לצאת עם כיתה לשבת - ארוחות

אביגיל !!

משתמש פעיל
אחזור על השאלה: מה עושים בדר"כ?
בדרך כלל מביאים אוכל לבד, רק צריך לברר מול המלון שהוא נותן מטבח בשביל זה עם פלטות ומקררים וציוד חד פעמי וכו', כל מה שצריך כדי להסתדר בלי להשתמש במטבח המפוקפק.
 

עזר כנגדו

משתמש פעיל
אם כבר בית מלון ומשגיח ולהכשיר וכו', למה לא ללכת למלון שהוא כבר בהכשר מהודר?
גם אם יש פער במחיר, לכאורה זה אמור להיות שווה את כאב הראש והטרחה.
אופציה נוספת זה בית הארחה + קייטרינג, זה מה שעשו אצלנו בזמנו בתיכון.
 

בעצם היום

משתמש פעיל
בינתיים לא עשינו - נהנים מלתכנן....
לגופו של ענין - כנראה ניקח אוכל לבד כדי להימנע ממכשולות, אבל בהחלט מעוניינים לדעת איך עושים את זה. כי שמעתי על בתי ספר וארגוני נשים של חסידויות שכן מביאים איתם משגיח.
אודה לפרטים!
 

יוסי יוסלה

משתמש רשום
@בעצם היום
אז ככה, אני לא מתמצא כל כך באירגוני הנשים למיניהם, אם מדובר על כיתה עם כמות מכובדת של בנות, ששווה למלון לעשות את זה בשבילכם, יש על מה לדבר
אבל אם מדובר על כמות קטנה, לא מסתבר שבעלי המלון יהיו מוכנים למחווה כזאת
ב. אם אתם מקפידים על כשרות, לא לכתחילה להביא משגיח. גם בגלל הכלים, וגם בלי זה, יש המון בעיות שיכולו לצוץ ואין כאן המקום לפורטם. (אני מדבר מניסיון)
עדיף ללכת למקום כשר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה