כמה מעניין אתכם ללמוד עימוד?

מכללת פרוג

Administrator
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
הקורונה שתהיה בריאה שינתה סדרי בראשית, הרבה בעלי בתים מצאו את עצמם בחל"ת ו'בהרהורים מותרים' כיצד ניתן להשיג הכנסה נוספת בלי סיכון להידבק ובלי לעזוב את אוהלה של תורה.

ניסיון משמעותי וידע מקצועי בתחום כלשהו הוא אחד הקשיים המשמעותיים למי שמחפש משלח יד אחרי שנות לימוד בכולל, בעימוד לעומת זאת הידע התורני בא לשימוש על כל צעד ושעל.
צורבא מדרבנן יודע את המרווח המדויק שיש להגדיר בין השורות - היכן מתאים כתב רש"י והיכן כתב פשוט וקריא - האם עדיף שתי טורים או טור אחד וכיוצ"ב.

במשך השנים קורס עימוד היה קורס הדגל בפרוג שהוציא מאות בוגרים שחלקם אברכי כולל עד היום וב"ה מתפרנסים ורואים ברכה במעשי ידם.
דווקא עכשיו שלא צריך להגיע למכללה באופן פיזי וניתן להקשיב לכל השיעורים מהבית זו הזדמנות פז לרכוש תוך מספר חודשים את הידע המקצועי לעמד ולעצב ספרים בצורה מושלמת.

מתוך הנחה שאברכים יש להם 'טביעת עין' ורוצים לתהות על הקנקן לפני שהם רוכשים אותו אנו מזמינים אתכם למפגש וירטואלי בזום עם המרצה ר' שמואל ברגר שמוסר את קורס עימוד בפרוג מיום היווסדו, ר' שמואל הוא אחד המעמדים הוותיקים בשוק וחתום על עשרות פרויקטים מורכבים כמו כמו ותן חלקנו - משנה מאירה של מאורות הדף היומי, ש"ס וילנא החדש ועוד, יחד איתו יציג ר' חיים דיקמן מנהל המכללה את צורת הלימודים ויענו לשאלות המשתתפים.

הוובינר יתקיים ביום רביעי שבוע הבא, ר"ח מנחם-אב (22.07 למניינם) בשעה 21:30 בערב, אצלכם בבית.
ההרשמה בחינם בהרשמה מראש.
אם עימוד מעניין אתכם כדאי שתהיו שם כדי לדעת עד כמה התחום הזה רלוונטי עבורכם.
 

עימוד והוצאה לאור

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
כבוגר קורס עימוד תורני בחממה הנפלאה פרוג אשתף אתכם קצת חוויות על הקורס
קורס עימוד הוא אכן קורס מדהים!
קורס עם אווירה תורנית, מורים מדהימים,
המרצה @ש. ברגר מורה מדהים! מלמד כל פרט ופרט בהסבר נפלא ביותר, ואם יש צורך מסביר שוב ולא מוותר על אף אחד!
לא רק בשעות הקורס אלא כל השבוע הוא זמין לכל תלמיד ונותן שירות אישי ומיוחד

וכמובן אי אפשר בלי להזכיר מילה על @חיים דיקמן כאחד שעסק בתחום העימוד הרבה מאוד שנים שיתף איתנו והחכים אותנו בתחום מזווית אישי מה שהוסף הרבה מאוד להצלחה

לסיום אספר קצת על עצמי ב"ה זכיתי ללמוד בקורס עימוד תורני לפני כ6 שנים וב"ה היום אני מתפרנס יפה מאוד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה