מידע שימושי לקהילה החרדית - "חריש", דרוש בדחיפות ספר תורה אשכנזי

צחי יצחק

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
בעקבות גל האכלוסים הגדול שהיה בבין הזמנים האחרון בחריש בכלל ובשכונת בצוותא בפרט
דרוש לנו בדחיפות ספר תורה בהשאלה או בתרומה עבור בית הכנסת הליטאי בשכונה
כל היודע היכן ניתן להשיג או שיש לו והוא יכול להשאיל אשמח אם יצור קשר.
תזכו למצוות

פל': 050-4130720
 

חיים ליברמן

משתמש צעיר
ח״כ ולדימיר בליאק בשבת תרבות בחריש: ״מקווה שאחת המפלגות החרדיות תכנס לקואליציה. יש לי שיתוף פעולה עם החרדים בוועדת הכספים״.

פאלח חביב: ברע"מ מקפידים להשאיר את הדיאלוג בתוכה, ומדגישים שאין שום קרע פנימי.המועמד עטא אבו מדיג'ים הצהיר באופן נחרץ שלא נתן לשום איש לדבר בשמו. קרא לאחדות והפציר שלא לנצל את שמו כדי להוביל לקרעים מיותרים בתוך רע"מ. הוויכוחים היו עניין של זמן, רק לא חשבו שיבואו כל כך מהר.

ח"כ איתן גינזבורג בשבתרבות "בצוותא" בחריש לאטילה שומפלבי: "האוצר מכשיל את הממשלה בהרבה מקרים. זה קורה גם עכשיו, בימים אלה. קחו למשל את חוק ההסדרים המנופח. האוצר צריך להפגין יותר רגישות בעת הזו"

(מבזקי העדכונים)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה