יש לי תלמידה שאני חייבת לעבוד איתה על ענין הכתב שיהיה קריא ונעים
האם מישהי יכולה לעזור לי? איך אפשר ללמד אותה בלי לפגוע? אולי יש משחקים? או אולי רעיונות אחרים?
אשמח עם כל עזרה(זה די דחןף!!!!!!!!!!!!!)
תודה על המשוב. רק שהיא תלמידה פרטית אחה"צ ואמא שלה ביקשה אם יש לי מה לעשות בשביל שהכתב שלה יהיה נורמלי
נראה לכם שיש בידי לסייע לה???????????????.
קצת משפיל לתת לילדה לזחול על הרצפה.את יכולה לתת לה לזחול בתחילת כל שיעור ובסופו חמש דקות סביב השולחן.
כל התרגילים לשיפור חגורת הכתפיים, משפיעים מאוד. מנסיון.
קצת משפיל לתת לילדה לזחול על הרצפה.
אפשר לשחק בכדור(מסירות)
לקפוץ בחבל
ויש לי עוד המון דוגמאות אחרות.
התרגילים שהבאתי מאד מחזקים את החגורת כתפייםאת צודקת שזה יכול להשפיל.
תלוי איך זה מוצג ומאיפה זה מגיע.
זה יכול להיות משפיל וזה יכול להיות משעשע.
לילדה בכיתה ה' אפשר להסביר מה עושה הזחילה לחגורת הכתפיים. ילדות שזו הבעיה שלהן, מתעייפות מהר בכתיבה. ושמחות לשפר את המצב.
דוגמאות התרגילים שהבאת לא ידועות לי כתרגילים מיוחדים לחיזוק חגורת הכתפיים.
אנחנו מחזקים את חגורת הכתפיים בשלושה מישורים:
בהשענות - למשל בזחילת ארבע ובהליכת מריצה
בדחיפה - בעיקר של חפצים כבדים
בתנועת משיכה - למשל בזחילת גחון
אהבתי לעמוד על הידיים הצחיק אותי.מדהים! תודה על הידע לניקיות הנכבדות. שנזכה ליישם חלק.. לפחות את אלו הקלים (תגידו, אתן יודעות לעשות עמידת ידיים שאתן מעמידות את הילדים הפוך?? זה לא מסוכן שהדם יעלה לראש??)
קחי משהו פשוט למצבים לא קטסטרופלים מידי.. או בנוסף לכל הזחילות ועמידות הידיים, ככה לדרבון:
- מבצע-
הילדונת החמודה מביאה לך מהכיתה (את עובדת איתה אחר הצהרים, כן?) מחברות שהיא התאמצה לכתוב בהם בכתב קריא
על כל עמוד שהוא סביר (בהתחלה תקלי איתה, ואחרי שיפור תקחי קצת), היא מקבלת קלף שתכיני לה ועליו כתוב "כתיבה כהלכה" או "כותבת מכל הלב" או מה שנראה לך,
אחרי שיש בידה 10 כרטיסים, את ממירה לה את זה בפרס.
איך תדע הילדונת מה הכיוון הרצוי? עדיף מתוכה, כלומר- ממה שהיא כותבת. למצוא את הטוב שיש לה כבר ולנפח. בצורה כזו:
את עוברת בעיניים על מחברת תורה למשל ואז עוצרת ומתחילה להתפעל.. ראו ראו! איזה אלף אלופה!! תסתכלי בעצמך, איך היא עגולה, נאה ונאווה! פשוט תענוג של אלף. תעשי לנו עוד אלפים כאלו, טוב?? איך הצלחת לכתוב אותה בכזו צורה מעוגלת? את רואה שאת יכולה המשיכי המשיכי!!
זה עוזר מאוד לתלמידות שלי הדרמות האלו. ומשמח אותן. וגם אותי.
למרות שאני יודעת שיש ילדות שזה באמת קושי אמיתי, אבל לא תמיד יש להורים כלים לטפל, כוח וכסף, וככה הילדה מתקדמת עם הקושי. וגם קצת זה טוב.
יש לי תלמידה שאני חייבת לעבוד איתה על ענין הכתב שיהיה קריא ונעים
האם מישהי יכולה לעזור לי? איך אפשר ללמד אותה בלי לפגוע? אולי יש משחקים? או אולי רעיונות אחרים?
אשמח עם כל עזרה(זה די דחןף!!!!!!!!!!!!!)
את התרגיל קיבלתי מאשת מקצוע בקופת חולים.מדהים! תודה על הידע לניקיות הנכבדות. שנזכה ליישם חלק.. לפחות את אלו הקלים (תגידו, אתן יודעות לעשות עמידת ידיים שאתן מעמידות את הילדים הפוך?? זה לא מסוכן שהדם יעלה לראש??)
אני לומדת איך לעזור לילדים עם קשיים אלו.
יש לי הרבה רעיונות למשחקים של חיזוק חגורת כתפיים ואשמח לשתף במידת הצורך
המריצה– כפות ידיו של הילד על הרצפה וההורה עומד מאחוריו ומרים את רגליו בזהירות כלפי מעלה. (עדיף להתחיל באחיזה באזור הברכיים. במשך הזמן כשהתרגיל נהיה קל יותר אפשר לאתגר את הילד ובהדרגה לאחוז קרוב לקרסול) שימו לב שהוא מצליח להחזיק את גופו באופן יציב. חשוב להקפיד שהילד לא יתן לבטן שלו לשקוע ולגב ליצור צורה קעורה. הוא צריך להקפיד על כיווץ שרירי הבטן ולהחזיק את הגב ישר ככל שניתן. ואז אפשר להתחיל לטייל כך בבית כשהידיים ישרות. אפשר כמובן לשלב משחקים מעניינים תוך כדי שהילד מטייל בתנוחה הזו כמו משחק חם קר, הרכבת פזל ועוד. אפשר גם להכין מסלול מכריות, כיסאות נמוכים ושלל מכשולים ותוך כדי הליכת מריצה, הילד הולך על המסלול, עולה על המכשולים בדרך, יורד מהם וממשיך הלאה עד סוף המסלול.נהדר. אשמח אם תעלי לנו רעיונות נוספים.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ב'
ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ: