כלה ממגבות. אולי זה יהיה הטרנד החדש?

תודה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
יווווווו, זה מטורף.....
הצלחת בגדול!
ע-נ-ק!
זה מדהים מדהים.
והרעיון- מקסים.
ומה מכילה החבילה? זה מעניין.....
אז אחרי שראיתם את הבחוץ, אשתף את התכולה. כמובן, את ה''כלה'' עטפתי בצלופן עם סרט, מתנה צריכה להיות מתנה. כמו שכתבתי - הבחורות פנו אלי ברגע האחרון וחשבו רק שתהיה ''כלה'', על הפנים אף אחד לא חשב. שאלתי אותם מה הן רוצות בפנים. הרי מה שנשים - זה מה שהזוג יקבל. אם חשוב רק הבחוץ - אמלא הכל בקופסאות ריקות, גלילי טישו ריקים, בקבוקים וכל מה יתן לנו נפח. אבל, אם רוצים לתת לתת עוד משהו לזוג (כבר לא רק לכלה), קצת פינוק ומחשבה - נכניס קופסאות עוגיות וחטיפים. כמובן, אפשר לשים כלים יקרים ומה לא. מה שנכניס, זה מה שיתגלה בסוף, כמובן שהרושם הראשוני מה''כלה'' יהיה הכי חזק, אבל חבל לפספס את ההזדמנות לחוויה שהזו''צ יפתח את המתנה ביחד, כנראה כבר תקופה מה אחרי החתונה, כשהם מנסים לבנות את חיי השיגרה אחרי כל החגיגות, ומה זה נחמד פתאום לקבל משהו שלא ציפו. אני אישית כל כך התחברתי לרעיון הזה, ובכלל כל הסיפור של לשמח כלה שמתחתנת בחתונה מצומצמת, לא הכל אולי כמו שחלמה, אז כנראה שהגיסות שלה לעתיד קלטו אותי והגדולה רצה לקניות, וקנתה מה שראתה וחשבה שאפשר להשתמש בבית החדש, בצורה הכי שימושית, לא מותגים ולהוציא עיניים - הכל יהיה מוסתר עד שיתגלה. היא חזרה אלי עם מגבות ידיים, מגבות מטבח, שטיח אמבטיה בצבע בז', קאפה עבה לבסיס, מכסה למיקרוגל ו3 שקיות מרשמלו. ועוד סוכריות שוקולד בעטיפה אדום-זהב- כתום ופרחי נייר לבנים , זה ביקשתי לקנות לקישוט החיצוני. כשראיתי את זה, פשוט הבריק לי רעיון לצרף את כל המוצרים האלה לברכה לחיי יום יום של הזו''צ, ואת הברכה נכתוב על הקאפה. הם התלהבו, אמרו שיכתבו לי את הברכה ויכתיבו בטלפון, וברחו לסידורים האין סופיים לפני החתונה. אחרי כל ההתלהבות שלי הביאו את הבובה ברבית הסינית המסכנה ששכחו בבית, ואז ההתלהבות שלי ספגה צניחה רצינית. במקום לחכות לברכה שתהיה ראשונה במלכת ה''כלה'', עזבתי את כל העניינים וניסיתי להחיות את הבובה של 10 ש''ח, שבעיני אפילו לא הייתה שווה 3 ש''ח. כל התהליך שכתבתי בפתיחת האשכול. כנראה שהמתנה הזאת נבראה בשביל הכלה הזאת והייתה לי ס''ד, וראיתי שמשהו הולך להיות פה מהמם ומיוחד. כבר רציתי לראות את המוצר גמור - אבל הברכה עדיין לא הגיע. כשהתקשרתי - אמרו לי שאין. לא היה להם פני וראש לחשוב ולחבר ברכה. הרגשתי כזה פיפוס, ואני פשוט אוהבת לקשר ברכה למה שהמתנה מכילה, וכאן ראיתי כזאת הזדמנות, אז פשוט התחלתי לכתוב משהו בעצמי, בלי שהם ביקשו את זה ממני, פשוט טפסתי את הרעין בשתי ידיים לפני שהוא יברח לי וקישקשתי כמה שורות. אבל אני לא אשת כתיבה, אני סך הכל קצת מתמצאת בעיצוב מוצרים ולא מילים. התקשרתי להקריא להם כדי שיקחו כבסיס, וישנו, יוסיפו, יעשו מזה משהו יותר נורמלי, אבל האחות הגדולה רק לא גמרה להתלהב ואמרה שאין לה מה להוסיף, כל מילה בול לעניין ונתנה לי אור ירוק, והמשיכה בריצות שלה. אז אני ניגשתי סוף סוף לבסיס, כתבתי עליו את הברכה, שמתי מעל את השטיח שהשטלב יפה עם כל הלובן של הכלה. מעל השטיח - מכסה מיקרוגל, בתוכו 3 שקיות מרשמלו, גליל של מגבות מטבח. אני מעלה תמונה לפי הסדר שזה יתגלה לזו''צ. את הברכה שמוסתרת שתוך השטיח ומביעה מסר של כל המוצרים שהמתנה מכילה - הזו''צ יגלה בסוף, שירימו את השטיח. מותר לכם גם לחשוב יצירתי איך לקשר מכסה מיקרוגל, מגבות מטבח, מגבות, שטיח אמבטיה, סוכריות ופרחים, הכל עטוף בצלופן, שכבר הוסר, איך כל זה אפשר לקשר לברכה לזוג נשוי טרי שיצא מצלופן.
אפשר להעלות רעיונות,אני מעודדת חשיבה יצירתית , היא מחווה בסיס ליצירה. אחת מהנושאים של חשיבה יצירתית - לקחת דבר בלי קשר ולקשר אותו למה שאנחנו צריכים. זה דבר יחיד שאני זוכרת משנות הלימודים שלי ומשתמשת בו ה-מ-ו-ן, מכל מה שלמדתי במקצוע הזה, בתוך לימודי גרפיקה, שהיה נראה לנו מקצוע הכי לא קשור ומוזר. אז קדימה, אפשר לחשוב יצירתי, אפשר להגיב, את הברכה שלי אעלה בהמשך, עכשיו הצצה לתכולה:
DSCN9917.JPG
 

