אשמח להתייעץ איתכם,
דווקא בגלל שאתם לא עוסקים בעיצוב ישירות (לפחות לא כולכם) אלא יותר בפרסום.
מה נכון לעשות כאשר מגיע לקוח שעד כה עיצבו לו מודעה חביבה במקומון.
המודעה תמיד הכניסה לקוחות וכיסתה את עצמה.
כעת הוא רוצה משהו יותר ברמה, עם קופי ועיצוב בטעם,
וכמובן מקבל מס' סקיצות ומחיר בהתאם.
פה נכנסת השאלה:
1. מצד אחד הוא מצפה לעבודת קופי ועיצוב יותר טוב.
2. מצד שני, עד כה, העיצוב הפשוט עשה את העבודה וכך גם העסק מזוהה.
אם אעצב יותר ברמה ובסגנון שונה (לא בצורה שפוגעת במיצוב) אני עלולה לפגוע בזיהוי העסק וממילא- יגיעו פחות לקוחות
והלקוח שלי ייכנס למצב שהוא צריך לעשות סדרת מודעות כדי להיצרב בתודעה.
מה הדרך הנכונה לשדרג שפה פרסומית בלי לעשות הלם ללקוחות?
(מדובר בלקוח שאין לו צבעים קבועים למודעות וגם לא ללוגו שלו...)
דווקא בגלל שאתם לא עוסקים בעיצוב ישירות (לפחות לא כולכם) אלא יותר בפרסום.
מה נכון לעשות כאשר מגיע לקוח שעד כה עיצבו לו מודעה חביבה במקומון.
המודעה תמיד הכניסה לקוחות וכיסתה את עצמה.
כעת הוא רוצה משהו יותר ברמה, עם קופי ועיצוב בטעם,
וכמובן מקבל מס' סקיצות ומחיר בהתאם.
פה נכנסת השאלה:
1. מצד אחד הוא מצפה לעבודת קופי ועיצוב יותר טוב.
2. מצד שני, עד כה, העיצוב הפשוט עשה את העבודה וכך גם העסק מזוהה.
אם אעצב יותר ברמה ובסגנון שונה (לא בצורה שפוגעת במיצוב) אני עלולה לפגוע בזיהוי העסק וממילא- יגיעו פחות לקוחות
והלקוח שלי ייכנס למצב שהוא צריך לעשות סדרת מודעות כדי להיצרב בתודעה.
מה הדרך הנכונה לשדרג שפה פרסומית בלי לעשות הלם ללקוחות?
(מדובר בלקוח שאין לו צבעים קבועים למודעות וגם לא ללוגו שלו...)