דיון לקוח קבוע ודילמת תמחור

עיצוב ותקשורת חזותית >> תוכן מקצועי

"נו באמת. אל תשקיע. תאלתר משהו יפה".
ברוב המקרים הזהו מעבר לקו שרק רוצה לשמוע מחיר לעבודת איור ועיצוב נאלם דום מתנצל בנשיפה הוווווווווהוו לא חשבתי לרגע שזה כרוך בהלוואה מהשוק האפור...
5.00 star(s) 6 ratings
ספרים במסדר, ומניפולציה בפוטושופ
ספרים, לא מניחים סתם על המדף. ספרים מגישים ללקוח על מצע עץ מהגוני עטוי בד סאטן ופנינים לבנבנות מפוזרות בינות לפרחי קאלה וצמחיה חנוטה. סרטון...
5.00 star(s) 1 ratings
קטלוג באינדיזיין
אוקיי, אז אתם רוצים להכין קטלוג מ-3000 תמונות. יש לכם כבר עיצוב מוכן עם תיבות, וכל התמונות מסודרות בתקייה. עכשיו כל מה שחסר זה לשבת 8 ימים ו8...
5.00 star(s) 2 ratings
בשטף ובקצב - שיתוף פרוייקט
חודש הספר כבר מאחורינו למרות שהבאנרים ממשיכים לרצד לנו כאן מסביב לבקשת כמה מהמשתמשים כאן אשתף בתהליך העיצוב - מוזמנים לקרוא, מקווה שתעמדו בקצב :)...

בואו ללמוד ולדעת יותר>>> מיטב הקורסים באתר פרוג אונליין

חישוקים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
מה עושים עם לקוח קבוע, שמזמין עבודות בקצב תכוף יחסית?
מצד אחד- מגיע לו תמחור הוגן, הרי הוא מזמין כמה עבודות בחודש ובהחלט מתבקש שיקבל יחס מועדף. מה עוד שהרבה יותר קל לעבוד עם אותו עסק ואותו קו עיצובי, מאשר להתחיל מחדש עם לקוחות חדשים.
מצד שני- תכל'ס הוא מקבל מוצרים, שום דבר לא קורה מעצמו... ואני מרגישה שבגלל המחירים המיוחדים, בסופו של יום אני מקבלת תמורה נמוכה מדי ביחס להשקעה שלי ולאיכות התוצר.

אשמח לשמוע מבעלי ניסיון איך אתם מתייחסים לנושא הזה.
 

multizoom graphics

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
יש לך באמת עבודות מקסימות ומושקעות!!
אולי כדאי שתאמרי לו בעדינות אבל בצורה ברורה שאת מעלה קצת את המחיר,
תעלי בהדרגה בצורה שישאר לו חשק לעבוד איתך,
זכותך להעלות את המחיר, רק תחשבי מה הוא יאמר על זה,
אם הוא לא יעדיף מישהי אחרת,
בדר"כ אם הלקוח מרוצה הוא יסכים למחיר גבוהה יותר, כמובן לא בהגזמה...
המון הצלחות!!
 

ממללא

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עיצוב גרפי
שמעתי פעם ממישהו שכשביקשו ממנו הנחה הוא שאל: "זה בגלל שאתה חושב שזה לא שווה כך? או כי כרגע יש לך קושי לשלם כזה מחיר?" הוא ענה לו שכרגע יש לו בעיה, אז הוא כתב את המחיר ומתחת כתב הנחה ואז את המחיר החדש.
למדתי ממנו.
באופן כללי חשוב מאוד שאדם ידע כשהוא מקבל מחיר מוזל - שזה מחיר מוזל (גם מבחינה תורנית "הנותן מתנה לחברו צריך להודיעו").
אצלי בהצעות מחיר מופיע בשורה אחת המחיר (הרצוי הגבוה יותר), ובשורה שניה המחיר המיוחד לאותו לקוח.

זה אמיתי - כי אכן מגיע בד"כ אפילו יותר על העבודה, זה נותן הרגשה טובה ללקוח שהוא מקבל מחיר זול, זה בנוסף גם משאיר אופציה להעלאת מחירים כי הגיוני שלא תמיד נותנים הנחה, וזו דרך נהדרת לא לזלזל בשווי העבודה שלך ומצד שני לתת מחיר נוח למי שצריך.

בהצלחה!
 

חישוקים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
יש לך באמת עבודות מקסימות ומושקעות!!
וואו, הסמקתי :o
אולי כדאי שתאמרי לו בעדינות אבל בצורה ברורה שאת מעלה קצת את המחיר,
תעלי בהדרגה בצורה שישאר לו חשק לעבוד איתך,
זכותך להעלות את המחיר, רק תחשבי מה הוא יאמר על זה,
אם הוא לא יעדיף מישהי אחרת,
בדר"כ אם הלקוח מרוצה הוא יסכים למחיר גבוהה יותר, כמובן לא בהגזמה...
המון הצלחות!!
תודה לך!
זה באמת מה שאני עושה, מעלה מחירים בהדרגה, אבל זה נושא כל כך מורכב...
כל הצעת מחיר אני מתלבטת מחדש- גבוה מדי? הגזמתי? או נמוך מדי ואני גורמת ללקוחות להרגיש שהעבודה שלי שווה פחות?
הלוואי שהיה לי מחירון מסודר ועדכני של המחירים המקובלים בשוק...
אצלי בהצעות מחיר מופיע בשורה אחת המחיר (הרצוי הגבוה יותר), ובשורה שניה המחיר המיוחד לאותו לקוח.

זה אמיתי - כי אכן מגיע בד"כ אפילו יותר על העבודה, זה נותן הרגשה טובה ללקוח שהוא מקבל מחיר זול, זה בנוסף גם משאיר אופציה להעלאת מחירים כי הגיוני שלא תמיד נותנים הנחה, וזו דרך נהדרת לא לזלזל בשווי העבודה שלך ומצד שני לתת מחיר נוח למי שצריך.
תודה,
שיטה מעולה!
 
למעלה