תודה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
wow
אהבתי, סווווווףףףףף
השטיח מאיקאה?
השטיח וכל שאר הדברים קנו ב''ג'נה''. 15 ש''ח, בכל הכל יצא להן ממש זול, והעבודה שלי בכלל, כי אני לא נורמלית, לא יודעת לבקש תשלום הוגן, במיוחד כשאני מתלהבת מהאתגר, לא איכפת לי כמה זמן ומקצועיות אני משקיעה, העיקר לראות את התוצאה ולשמח , זה בשבילי יותר מכל תשלום.
 

תודה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מטורףףףף
חייבת לצרף תמונה לפני...
אין תמונה לפני, כל הכלה היפה הזאת שהתה אצלי זמן קצר, אפילו לא צילמתי אותה כמו שצריך. נפרדנו ממנה והיא יצאה לדרכה למח כלה אמיתית. אם אני פעם אראה כזאת בובה בחנות נראה לי שאקנה רק בשביל לצלם לפני הגיור. הכי יפה בה היה קופסת הקרטון שלה.
 

ענינית

משתמש פעיל
וואו, את יצירתית ברמות
מושלם ממש
אהבתי את הרעיון עם המתנות מתחת,
אפשר להשתמש ברעיון הלאה?
 

סא איור

מהמשתמשים המובילים!
איור וציור מקצועי
איזה מחכים!
סבתא שלי היתה אומרת- תבורכנה הידיים!
והלב, והמחשבה!
את אישה גדולה!
 

שרה שרם צילומותק

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אמאל'ה מטורף...
איך עלה לך הרעיון בכלל..
תודה על השיתוף...
 

צ פומרנץ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
זה נקראה יצירתיות במטיבה.
כיף לראות כאלו דברים.
ומאד אהבתי את ההשתפלות של השמלת מגבת הזאת.
ובכלל כל העבודה להפוך אותה לנאה וחסודה מעוררת השראה.
 

תודה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אמאל'ה מטורף...
איך עלה לך הרעיון בכלל..
תודה על השיתוף...
הרעיון עלה כמו שכתבתי - לפי צורך השעה. הגיסות תכננו להכין עוגת קצפת עם הכלה בפנים, וחששו שהעוגה לא בדיוק תגיע לב''ב בשלמותה, ועוד בחום של עכשיו הקצפת תהיה בקבוצת סיכון. אז עוגה עשתה הסבה והתגלגלה אלי.
 

ה. רז

משתמש סופר מקצוען
מאוד מאוד יפה!
ובעיקר- איך התגייסת למען מישהי שאת לא מכירה וככל הנראה גם לא תכירי...
ואפילו המתנה לא תגיע בשמך...
שכרך משמיים!
 

תודה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מאוד מאוד יפה!
ובעיקר- איך התגייסת למען מישהי שאת לא מכירה וככל הנראה גם לא תכירי...
ואפילו המתנה לא תגיע בשמך...
שכרך משמיים!
התגייסתי - ממש קלעת בול למצב. עשיתי את זה לצלילי נשימות מפחידות של הקטנטונת שלי, מדי פעם הפסקות לאינהלציות, ותחושה מפחידה שכראה הטיפול הטלפוני המהמם שאנחנו מקבלים בשל תסמינים לנגיף כבר לא עוזר, אז נצטרך להגיע למיון, ומשם לאישפוז, שיכול להיות לא קצר במצב שלה, אז הדבקתי ועיצבתי והכנסתי כוונות שיעזרו למצב הבריאותי של התינוקת המיוחדת שלי, ומדי פעם הדלקתי שוב ושוב טלפון להזמין לה בדיקת קורונה רק כדי לאפשר להיכנס בשערי הקופה שרופא יבדוק אותה, ולא שיחת טלפון עם הנחיה להמשיך באינהלציות. אבל את הבדיקה לא הצלחתי להשיג רק שמעתי המון פעמים איך אני חשובה לקופה שלי ושהיא איתי מכל הלב. אחרי שבת כבר התחושות שלי גברו על אהבת הקופה אלי, ופשוט דרשתי הפניה למיון, ובאמת צדקתי. זכינו באישפוז בבית חולים האהוב שלנו ל9 ימים בלבד, פנסיון מלא עם המון פינוקים ואהבה מכל הלב. ב''ה כבר בריאה ובבית.:) ואני פשוט הודיתי לה' שההחמרה שלה הייתה אחרי שסיימתי את המתנה לכלה. אבל אני גם תוך כדי אישפוז כשקפצתי הביתה , עשיתי שלט של מזל טוב לשכנים היקרים שלי, שכבר הבינו שלא אומרים לי ''איך את יכולה במצב שלך...''. ב''ה, ה' נותן לי כוח מיוחד להמציא רעיונות ולהביא אותם לשלב יפה , וזה נותן לי המון כוח . אז כנראה שבאמת צריכים את העיצובים האלה, הם יכולים לשמח, לרומם, אז אני כמו שאומרים ''ברוך שכיוונתי''.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה