רחל סרולוביץ
כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
•
בימים האחרונים תופסים אותי חיבוטים באשר להכרחיותה של הפניה האישית בכתיבת תכנים שיווקיים.
מה עורר זאת? לקוח שהזמין דף נחיתה, דף מכירה ומיילים שיווקיים וביקש: 'בלי פניה אישית'.
למה? הוא לא אוהב את זה. לא הסגנון, לא הטעם, לא הריח. לא.
עצמתי עיניים וניסיתי לזרום איתו, המקלדת תקתקה אבל גם המסמך הסגור לא סייע לי להיות שלמה עם עצמי.
האם ניתן לוותר על פניה אישית? להניע לפעולה בלעדיה? כמה ארוכה הדרך לליבו של קהל היעד כאשר לא מדברים אליו ישירות?
האם מישהו טועה? שנינו צודקים? יש קו אמצע?
@גוגלית @קופירייטה @לאה בלוי @מיכל ב' ושאר הניקים המוכשרים ששמותיהם לא עולים לי עכשיו,
דברו על זה רגע.
(דוגמאות? בבקשה:
הרשמו עכשיו / תוכל להגיע לאן שתרצה / הקש כאן / זה בידיים שלך / בדיוק מה שאת צריכה/ הכירי את גישת.....)
מה עורר זאת? לקוח שהזמין דף נחיתה, דף מכירה ומיילים שיווקיים וביקש: 'בלי פניה אישית'.
למה? הוא לא אוהב את זה. לא הסגנון, לא הטעם, לא הריח. לא.
עצמתי עיניים וניסיתי לזרום איתו, המקלדת תקתקה אבל גם המסמך הסגור לא סייע לי להיות שלמה עם עצמי.
האם ניתן לוותר על פניה אישית? להניע לפעולה בלעדיה? כמה ארוכה הדרך לליבו של קהל היעד כאשר לא מדברים אליו ישירות?
האם מישהו טועה? שנינו צודקים? יש קו אמצע?
@גוגלית @קופירייטה @לאה בלוי @מיכל ב' ושאר הניקים המוכשרים ששמותיהם לא עולים לי עכשיו,
דברו על זה רגע.
(דוגמאות? בבקשה:
הרשמו עכשיו / תוכל להגיע לאן שתרצה / הקש כאן / זה בידיים שלך / בדיוק מה שאת צריכה/ הכירי את גישת.....)