כלל ראשון להצלחה בעסקים

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
משתף אתכם בכלל שעזר לי מאוד וגם ללקוחות שלי שהשתמשו בו.

לכאורה זה נראה מאוד מאוד קל וגם לא עולה כסף אבל זה מאוד קשה בפרט למי שהי' רגיל בזה.

לא להתלונן - מה שלא יהי' ברגע שתתלוננו זה מה שימנע מכם להצליח. תפסיקו להתלונן התמקדו רק בדברים הטובים ותראו הצלחה.

אוכל לספר על 2 מקרים של לקוחות שלי שברגע שהפנימו את זה הכלל הזה הצליחו מיידית:

  1. לקוח שיש לו חנות כבר שנים רבות התלונן שוב ושוב ע"כ שהמכירות ירדו בשנים האחרונות ובחודשים האחרונים עוד יותר, ישבו ובדקנו לעומק את הנסיבות והדגשתי את הגישה החיובית שצריכים לנקוט מהיום ולהפסיק להתלונן. מה שקרה הוא שביום אחד מהשבוע האחרון הוא הגיע למחזור מכירות שלא זוכר בהיסטוריה כזה יום.
  2. לקוח שהתלונן ע"כ שמאז תחילת 2019 לא הצליח לסגור שום עסקה, סיכמנו שיפסיק מהיום להתלונן ויתמקד בחיובי. ובס"ד הוא סגר 2 עסקאות בסכום כולל של כמה עשרות אלפי ש"ח כשיש כבר עוד בדרך כך זה נראה.
נשמח לקבל עוד תגובות בהמשך ולמי שלא מוכן לפרסם אשמח לקבל באישי
 

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
בשורת הצלחה מדהימה:

בהמשך ללקוח מס' 2 שלא היו לו עסקאות מתחילת השנה.
הוא סגר השבוע עוד 2 עסקאות בסכום כולל של 25,000 ש"ח.

כדאי לכולם, תנסו ותראו...
 

מוישה

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
בלי לזלזל, יש גישה של הרב וכו' שצריך להגיד תודה רבה על כל דבר, גם על הצרות, וזה מה שמביא את הישועות. אז זהו, מהיום אני אומר תודה, אבל בלב - - -
אז איך זה עובד? פשוט, הוא כן סגר עסקאות, אבל לא שם לב אליהם מרוב עיסוק בתלונות. זאת לא סגולה פלאית מיסטית. זאת תחושתי, לא חקרתי בכלים מספקים.
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
למה רק גישה של רב מסוים
זאת גישה של יהודי מאמין
לפתוח את צינורות השפע
וא שאמרו חז"ל במדרש שוח"ט, שכל האומר שירה על נס – זוכה שנעשה לו נס אחר. ככל שיהודי מודה יותר על החסד היומיומי, ככל שיהודי מקדיש זמן לראות את הטוב שסביבו ולהודות על כך – הוא פותח לעצמו את השערים, הוא מזכה את עצמו בהשפעות טובות נוספות, הוא נותן את הכח והעוצמה לתת לו עוד טוב, להשפיע עליו עוד שפע ברכה.

הבה נאמץ את גישת ה'תודה היומית' – להשקיע מדי יום זמן להודות לבורא עולם במילים פשוטות, מהלב שלנו, מהתחושות שלנו, פשוט לומר תודה לבורא עולם. כך נפתח לנו שער לישועות רבות וברוכות, ונזכה בהשפעות טובות לנו ולילדינו.

'הודו לה' כי טוב' – ואז נראה – 'כי לעולם חסדו!'
.
ואתה אמרת היטב היטיב עימך'
כשיהודי אומר "היטב" = ברוך ה' טוב לי והקב"ה היטיב עימי.
אזי אומרים בשמים: " וכי זהו הטוב?" אתה מודה כבר על זאת?
אדרבה ואדרבה, נראה לך מהו הטוב האמיתי
דהיינו נוסיף לך טובות על מה שהיה עד כה
ולכן כתוב פעמים היטב היטיב עימך.
שהקב"ה יוסיף טובות בכפל כפלים למרבה בהודעה על הטוב..
בנוסף יש בכוח 'מזמור לתודה' לפתוח את י"ג שערי שמים של י"ג מידות הרחמים. כמו שנרמז במזמור לתודה "בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה" במילים אלו י"ג אותיות כנגד י"ג שערים שהיו בבית המקדש, שהדרך להכנס לשערים נפלאים אלו הוא בתודה ותהילה.
ויש עוד עשרות ציטוטים בנושא
 

מוישה

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
למה רק גישה של רב מסוים
זאת גישה של יהודי מאמין
לפתוח את צינורות השפע
ויש עוד עשרות ציטוטים בנושא
יש בוודאי מאות ציטוטים, אבל על מה? שחשוב להגיד תודה, ואולי גם קצת 'שלא לשמה' אם יודעים שבאופן כללי זה מביא שפע. אבל לא כדרך להתמודדות עם צרות, להגיד 'תודה לך ה' על התאונה שעברתי'. יש גם עניין לדעת שהכל לטובה וכו' אבל בעולם הזה אנו מברכים על הצרות 'דין האמת'. אם אדם מתרגל שבכל בעיה שיש לו הוא יושב לומר תודה [והמהדרים יושבים שש שעות], אז בסופו של דבר הוא יוצר שפה חדשה, אצלו 'תודה' פירושה: 'אבא, אנא סדר לי את הצרה שנפלתי אליה'. בקיצור, אצל רוב העם, לפחות מצדיקים ומטה, זה סתם טשטוש מטעה. לכאורה.
אפשר למצוא במקורות חצאי רמזים להרבה מאוד גישות והנהגות שונות, אבל פרופורציות זה עניין חשוב.
ואתה אמרת היטב היטיב עימך'
כשיהודי אומר "היטב" = ברוך ה' טוב לי והקב"ה היטיב עימי.
אזי אומרים בשמים: " וכי זהו הטוב?" אתה מודה כבר על זאת?
אדרבה ואדרבה, נראה לך מהו הטוב האמיתי
דהיינו נוסיף לך טובות על מה שהיה עד כה
ולכן כתוב פעמים היטב היטיב עימך.
שהקב"ה יוסיף טובות בכפל כפלים למרבה בהודעה על הטוב..
מאיפה זה? יש לי קצת בעיה עם זה, בדרך כלל מצטטים גם את ההפך; אתה מתלונן, אה? יושבים שם בשמים ומחככים ידיים ואומרים: זה נקרא צרות? אנחנו-נראה-לך-מה-זה-צרות. בקיצור, בשמים שם מחכים לך בפינה.
יש לי עוד כמה הרהורי כפירה, אבל זה קשור לפורום 'דין וחשבון' הרוחני, לא כאן.
 

חרש עץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
להגיד תודה על הצרות עצמן (ולא על דין האמת) זו המצאה חדשנית של רב שחזר בתשובה בעשורים האחרונים, לפי מה ששמעתי מתלמידי חכמים, אין לזה מקור קדום יותר.
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
לענ"ד כשהבנאדם התמקד ועסק בטוב הוא נעשה יותר סימפתי /נינוח / מחויך, ובמצב כזה קל יותר לסגור עסקאות - הזולת מתחבר לדמות מחויכת ואופטימית.

אני מתחברת גם לדברי המתנגדים, משום שלעתים ההוראה שלא להתלונן היא סוג של סתימת פיות - אין לנו כח וסבלנות לקשיים שלך, מה אתה מנג'ז. ואז הבנאדם שבאמת סובל, ולא משנה אם הסבל הוא סובייקטיבי, לא מוצא פורקן ונשאר גם עם התעוקה וגם עם הריבית של אי האמפתיה וסכירת הפה.
 

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
אני לא רב - אבל מה שכתבתי מתייחס להצלחה בעסקים.
לא הכוונה סתימת פיות - רק להתמקד בחיובי.
לדוגמא: לא הצלחתי היום למכור מספיק.... במקום להתמקד בתלונה ננסה להתמקד בהצלחות (שבוודאי היו) במה שכן מכרת, איך הצלחת למכור בימים קודמים, בחודשים הקודמים.

להגיד תודה על הצרות עצמן (ולא על דין האמת) זו המצאה חדשנית של רב שחזר בתשובה בעשורים האחרונים, לפי מה ששמעתי מתלמידי חכמים, אין לזה מקור קדום יותר.
אולי ? אז מה הפירוש בדברי המשנה ?
"חייב אדם לברך על הרעה כשם שהוא מברך על הטובה"
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
יש בוודאי מאות ציטוטים, אבל על מה? שחשוב להגיד תודה, ואולי גם קצת 'שלא לשמה' אם יודעים שבאופן כללי זה מביא שפע. אבל לא כדרך להתמודדות עם צרות, להגיד 'תודה לך ה' על התאונה שעברתי'. יש גם עניין לדעת שהכל לטובה וכו' אבל בעולם הזה אנו מברכים על הצרות 'דין האמת'. אם אדם מתרגל שבכל בעיה שיש לו הוא יושב לומר תודה [והמהדרים יושבים שש שעות], אז בסופו של דבר הוא יוצר שפה חדשה, אצלו 'תודה' פירושה: 'אבא, אנא סדר לי את הצרה שנפלתי אליה'. בקיצור, אצל רוב העם, לפחות מצדיקים ומטה, זה סתם טשטוש מטעה. לכאורה.
אפשר למצוא במקורות חצאי רמזים להרבה מאוד גישות והנהגות שונות, אבל פרופורציות זה עניין חשוב.

מאיפה זה? יש לי קצת בעיה עם זה, בדרך כלל מצטטים גם את ההפך; אתה מתלונן, אה? יושבים שם בשמים ומחככים ידיים ואומרים: זה נקרא צרות? אנחנו-נראה-לך-מה-זה-צרות. בקיצור, בשמים שם מחכים לך בפינה.
יש לי עוד כמה הרהורי כפירה, אבל זה קשור לפורום 'דין וחשבון' הרוחני, לא כאן.
אף אחד לא ביקש ממכם להגיד תודה על הרעה
זאת דרגה גבוה מאד (לברך על הרעה כשם שמברכים על הטובה)
הציעו להתמקד בדברים הטובים
כי אין כזה דבר רע מוחלט וגם בתוך הרע יש טוב
בדיוק קראתי השבוע סיפור על חסיד שכתב לרבי מלובביץ שיש לו בית אישה וילדים ולא ראה אפילו יום אחד טוב בחיו
הרבי החזיר לו שזה תרתי דסתרי
אם יש לך בית אישה וילדים איך לא ראית יום אחד טוב בחייך
כמה אנשים משועים לבית, לאישה לילדים?
אלא מה הבנ"א באמת היה שקוע בצרות
אבל כשמסתכלים על הטוב זה כמו לחפש בתוך מנהרה חשוכה את האור
וכשהולכים בכיוון האור מצליחים לצאת מהבוץ החוצה אל הטוב.
וזה בפירוש פותח את צינורות השפע
ועד שלא תנסו אין טעם להסביר

ובלי קשר לזה
אני בהחלט מסכימה עם ארבע שאין צורך להגיד את זה לאנשים בזמן שהם מתבוססים בצער שלהם
אבל בתור הצעה עסקית בפורום דין וחשבון - כדאי ושווה לבדוק את זה :)
 

גרפיקנער

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
להגיד תודה על הצרות עצמן (ולא על דין האמת) זו המצאה חדשנית של רב שחזר בתשובה בעשורים האחרונים, לפי מה ששמעתי מתלמידי חכמים, אין לזה מקור קדום יותר.

קטונתי להכריע במחלוקות בין 'תלמידי חכמים', ל'רב שחזר בתשובה בעשורים האחרונים'.
אבל ממה שאני מכיר, וקצת מקרוב -
אותו רב ש'חזר בתשובה בעשורים האחרונים', קשור מאוד וקרוב מאוד לצדיקים גלויים ונסתרים, ויונק מהם את הרעיונות שבספריו.
הגאון ר' מרדכי גרוס שליט"א הוא ידיד קרוב שלו, ונותן לו הסכמות על כל ספריו.
הצדיק הרב דוד חיים שטרן שליט"א מבני ברק (למי שמכיר), ממליץ על ספריו, ואף מוכר אותם בביתו.

כדאי ללמוד את הספר, ולראות את המקורות, ללמוד אותם, ואז להגיע למסקנה. הרעיון הוא לא המצאה שלו, יש לזה מקורות, והמון.
 

חרש עץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני לא רב - אבל מה שכתבתי מתייחס להצלחה בעסקים.
לא הכוונה סתימת פיות - רק להתמקד בחיובי.
לדוגמא: לא הצלחתי היום למכור מספיק.... במקום להתמקד בתלונה ננסה להתמקד בהצלחות (שבוודאי היו) במה שכן מכרת, איך הצלחת למכור בימים קודמים, בחודשים הקודמים.


אולי ? אז מה הפירוש בדברי המשנה ?
"חייב אדם לברך על הרעה כשם שהוא מברך על הטובה"
ברכה והודאה זה שני דברים.
הגמרא מפרשת לברך דיין האמת.
שה' דן דין אמת גם אם אני לא מבין את זה.
לא להודות על הצרות עצמן.
 

