כפולה של רשעות

ג'קי ירחי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נעשה עסק. אני עולה עבודות ואתם ממציאים כותרת.
20-21.jpg
 

miri

מירי הס- אמנית ציור
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
אבל נסתם לי המח שאני רואה ציורים כאלה
 

ורד10

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
רשעות אמיתית!
ציורים עוצמתיים.
 

מרים ליף

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
[UOTE="אפרת 10, post: 5236183, member: 14933"]עכשיו את מבינה למה הוא לא מוצא כותרות...

ציורים מדהימים!
צרם לי קצת הצלב שהוא לא מידי קטוע[/QUOTE]

זה לא צלב, אלא צלב קרס, אין בעיה לצייר מבחינה הלכתית.
וגם מבחינה הסטורית בעיניי מספיק אנחנו משכתבים את ההסטוריה לילדים. טוב לעיתים להשאיר את המציאות כפי שהיתה..
 

ג'קי ירחי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
גם אני לא מתלהב לצייר צלב קרס או פנים של ימ"ח. אישית עדיף לי פנים של צדיק, אבל צריך לעמיד את הדברים. כשהספר מבוסס על מקראים היסטוריים אתה לא יכול לשנות את הדברים. אגב זה מזכיר לי 2 סיפורים: לפני מספר שנים הוצאתי קומיקס על מבצע יונתן (כדור הרעם), חבר טוב שאל אותי אז ,למה לא ציירתי חיילים חרדים בסיירת מטכ"ל? סיפור ב': לפני כשנה עבדתי יחד עם תסריטאי ידוע על ספר. הוא ביקש ממני לצייר את התמונה הידוע של הילד שמרים ידיים מול חיילי גרמנים ולהוציא ממנו בלון דיבור עם דברי תורה. עניתי שיחפש מישהוא אחר שיכתוב מחדש את ההיסטוריה. עכשיו לעיניינינו. בכפולה מסופר על חוסייני ( או ינייסוח לפי הכותרת ;)), הערבי הידוע שכרת ברית עם הנאצים, לכן היה חשוב להראות את המעבר שלו בן הדגלים. האם אנחנו יכולים לשנות את ההיסטורייה כדי להיות מקובלים בחוגי החרדים? האם לכתוב או לצייר דברים לא נכונים הופך אותנו לאנשים כשרים? בכל זאת אני נשאר אופטימי כי הילדים לא טיפשים וכי כבר תמה התקופה שהיו מציירים משה רבינו עם שטריימל. יאללה, חוזרים לעבודה.
 

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים

אפרת 10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
גם אני לא מתלהב לצייר צלב קרס או פנים של ימ"ח. אישית עדיף לי פנים של צדיק, אבל צריך לעמיד את הדברים. כשהספר מבוסס על מקראים היסטוריים אתה לא יכול לשנות את הדברים. אגב זה מזכיר לי 2 סיפורים: לפני מספר שנים הוצאתי קומיקס על מבצע יונתן (כדור הרעם), חבר טוב שאל אותי אז ,למה לא ציירתי חיילים חרדים בסיירת מטכ"ל? סיפור ב': לפני כשנה עבדתי יחד עם תסריטאי ידוע על ספר. הוא ביקש ממני לצייר את התמונה הידוע של הילד שמרים ידיים מול חיילי גרמנים ולהוציא ממנו בלון דיבור עם דברי תורה. עניתי שיחפש מישהוא אחר שיכתוב מחדש את ההיסטוריה. עכשיו לעיניינינו. בכפולה מסופר על חוסייני ( או ינייסוח לפי הכותרת ;)), הערבי הידוע שכרת ברית עם הנאצים, לכן היה חשוב להראות את המעבר שלו בן הדגלים. האם אנחנו יכולים לשנות את ההיסטורייה כדי להיות מקובלים בחוגי החרדים? האם לכתוב או לצייר דברים לא נכונים הופך אותנו לאנשים כשרים? בכל זאת אני נשאר אופטימי כי הילדים לא טיפשים וכי כבר תמה התקופה שהיו מציירים משה רבינו עם שטריימל. יאללה, חוזרים לעבודה.

כל מילה.
רק שאני התכוונתי להסתיר אותו עוד קצת, משו כמו "מחה תמחה..."
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה