ליועצי משכנתא שבינכם

להתעמק

משתמש פעיל
עריכה תורנית
אפשר לקבל משכנתא על נכס מסחרי כמו משרד להשקעה?
 

מקצועי בלבד

Moderator
מנהל
מנוי פרימיום

נ.ח.

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
קופץ על האשכול,
במצב הנוכחי שהבנקים העלו את הריביות בעיקר בצמוד מדד, מציעים לי במקום הצמוד מדד לקחת ריבית לא צמודה בשיעור של 3.65 - משתנה כל חמש שנים. מנגד אחרים אומרים לי שעדיף לקחת הכל קל"צ אפי' שזה מייקר את זה ב0.3 אחוז (כיון שהסכום של הקל"צ יותר גבוה), ולא לקחת בכלל משתנה.
מה אתם אומרים? אם אפשר תשובות מקצועיות בלבד!
 

A052

משתמש סופר מקצוען
אם אתם מהנביאים שיודעים שעוד 5 שנים תרד לך הריבית אז למה לא לקחת משתנה כל 5 (כמובן אך ורק לא צמוד, היות והמדד כנראה יתחיל להשתולל בקרוב) או לחילופין ידוע לכם שתוכלו אז להחזיר סכום כסף גדול ואתם רוצים לחסוך את עמלות הפירעון המוקדם.
אבל אם לא ודאי שעדיף לשלם עוד קצת כסף בשביל הרוגע הנפשי וחוסר הסיכון והידיעה כמה אתם הולכים לשלם כל חודש לכל עשרות השנים הבאות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה