכביש עם איתות, עד שהיה מתפנה לחלוטין!
בטסט הבא כבר הבנתי את זה, וכל פעם עברתי רק אחרי שהשטח היה נקי לגמרי, וב"ה עברתי.

לדעתי הרבה נשים מתקשות בחישוב המרחב של הרכב שלהן. מקדימה אני מסתדרת מצוין, אבל מאחור אני לוקחת ספיר מראש, גם אם אאלץ להסתובב רברס וקדימה כמה פעמים עד שאצא מהחניה. כך שפשוט תחליטי שאת נותנת זכות קדימה, מחכה שיתפנה לחלוטין, ואם אי אפשר, אז מרחק רחוק שתרגישי בטוחה לעבור, ורק אז עוברת נתיב. ואל תעשי טסט בבוקר, אלא בערך ב10 -11 שאז הרבה יותר פנוי ונח.
 

GALAXY

משתמש מקצוען
עד היום אני לא מצליחה לאמוד את המרחק של הרכב שלי מהרכבים האחרים,
ולכן הרבה יותר נזהרת!
לא עוברת נתיבים אם רכב נראה קרוב אליי, מקפידה מאד לאותת בכל פעם,
ובאמת לא עוברת עד שאני לא בטוחה שהרכב מאחור רחוק מאד.
זה לא מקשה על הנסיעה אלא הופך אותה לבטוחה.
ואני נוהגת כביש 6 וכבישים עירוניים.
וחניה- מחפשת תמיד חניה רחבה, וניצב צמוד- חונה עקום העיקר לא להיפגש ברכב לפניי או מאחוריי.

בטסט שלא עברתי הטסטר הורה לי לעבור נתיב שניה לפני כיכר, והנתיב לידי היה עמוס וחששתי, אבל מצד שני הוא ביקש ולא ידעתי מה לעשות. עברתי, והוא הכשיל אותי.
היום אני יודעת שהיה עליי לחכות באמצע הכביש עם איתות, עד שהיה מתפנה לחלוטין!
בטסט הבא כבר הבנתי את זה, וכל פעם עברתי רק אחרי שהשטח היה נקי לגמרי, וב"ה עברתי.

לדעתי הרבה נשים מתקשות בחישוב המרחב של הרכב שלהן. מקדימה אני מסתדרת מצוין, אבל מאחור אני לוקחת ספיר מראש, גם אם אאלץ להסתובב רברס וקדימה כמה פעמים עד שאצא מהחניה. כך שפשוט תחליטי שאת נותנת זכות קדימה, מחכה שיתפנה לחלוטין, ואם אי אפשר, אז מרחק רחוק שתרגישי בטוחה לעבור, ורק אז עוברת נתיב. ואל תעשי טסט בבוקר, אלא בערך ב10 -11 שאז הרבה יותר פנוי ונח.



אין טעם סתם לעכב תנועה. ברגע שרואים במראות הצד את כל הרכב שנמצא מאחור, ניתן לעבור נתיב בבטחה.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
אין טעם סתם לעכב תנועה. ברגע שרואים במראות הצד את כל הרכב שנמצא מאחור, ניתן לעבור נתיב בבטחה.
באותה סיטואציה היה עומס בשני הנתיבים ברמה שהרכבים היו קרובים ממילא.
לא היה סיכוי לראות את כל הרכב במראה. היה עומס.
היה עליי לחכות שהרמזור בצומת הקודמת יהיה אדום והנתיב שאחריו- יתפנה.
(זה בטסט, ביומיום אני פשוט מאותתת ומבקשת מנהגים לעבור כי אני צריכה ימינה.
רובם נותנים).
 

יאן

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אני נכשלתי על מעבר בין נתיבים.
הטסטר כתב "מעבר בין נתיבים -רע". :o

צריך להסתכל במראה ולצלם בראש את המרחק בינינו ובין הרכב שמאחורינו.
בודאי שמתם לב שבמראה הראשית ובמראת הצד הוא נראה בגודל שונה.
קחו בחשבון שדגל גדול שכתוב עליו מבחן רשמי רשות הרישוי מונף על ראשכם והנהגים יתחשבו ויקלו עליכם את המעבר.
 

זהבהלה

משתמש מקצוען
בעיקר זה קבלת החלטה לעבור נתיבים..
אני חוששת לקבל החלטות
לא מספיק יודעת לזהות מתי זה לא קרוב ומהירות מתאימה...
גם בכבישים בינעוריניים וגם בעירוניים
המורה שלי אומרת שיש לי אינטואיציות טובות.
יש לכם טיפים שיכולים לעזור לי להתקדם?
גם לי זה היה קשה עם זה
אבל בכל זאת עברתי בטסט ראשון!
אולי תנסי לקבוע טסט בשעה מוקדמת בבוקר או ביום שישי כשהכבישים ריקים.
(הטסט שלי היה ב7 בבוקר ביום שישי)
 

לוח דרושים

משפחת פומפאי צר - 55% הנחה - לש
למעלה