תודה רבה על התגובה + חימום הלב + ההשקעה +גוגל (..?)
משהו קטן: (טיפ בלע"ז)
אני עובד עם בלנדר אז מראש התנצלות...
יש אפשרות לעשות מיפוי (בבלנדר) לפי UV, כל אחד שמע על זה (בטוח...)
יש עוד אפשרויות מיפוי, אחת מהן היא מיפוי לפי אובייקט.
בבלנדר אפשר למפות טקסטורה של אובייקט אחד (או כמה) לפי מיקום של אובייקט אחר.
זאת אומרת שאתה יכול לקבל טקסטורה שתהיה מרוחה על כמה אובייקטים ולשלוט עליה באמצעות הזזת אובייקט בודד ואפילו סיבוב והגדלה שלו...
במנוע הישן זה היה די קל, היית צריך לבחור במיפוי object ולבחור אחד מהאובייקטים בסצנה.
בסייקלס זה קצת יותר מסובך, (אל דאגה עושים את זה לאובייקט אחד וכל השאר מועתקים ממנו)
אתה יוצר חומר רגיל לגמרי עם תמונה, אפשר גם להוסיף באמפ.
מוסיף לאובייקט מודיפייר בשם: "UVProject", קורע את האובייקט בצורה הכי חפיפניקית שיש (פשוט בוחר Smart UV ומאשר), במודיפייר אתה מציין את האובייקט שאתה רוצה שישלוט על הקורדינאטות של הטקסטורה וכמובן מציין את ה-UV שזה הרגע עשית ו...זהו.
את החומר הזה אתה מעתיק לכל שאר האובייקטים, וכדי להעתיק את המודיפייר אתה בוחר את כל האובייקטים ואת האובייקט שעבדת עליו, לוחץ Ctrl+C ובוחר להעתיק את המודיפייר (בשיטה הזו תוכל להעתיק גם את החומר...)
דוגמא לכל העסק הזה: (כל אובייקט כאן הוא אובייקט נפרד עם UV שונה, גודל שונה וכו', כמו שאתה רואה זה לא מעניין, מה שמשנה אלו הם הפרמטרים של ה-Empty)
צפה בקובץ המצורף 161480
כמובן שאפשר גם עם טקסטורות פרוצדורליות:
צפה בקובץ המצורף 161484