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
דווקא הרב בידרמן מדבר על זה שוב ושוב שכן צריכים להודות על הצרות עצמן כי הם הישועה רק שאנחנו לא רואים את זה
 

מכונתכתיבה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
לדוגמא: לא הצלחתי היום למכור מספיק.... במקום להתמקד בתלונה ננסה להתמקד בהצלחות (שבוודאי היו) במה שכן מכרת, איך הצלחת למכור בימים קודמים, בחודשים הקודמים.
מסכימה עם זה לחלוטין, בפשטות להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהודות
ולפעמים צריך להתאמץ כדי לראות אותה....
מהרגע שאתה מסתכל עליה אתה לאט לאט נעשה יותר חיובי ויותר רגוע.
אנרגיות טובות יוצרות מכירות- זו משוואה ברורה.
אני נהנית לשמוע שמנה"ח הוא זה שממליץ על זה.
גישה מקסימה וטובה מבחינה אמונית וגם מבחינה שיווקית
לגבי ההודאה על הרעה
אני הולכת קצת אחורה לרבי נחום איש גם זו,
האם הוא לא הודה ואמר שהכל לטובה ומאיתו גם שהתרחשו איתו צרות???
להגיד גם זה לטובה זו בדיוק הודאה על הרעה והבנה שגם הרע זה מאיתו ולטובתנו
מוזר לי שחושבים שרב המציא את זה....
 

מכונתכתיבה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
ברכה והודאה זה שני דברים.
הגמרא מפרשת לברך דיין האמת.
שה' דן דין אמת גם אם אני לא מבין את זה.
לא להודות על הצרות עצמן.
אני לא תלמיד חכם ולא פוסק,
אבל לעניות דעתי, זה שאינך מבין את הצרה ומקורותיה ואינך מבין בחשבונות שמים
לא סותר את ההודאה, שהיא תמצית האמונה, הרי חיב אדם לברך על הרעה כשם שמברך על הטובה
ז"א שגם כאשר אינני מבין אני צריך להודות על כך כי הקב"ה כל מעשיו לטובתי, גם כשאני לא מבין.
 

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
להגיד תודה על הצרות עצמן (ולא על דין האמת) זו המצאה חדשנית של רב שחזר בתשובה בעשורים האחרונים, לפי מה ששמעתי מתלמידי חכמים, אין לזה מקור קדום יותר.

אתמול למדתי את ה"חק" היומי ונתקלתי בפסוק במשלי:
"מוסר ד' בני אל תמאס ואל תקץ בתוכחתו: כי את אשר יאהב ד' יוכיח וכאב את בן ירצה"

מסביר רש"י הקדוש:
"מוסר ה' בני אל תמאס" - אם יבואו עליך יסורין יהיו חביבין עליך

"ולא תקוץ" - מלשון קצתי בחיי
"וכאב את בן ירצה" - שרוצה בבנו להטיב לו ויפייסהו לאחר שמכהו בשבט כן יערב לך הטובה אחר המכה
 

חרש עץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אתמול למדתי את ה"חק" היומי ונתקלתי בפסוק במשלי:
"מוסר ד' בני אל תמאס ואל תקץ בתוכחתו: כי את אשר יאהב ד' יוכיח וכאב את בן ירצה"

מסביר רש"י הקדוש:
"מוסר ה' בני אל תמאס" - אם יבואו עליך יסורין יהיו חביבין עליך

"ולא תקוץ" - מלשון קצתי בחיי
"וכאב את בן ירצה" - שרוצה בבנו להטיב לו ויפייסהו לאחר שמכהו בשבט כן יערב לך הטובה אחר המכה
יפה ומחזק.
שים לב שלא כתוב כאן להודות על עצם הרעה.
 

אהובי ח

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
להגיד תודה על הצרות עצמן (ולא על דין האמת) זו המצאה חדשנית של רב שחזר בתשובה בעשורים האחרונים, לפי מה ששמעתי מתלמידי חכמים, אין לזה מקור קדום יותר.
טעות!
המקובל האלוקי שרוב ככל ספריו נכתבו בגילוי אליהו הנביא
בעל ''הבני יששכר'' מביא את הסגולה הנפלאה הזו בספרו
 

קבצים מצורפים

  • הסגולה החזקה ביותר.mp4
    18.1 MB · צפיות: 13

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
חבר הראה לי היום את הרמב"ם הזה

ספר אהבה > הלכות ברכות > הלכות ברכות פרק י

הלכה ג


שמע שמועה טובה מברך ברוך אתה ד' אלקינו מלך העולם הטוב והמטיב. שמע שמועה רעה מברך ברוך דיין האמת, וחיב אדם לברך על הרעה בטוב נפש כדרך שמברך על הטובה בשמחה, שנאמר: ואהבת את ד' אלקיך וגו' ובכל מאדך ובכלל אהבה היתירה שנצטוינו בה, שאפילו בעת שייצר לו יודה וישבח בשמחה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה