שיתוף - לביקורת לחתוך בבשר החי

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אינספור דברים מבזיקים במוחו של כותב, בסיטואציות שונות - משמחות כמרגיזות.
יש מהן ששוות משפט ממשיל ['חשתי כמי שדחפו לידו את המנה שאף אחד לא רצה, כשאין מקום פנוי בשולחן'], יש ששוות התייחסות משמעותית ['צריך לכתוב על זה סיפור, שיראה איך הוא נראה!'] ויש שבין לבין ['בהזדמנות נראה אם יש כאן את מי לראיין'].

לא יודע למה, אבל יש כאלו שנתקעות במוח, כמו פיסקה משיר טורדן ששמעתי שלשום, כשעברתי בסמטה חשוכה אי שם בקצה אזור התעשיה המפויח.

אחת מהן, כזו שאין סיכוי להשתחרר ממנה שעתיים, היא תחושתי הגועשת כשהעורך אומר 'אני מבין שזה לחתוך בבשר החי, אבל תראה, אני מוריד פה חצי קטע ומחליף בקישור עסיסי. זה יכול להיות יותר טוב, לא?'.

ואני מדמיין אותו בחלוק ירוק ומסכה, מסביר לחולה המסונוור ממנורות חדר הניתוח ש'נחתוך לך בבשר החי כי זה יוכל להיות יותר טוב'...


ולסיום - שלוש הערות נחוצות:
* תמיד העורך צודק. לא רק כי הוא הבוס.
* לעולם, אבל לעולם לא נצא מכף הקלע הזאת - הספק אם עדיף לראות בתוצר ילד אהוב, או להשתפר ולהשתבח בכוחות לא לנו!
* ולתשו"ל העורך: כשגם אני אקבל לפי שעות ולא לפי תווים, אולי אני גם אחשוב שזה יותר טוב...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  38  פעמים

לוח מודעות

למעלה