חו"ד לוגו לחנות צילום - המעבדה הדגיטלית

אטיאס מירי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
חני, בעלת החנות אישה מקסימה, פנתה אלי למיתוג חדש לחנות הפוטו שלהם.
עשיתי ניתוח שוק קצר...
ומה שיצא זה שחנויות פוטו רבות לא ממותגות ברמה גבוהה.
חני הדגישה לי שהם מדפיסים אלבומים דיגטליים באיכות וברמה יוקרתית מאד!
הן מבחינת החומר והן מבחינת דיוק בצבעים.
שלחתי לה לראשונה 2 סקיצות שזה לא התאים לה כי היא רצתה "לוגו יוקרתי" כלשונה.
שינינו כיוון לצד היוקרתי יותר,
הן מבחינת הצבעים והן מבחינת השפה
אממה, שכעת היא פוחד אולי זה יותר מדי יוקרתי..
החלטנו להעלות פה לחוות דעת המומחים / יות
על הצבעים לא החלטנו עדיין.
מה שאני מעלה זה הרעיון.
המעבדה_לוגו.jpg
המעבדה_לוגו2.jpg
 

אטיאס מירי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בעיקרון, זה יפה מאוד.
כמה שאלות כדי שאני אבין.
א. למה דווקא ברבור?
ב. ניסיתם לוגו שטוח בלי טקסטורה?
ג. זה שהברבור לא מיושר לעדשה, זה בכוונה?
א. ברבור מסמל יוקרה
ב. הצבע והטקסטורה עדיין לא מוחלטים כעת ההתלבטות היא הצורה
ג מה נראה לך לא מיושר?
אני בתוך זה לא רואה משו יוצא דופן.... פשוט הראש שלו נכנס לתוך הפיקסה ויוצר עיגול מדויק.
 

bujo bizual

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
א. ברבור מסמל יוקרה

אבל זה כבר סמלול של מתחרים בתחום.

ובכלל, מי אמר שהמעבדה הדיגיטלית הם יוקרתיים?
כלקוחה (לשעבר) אומרת
איכות. שירות. מאד.
יוקרה? לא מסתדר לי עליהם.

הייתי מסבירה ללקוחה את מהות המיתוג.
לוגו זה הרבה מעבר לצורה, כן?
האם זה מובן לה?
הרי יש לה מטרה בשינוי הלוגו.
היא רוצה לבטא משהו חדש.
מצד שני זו חנות רמת מוניטין, האם נכון להפוך לגמרי את הלוגו שלהם?
זה תהליך עדין שצריך לעשות בצורה מושכלת.
זה חייב להיות ברור להם לפני שהם עושים כזה צעד.
 

אטיאס מירי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אבל זה כבר סמלול של מתחרים בתחום.

ובכלל, מי אמר שהמעבדה הדיגיטלית הם יוקרתיים?
כלקוחה (לשעבר) אומרת
איכות. שירות. מאד.
יוקרה? לא מסתדר לי עליהם.

הייתי מסבירה ללקוחה את מהות המיתוג.
לוגו זה הרבה מעבר לצורה, כן?
האם זה מובן לה?
הרי יש לה מטרה בשינוי הלוגו.
היא רוצה לבטא משהו חדש.
מצד שני זו חנות רמת מוניטין, האם נכון להפוך לגמרי את הלוגו שלהם?
זה תהליך עדין שצריך לעשות בצורה מושכלת.
זה חייב להיות ברור להם לפני שהם עושים כזה צעד.
מקבלת את דבריך.
אם כי אני חושבת שיש מקום לשינוי ואין מה לחשוש. אין מה לרענן בלוגו שלהם. זה לא בכיוון.
הם בתהליך שידרוג של החנות.
האמת בהתחלה לא הלכתי לכיוון יוקרתי משום כיוון.
והיא כן רצתה יוקרתי.
לקחתי את ה"פיקאסה" והוספנו לה מימד יוקרתי שזה הברבור והכתר.
 
נערך לאחרונה ב:

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מקבלת את דבריך.
אם כי אני חושבת שיש מקום לשינוי ואין מה לחשוש. אין מה לרענן בלוגו שלהם. זה לא בכיוון.
הם בתהליך שידרוג של החנות.
האמת בהתחלה לא הלכתי לכיוון יוקרתי משום כיוון.
והיא כן רצתה יוקרתי.
לקחתי את ה"פיקאסה" והוספנו לה מימד יוקרתי שזה הברבור והכתר.

היא רצתה יוקרתי.
האם היא מבינה את המשמעות של לוגו שלא מתכתב עם מהות המותג שלה?

ושוב, עיצובית הלוגו שלך מהמם!!!
זה פשוט עניין של התאמה.
 

+ screen

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
האמת שלי הברבטר נראה יותר כמו טווס עם הכתר וזה משום מה מרגיש לי מידי יוקרתי בשביל חנות פוטו.. אולי אפשר כן להשאר עם הסמליל הזה שהוא מאוש יפה ויחודי, ולצבוע בצבעים בלי טקסטורה, צבעים שיותר יקשרו לפוטו או לדפוס
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
בלת"ק.
מאד יפה!
שיפורים נצרכים לעניות דעתי:
1. הפשטה ומרווחים. כלומר הלוגו כל כך יפה, אבל קצת "מורכב" ומסובך. נניח אם תשימו יותר מרווחים בין הצמצמים זה יעזור להפשטה.. כי לא צריך להתאמץ לראות את האובייקט.
2. את הכתר אפשר לנסות לעשות רק קווים ישרים לכיוון הראש (לא שיגעו בו), אולי כך זה ייראה כמו טווס וגם כתר, בקיצור לנסות לשלב...
3. אולי פונט עבה יותר.

בגדול נראה כמו איזו חנות בוטיק למוצרי צילום או משהו כזה, אם זה לא כזה, אולי כדאי לחשוב על עידון היוקרתיות.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
השם לא משדר יוקרה בכלל. יש לו ערכי מותג אחרים ומצויינים שהוא משדר, אבל אין בו יוקרה.
הייתי חושבת אפילו לפתוח תת-מותג להדפסת האלבומים ולמתג לחוד. להרכיב את עסק האלבומים על הלוגו הקיים זה שעטנז.
 

רייזי בירנבוים

קופילוביץ לשעבר, מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L
הלקוח יאמר שהוא רוצה יוקרתי, כי אין לו את המילים להביע את מה שהוא באמת רוצה לשדר.
לדעתי תנסחי לה בריף מסודר עם שאלות מכוונות מטרה, בלי להזכיר את המילה ערכים יותר בקטע של - מי קהל היעד שלך? מה השירות שאת נותנת? למה שיבואו דוקא אליך? וכו..
ואז היא תבין בעצמה שהערכים שלה הם לא יוקרה אלא מקצועיות נגיד (לא מכירה את החנות, נותנת דוגמא).
 
נערך לאחרונה ב:

אטיאס מירי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הלקוח יאמר שהוא רוצה יוקרתי, כי אין לו את המילים להביע את מה שהוא באמת רוצה לשדר.
לדעתי תנסחי לה בריף מסודר עם שאלות מכוונות מטרה, בלי להזכיר את המילה ערכים יותר בקטע של - מי קהל היעד שלך? מה השירות שאת נותנת? למה שיבואו דוקא אליך? וכו..
ואז היא תבין בעצמה שהערכים שלה הם לא יוקרה אלא מקצועיות נגיד (לא מכירה את החנות, נותנת דוגמא).
דווקא עשינו בריף
והכנתי לה כמה סקיצות שלא מתקרבים ליוקרתי.
ואז היא בקשה כן יוקרתי בעקבות האלבומים שהם מוציאים.
היא רואה את התגובות ובאמת הגענו למסקנה לחזור לסגנון הראשון שחשבנו עליו.
תודה לכולם!
נעדכן בהמשך את ההתפתחויות:)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  40  פעמים

לוח מודעות

למעלה