דבר ראשון רושמים לכיתה א' ולגן ואם רוצים מבטלים בסוף שנה-עד אז אפשר יותר החליט.
לביתי בכיתה ב' יש 10 בנות בכיתה ילידות תשרי חשוון כסליו ועוד כ5 טבת שבט אדר ויש גם את הקטנות הפרש של שנה+ כמו שאמרו. ז"א 15 ילדות גדולות! [הן לא שמנות הן מאד מוצלחות]
הרמה השתנתה כמו שאמרו וגם הלימודים נעשו קשים יותר ממה שהיה כשאנחנו היינו בגילן.
את המצב החברתי אפשר לראות על הילד עכשיו בגן אם היא מסכנה או לא.
את המצב הלימודי רואים יותר בגן חובה ולכן ממליצים להשאיר אז שנתיים. גם בגלל שבגן חובה לומדים יותר-רווח לילדה.
לי נראה ששיכול של חברה נכון לכיתות בביה"ס אבל בגיל הגן לא כ"כ שמים לב אפשר להסביר שהיא קטנה ולכן נשארה. לא מפריע להם כמו לגדולים ומתחברים מהר יותר.
אם מבחינה לימודית היא מסתדרת [מה שרואים כשלומדים אותיות וחשבון בגן חובה] והיא בשלה חברתית ויש לה חברות והיא מסוגלת לשבת ולילמוד שיעור שלם+לעשות ש"ב [מה שתלוי מאד בטיפוסים] אז אפשר לחשוב להעלות אותה. והאתגר שיהיה לה רק יוסיף לאישיות שלה. הקטנים בחברה לפעמים מאד מצליחים בגלל שהם כאלו חמודים.
לביתי בכיתה ב' יש 10 בנות בכיתה ילידות תשרי חשוון כסליו ועוד כ5 טבת שבט אדר ויש גם את הקטנות הפרש של שנה+ כמו שאמרו. ז"א 15 ילדות גדולות! [הן לא שמנות הן מאד מוצלחות]
הרמה השתנתה כמו שאמרו וגם הלימודים נעשו קשים יותר ממה שהיה כשאנחנו היינו בגילן.
את המצב החברתי אפשר לראות על הילד עכשיו בגן אם היא מסכנה או לא.
את המצב הלימודי רואים יותר בגן חובה ולכן ממליצים להשאיר אז שנתיים. גם בגלל שבגן חובה לומדים יותר-רווח לילדה.
לי נראה ששיכול של חברה נכון לכיתות בביה"ס אבל בגיל הגן לא כ"כ שמים לב אפשר להסביר שהיא קטנה ולכן נשארה. לא מפריע להם כמו לגדולים ומתחברים מהר יותר.
אם מבחינה לימודית היא מסתדרת [מה שרואים כשלומדים אותיות וחשבון בגן חובה] והיא בשלה חברתית ויש לה חברות והיא מסוגלת לשבת ולילמוד שיעור שלם+לעשות ש"ב [מה שתלוי מאד בטיפוסים] אז אפשר לחשוב להעלות אותה. והאתגר שיהיה לה רק יוסיף לאישיות שלה. הקטנים בחברה לפעמים מאד מצליחים בגלל שהם כאלו חמודים.