למי יש חומרים: אותיות אנגלית, הבנת הנקרא

מצטרפת

משתמש מקצוען
1. למי שיש סרגל אותיות באנגלית, כלומר האותיות לפי סדר, אם יש עם כיתוב בעברית של שם האות עדיף.
2. חומרים לעבודה על הבנת הנקרא ילדה בכתה ד' עם לקות למידה
זקוקה בעיקר לעבודה על הבנת שאלות, משימות, הוראות וכד' וגם סיפורים קצרים-עם שאלות הבנה וכד'
תודה!
 

קילא

משתמש מקצוען
1. כזה משהו? (זה לא שם האות אלה פונטיקה. ללקויי למידה באנגלית אין שום תועלת לזכור את שמות האותיות.. אני מבטיחה לתלמידי שיום אחד אני אלמד אותם כדי שידעו לאיית כתובות מייל, מעבר לזה? זה רק מוסיף מידע מיותר...) להדפיס וללמנץ, ככה אפשר לקשקש מעל ולוודא איפה הילד עומד...

2. לא מספיק הבנתי מה את מחפשת. אם מעניין אותך, אני מוכרת 40 ספרונים ראשית קריאה שהשתמשתי בהם בין השאר הרבה גם לבנות עם קשיים משמעותיים ב100 שקל (מצ"ב פרסום) לשכפולים וכד' תשלחי לי בפרטי כתובת מייל אני אשמח לשלוח לך חומרים.

בהצלחה!
 

קבצים מצורפים

  • סרגל קריאה.pdf
    KB 104.6 · צפיות: 26
  • Ready to Read Ad.pdf
    1.2 MB · צפיות: 29

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה