קורונה כמה זמן צריך להיות בבידוד?

פישל לוי

משתמש מקצוען
מאתר "מדעת":
  • אם היו לו תסמינים, והנוהל מתייחס ספציפיית לחום ולתסמינים נשימתיים, אבל הוא לא זוכר מתי הם התחילו, אז הוא יוגדר כמחלים לפחות 10 ימים מתאריך נטילת הבדיקה החיובית, ובתנאי שהוא אינו סובל מתסמינים לפחות 3 ימים, משמע 10 ימים לכל הפחות. לדוגמה, אם חולה התחילה להרגיש לא טוב, אבל לא זוכרת בדיוק מתי, נבדקה ב-1 ביולי וקיבלה תוצאה חיובית ב-2 ביולי, וב-3 ביולי כבר הרגישה מצוין, היא תוכל להשתחרר רק ב-11 ביולי (10 ימים לאחר לקיחת הבדיקה החיובית, ו-7 ימים אחרי תום התסמינים). לעומת זאת, אם התסמינים שלה הסתיימו רק ב-10 ביולי, היא תצטרך להישאר בבידוד עד ה-13 ביולי (שלושה ימים לאחר תום התסמינים).
מעניין ש@בת מלך אומרת אחרת
 

elishevart

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
אם לא היו תסמינים-אז 10 ימים.
במידה והיו תסמינים צריך 13 יום מתחילת התסמינים (או מהבדיקה-המוקדם מבינהים) וששלושת הימים האחרונים יהיו ללא תסמיני חום או נשימה.
אם יש לך עוד שאלה-אני כאן, מנסיון רב ;)
תודה!
עוד שאלה אחרת, חייב להיות שמאבדים חוש טעם וריח? או שזה מגיע כמה ימים אחרי?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה