דרוש מידע כמה אתם משלמים למורה נהיגה?

קרקע

משתמש רשום
קחו בחשבון 2 נקודות

א. כל דקה של שיעור מתומחרת בכ-4 ש"ח, לכן כשהמורה "גונב" דקה בהתחלה ("מה נשמע") ועוד "שניה נכנס להביא משהו מהמשרד" או מדבר בטלפון ולא מרוכז כולו בתלמיד, אז כל השיקול של מחיר של עוד 10-20 ש"ח לשיעור נהיה שולי, לכן תבדקו לגופו של מורה.

ב. השיקול הנ"ל נכון שבעתיים כשאתם מתעצלים ליסוע באוטובוס לאיזור הרלוונטי ללימודים (אחרי כמה שיעורים ראשונים כמעט שאין תועלת משמעותית בלנהוג בסתם כביש), והמורה ברוב טובו אוסף אתכם מהיכן שנוח לכם (וכ"ש אם אוסף או מקפיץ תלמיד אחר), וכך מתבזבזים 5-10 דקות כפול 4 ש"ח.
ממש נכון.
אני עברתי מורה בגלל שהקודמת, חצי שיעור החזירה את הקודם ובחצי השני נסענו לכיוון הבא, לא ממש עבדנו על מה שאני הייתי צריכה (לדוג' כביש מהיר, יציאה מגשר וכו)
בנוסף, ממליצה בשלב האמצע על שיעור כפול. כך יש זמן להתמקדות.
 

לימונצ'לו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
האם אפשר להריץ אצלו שיעורים מהר או שיש אצלו עומס?
אני עושה 2 כפולים בשבוע אבל לאחרונה נהיה עומס ככה שלא כולם יכולים לקחת 4 בשבוע...
יכול מאוד להיות שזה פקק שישתחרר עוד שבוע שבועיים...
תדבר/י איתו הוא יגיד לך ת'אמת
 
  • תודה
Reactions: szn

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה