לוגו לוגו למטפלת ריגשית.

HILALI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
@NBR העין החדה שלך, והביקורת הבונה שלך מדהימות אותי, כל פעם מחדש!
את מקצועית ואלופה!!!
 

סטודיו כריש

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
שלום רב
אני מרגישה שכרגע כל מה שהעלת כאן מרגיש בוסרי וחסר תהליך חשיבה.
לענ"ד גם ברמת הרעיונות וגם ברמת הביצוע, זה עוד לא זה.
ואסביר: מה ערכי המותג של הקליניקה? במה הם מתמקדים? למי הם פונים? מי אמר שחייבים אלמנט גרפי כדי להעביר את ערכי המותג? האם ישנו דף סקיצות של חשיבה/תהליך או נסיון לאייר את הלוגו?
כרגע יש כאן איורי אייקונים (תרתי משמע) של טיפול שלא משדרים לי ייחודיות או רגש כלשהו.

לגבי הרמה הטכנית, הנה כמה דיוקים נדרשים:
צפה בקובץ המצורף 649864

אם התגובה שלי מפריעה, תגיד ואמחוק אותה
המטרה שלי היא נטו להאיר את תשומת ליבך לתהליך עבודה מקצועי שצריך להיות בבניית מותג (ולוגו...)

הרבה הצלחה!
האמת שהאיקונים הראשון עד לרביעי הם בעצם סוג של תהליך שזה בעצם חלק מן הבריף של הלקוחה!
והחמישי הוא בעצם שילוב של כמה אלמנטים!
אהל אני חושב שזו המטרה של האשכול הזה לשמוע הארות כלליות על הסקיצה ועל הבוסר של הלוגו, ולא על משהו מוכן!
כי מוכן זב כבר שיתוף!
האמת שלא מפריע לי ההארה עצמה אלא הדרך להגיד אותה!
גם להאיר יש דרך!
כי כולנו בסופו של דבר עברנו תהליך למידה
אבל כל אחד מפתח את זה למקום שלו.
לכן אפשר לומר זאת אבל צריך וחשוב מאוד לתת מקום גם בהארות!

אבל לוקח לתשומת ליבי!
תודה!
 

סטודיו כריש

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
הלוגו ממש יפה.
הייתי הולכת על הפונט הזורם יותר ומדגישה יותר שהקו התחתון זה יד (לא כ"כ ברור)
מצטרפת ל מושקי ברקו שכדאי ללכת על תמונה חיה זה הרבה יותר מושך את העין.

משהו נוסף -תנסה להחליף פונט במודעה יכול להיות שזה יקבל רמה אחרת...
בהצלחה רבה!
תודה רבה!
 

tamara.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
הכיוון טוב, אבל יש לי כמה הערות.
א. הטקסט צפוף מידי, צריך לרווח קצת בין האותיות.
ב. יש יותר מידי תרחישים במודעה צריך להפשיט את זה ולהשתמש בסכמה מצומצמת יותר של צבעים.
ג. צריך שתהיה תאימות קונספטואלית בין הוויז'ואל לנושא, רעיון של מכבסה לא מתאימה לדעתי.
ד. הקומפוזיציה צריכה להיות יותר ברורה ומובהקת

מצורף דוגמא להמחשה (בטקסט לא נגעתי כל אף שלדעתי הוא צריך לעבור ניסוח מחדש)

צפה בקובץ המצורף 648659
אהבתי- אני גם חושבת שזהו כיוון מוצלח יותר!
 

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עיצוב יפה! הכיוון של המכונת כביסה מרתק! העיצוב מושלם וגם הכותרת חזקה וברורה.

אבל רק אחרי שקראתי הבודי טקסט הבנתי את הקשר בין מכונת כביסה לטיפול רגשי - בקטע של ההרטבה.
אז הייתי מציעה בבודי קודם כל למצב את עניין ההרטבה ורק אח"כ לכתוב שיש עוד מגוון טיפולים.
ברעיון של:
התחדשות, מטפלים גם בהרטבת לילה!
טיפול מושלם באמצעות זמזם ללילה טוב ויבש.


ובמקום לפרטים נוספים חייגו לרשום בסגנון יש לכם כתובת לכל בעיה - כדי למצב את הנושא שזה לא הדבר היחיד שהקליניקה מטפלת בו.

ואולי ללכת על מודעה באותו קונספקט לטיפולים בנושאים אחרים?
יכול להתפתח כאן משהו אלוף!

לעומת הסקיצה שאליהו פריד העלה היא מתאימה למודעה כללית בתחום הטיפול הריגשי.
ואם הלקוחה מתמחה בכל מיני סוגי טיפולים ולא מעוניינת להתייצב דווקא כמובילה בתחום ההרטבה - כדאי מודעה ראשונה עם כיתוב וקונספקט כללי, ורק אח"כ מודעות שיורדות לרזלוציה של טיפולים כמו המודעה המקסימה הזו.
 

אליהו פריד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
צילום מקצועי
שייע, אם באמת כל מה שהיא עושה זה רק טיפול בהרטבת לילה, אז צריך להתמקד בזה.
כיוון שמדובר בנושא קצת רגיש, צריך לעצב מודעה עדינה. אובר_קריאייטיב לא נראה לי שיעבוד כאן כ"כ טוב.
אולי כדאי להשתמש בפונט יותר יציב אבל במשקלים קלים.
מצורף משהו מהיר להמחשה
(אהה, וגם אולי כדאי לשקול כיוון של לוגו שגם הוא מומחש בדוגמא)
HITHADSHUTB.jpg
 

סטודיו כריש

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
שייע, אם באמת כל מה שהיא עושה זה רק טיפול בהרטבת לילה, אז צריך להתמקד בזה.
כיוון שמדובר בנושא קצת רגיש, צריך לעצב מודעה עדינה. אובר_קריאייטיב לא נראה לי שיעבוד כאן כ"כ טוב.
אולי כדאי להשתמש בפונט יותר יציב אבל במשקלים קלים.
מצורף משהו מהיר להמחשה
(אהה, וגם אולי כדאי לשקול כיוון של לוגו שגם הוא מומחש בדוגמא)
צפה בקובץ המצורף 650151
אליהו כמו תמיד מדהים!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה