בהמשך לשאלה שעוררה TIP X
(http://prog.co.il/showthread.php?p=227468#post227468),
ברצוני לערוך דיון בין חברי הפורום, לשמוע את חוות דעתכם החשובה, בין כמורים ובין כתלמידים לשעבר, בנושא שבוודאי חשוב לכולנו:
כאשר מלמדים תוכנה (בפרט תוכנה גרפית, אך לא רק)- ניתן לתת תרגילים מפורטים ומודרכים, בהם כל התלמידים מגיעים לתוצאה דומה, אין (כמעט) טעויות ואי-הבנות, מהלך השיעור מובנה והיעדים ברורים.
לעומת זאת ניתן לתת תרגילים "פתוחים", חיפוש חופשי של תמונות ועיצוב כיד הדמיון, בתוך מסגרת מאד כוללנית.
איזו שיטה, לדעתכם, יעילה יותר מבחינת ההוראה?
מתי תעדיפו ללמד בשיטה זו או אחרת?
כתלמידים - מה העדפתם, ומדוע?
כיון שהפורום עדיין אינו סגור למורים בלבד, נשמח לשמוע את חוות הדעת של כלל חברי "פרוג", בעיקר לגבי השאלה האחרונה.
(http://prog.co.il/showthread.php?p=227468#post227468),
ברצוני לערוך דיון בין חברי הפורום, לשמוע את חוות דעתכם החשובה, בין כמורים ובין כתלמידים לשעבר, בנושא שבוודאי חשוב לכולנו:
כאשר מלמדים תוכנה (בפרט תוכנה גרפית, אך לא רק)- ניתן לתת תרגילים מפורטים ומודרכים, בהם כל התלמידים מגיעים לתוצאה דומה, אין (כמעט) טעויות ואי-הבנות, מהלך השיעור מובנה והיעדים ברורים.
לעומת זאת ניתן לתת תרגילים "פתוחים", חיפוש חופשי של תמונות ועיצוב כיד הדמיון, בתוך מסגרת מאד כוללנית.
איזו שיטה, לדעתכם, יעילה יותר מבחינת ההוראה?
מתי תעדיפו ללמד בשיטה זו או אחרת?
כתלמידים - מה העדפתם, ומדוע?
כיון שהפורום עדיין אינו סגור למורים בלבד, נשמח לשמוע את חוות הדעת של כלל חברי "פרוג", בעיקר לגבי השאלה האחרונה.