תווים לימוד תלמידות אורגנית

מוזיקאית בנשמה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שלום לקבוצה!
אני משתמשת חדשה!
רוצה להתייעץ עם מנגני האורגנית שבינינו.
התחלתי שבוע שעבר ללמד תלמידות את הבסיס של לימוד האורגנית.השאלה- אם בהתחלה צריך לחזור כמה פעמים וללחוץ על התו דו.כמובן אחרי שלימדתי אותן מה המיקום.או שאפשר גם ללמד את התו רה? שלא יעמיס מדי...על ההתחלה.אשמח לשמוע גם מניסיון .תודה!
 

קלאסיקה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שלום לקבוצה!
אני משתמשת חדשה!
רוצה להתייעץ עם מנגני האורגנית שבינינו.
התחלתי שבוע שעבר ללמד תלמידות את הבסיס של לימוד האורגנית.השאלה- אם בהתחלה צריך לחזור כמה פעמים וללחוץ על התו דו.כמובן אחרי שלימדתי אותן מה המיקום.או שאפשר גם ללמד את התו רה? שלא יעמיס מדי...על ההתחלה.אשמח לשמוע גם מניסיון .תודה!
זה תלוי באורך השיעור ובגיל של התלמיד.
אני מלמד לילדים את שלושת התווים הראשונים ביחד (דו, רה, מי) וגם את משכי הזמן, כדי שיתחילו לתפוס מהי המערכת של החמשה והתווים באופן כללי.
אני גם מקפיד שיקראו לפני כל שיר שלומדים את שמות התווים בקול.
 

טובי וינברג

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
כן לימדתי תו מלא וריק.תודה על העזרה
ממליצה לך מנסיון של 20 שנה
ללמד רבעים ושמיניות ולא רבעים וחצאים
התחושה של הפעמה נכונה יותר וכל הקצב מופנם הרבה יותר טוב
(נסי להקיש את הפעמה של יונתן הקטן ברבעים וחצאים ותגלי כמה זה לא הכון)
הבעיה היא רק בחומר- בחוברות הלימוד אין לך את הרבעים והשמיניות בהתחלה
אז תכתבי לבד...
נראה אולי הזוי בהתחלה, אבל שוב, מנסיון שלהרבה מאד שנים, זה עובד מעולה
בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  36  פעמים

לוח מודעות

למעלה