עזרה לבעלי נוקיה C2 ודומיו - סיפור קצר עם תובנה מועילה

minach

משתמש פעיל
צילום מקצועי
ברצוני לשתף אותכם בסיפור שקרה לי באחרונה ואת התובנות שלו אשמח לשתף איתכם...
יש לי טלפון נוקיה C2 תומך קשר במשך כמה וכמה שנים אני אישית מאוד נהנה ומרוצה ממנו יש לי בו למעלה מ700 אנשי קשר שנאספו במהלך השנים חלקם חשובים מאוד וחלקם פחות. לפני תקופה קצרה ביקרתי באיזה מקווה מים (סוג של נחל) באזור המרכז יחד עם משפחתי תוך כדי השהייה במקום שמעתי פתאום צעקות מתוך המים ופתאום אני קולט ילד בן 11 מתחיל להיסחף במהירות במים כשהמים מגיעים כבר עד הצוואר בלי לחשוב שניה קפצתי למים כדי להגיע אליו כמה שיותר מהר בסיעתא דשמיא ובחסדי שמים הצלחתי למשות אותו בזמן מהמים.
העניין הוא שכשיצאתי מהמים סחוט עד לשד עצמותי נזכרתי שהיה לי כמה דברים בכיס וכשהוצאתי אותם גיליתי שקפצתי למים עם לא פחות מ3 טלפונים 1 שלי 1 של העבודה ואחד של חבר שבגלל סיבה מסוימת היה אצלי, אני מנסה להדליק אותם ולצערי שלשת הטלפונים לא עובדים אחרי שניסיתי לייבש אותם ולשים אותם באורז למשך יומיים רק אחד קם לתחייה מלאה אחד מת לחלוטין והנוקיה C2 שלי קם לתחיה חלקית שזה אומר שפתאום כפתורים מסויימים לא עובדים לסרוגים בקיצור לא מת אבל לא בריא משום מה חשבתי שהוא יצא מזה ולא העלתי בדעתי לגבות את כל הנתונים בצורה תקינה עד שיום אחד זה הגיע... ביום בהיר אחד כל המקשים חוץ ממקש הEND הפסיקו לעבוד שזה אומר שאני מקבל שיחות רגיל רק שאני לא יכול לענות להם כי המקשים לא עובדים. הייתי בטוח שהמקשים התקלקלו הכנסתי את הטלפון למעבדה לתיקון טלפונים ע"מ שיחליפו מקשים אחרי יום שלם שזה היה שם התקשרתי לטכנאי לברר מה קורה עם הטלפון והוא אמר לי שהבעיה לא במקשים והוא למעלה מ5 שעות עבד על הטלפון בשביל לנסות להבין מה קרה לו וזה דבר שהוא בחיים לא ראה... אחרי כל הנסיונות הכושלים הוא פרש ואמר שלא הצליח לסדר את זה אני כבר התחלתי להילחץ בגלל שהיה לי שם טלפונים מאוד חשובים שחלקם אין לי דרך לשחזר אותם, רצתי למעבדה אחרת וכשאמרתי לו את הבעיה הוא אמר לי שאין סיכוי לסדר אותה והמליץ על חבר שלו שהוא מומחה גדול ואולי יש סיכוי שיצליח לסדר את זה בעלות של כמה מאות שקלים, לא היה לי ברירה ואישרתי לו לתקן לצערי גם מהחבר לא הגיע הישועה. בסופו של דבר לא היה לי ברירה קניתי טלפון חדש ואמרתי לעצמי שלפחות חלק מהאנשי קשר מגובים בכרטיס סים אבל גם התקווה הזו התנפצה בגלל שכל שנה אני מחליף חברה בגלל שנגמר המסלול המוזל ולא זכרתי כל פעם לגבות את האנשי קשר לכל סים חדש שקניתי - עד כאן ההקדמה לתובנה... בסופו של דבר ניזכרתי שפעם אחת מתוך שיעמום ומשיטוט באפשרויות הטלפון הגעתי לאופציה שנקראת גיבוי וסנכרון ושם עשיתי גיבוי לטלפון לכרטיס מיקרו שהיה לי בו. אמרתי לעצמי אולי ננסה לראות אם יש את הקובץ הזה שם ואם הוא מגבה אנשי קשר, רצתי לחנות ששם הטלפון שכב כאבן שאין לה הופכים ביקשתי מהמוכר שלפני שהוא זורק את הטלפון לפח יבדוק אם יש בו כרטיס מיקרו ואכן היה לקחתי את הכרטיס הכנסתי לטלפון החדש הגעתי להגדרת גיבוי ושם עשיתי שחזר, הלא יאומן קרה אחרי 2 דקות 95% מהאנשי קשר שלי חזרו לי אפילו הצילצולים המשויכים לכל אחד, ההגדרות, התוכנות פשוט הכל חזר לקדמותו!!! אי אפשר לתאר איזו הקלה זה. לכן אני בא להעיר ולהאיר את תשומת ליבכם למרות שלא חידשתי פה שום דבר וכולם יודעים שיש אפשרות לגבות וכולם יודעים גם שצריך לגבות... כל מה שאני בא לומר זה תגבו! אין לכם מושג כמה שפעולה כ"כ פשוטה יכולה לחסוך ממכם מלא מלא עגמת נפש והוצאות מיותרות.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה