בזמן האחרון יצא לי ליפול עם לקוח שלאחר הדפסה מורכבת מוצא כל פעם איזה תיקון קל שהיה יכול להימנע אם הוא היה עושה הגהה בישוב הדעת ולא לסמוך עלי, שכמובן את מי הוא כבר יכול להאשים אם לא את מיש שעשה את העבודה וחייב לבדוק שהכל תקין.
כמו שאני עושה בכל פעם ובפרט הפעם הזאת
אודה למי שישי לו איזה נוסח של שורה שתי שורות מה לכתוב בכדי שלא יהיה לו תלונות אח"כ
כמו שאני עושה בכל פעם ובפרט הפעם הזאת
אודה למי שישי לו איזה נוסח של שורה שתי שורות מה לכתוב בכדי שלא יהיה לו תלונות אח"כ