כ''כ מעצבן שבא לצחוק

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
כזכור (או שלא) קניתי עדשת קנון 24-70mm f/2.8L USM דרך וואלה שופס

המחיר יצא די זול, זול יותר ממחיר העדשה בזאפ (עדשת 'קרט') וכלל פריסה ארוכה לתשלומים.

הובטחה אספקה בתוך 21 ימי עסקים.


היום (עדיין לא הסתיימו 21 ימי העסקים) מתקשרת אלי נציגת 'קרט' ומודיעה בצער על כך שהעדשה חסרה במלאי, ואין צפי מתי יהיו במלאי עדשות נוספות. הם מציעים לי לבטל את העיסקה או המתין כמה שבועות 'ונראה'..
לטענתה הבעיה קיימת בכל העדשות והבעיה היא אצל קנון שאין לה כרגע עדשות עבורם..
צריכה להגיע עדשה אחת, אבל היא תימסר לקונה שהזמין קודם.


בשיטוט ברשת מצאתי מקרה דומה של אדם שקנה 70-200 דרך אתר מכירות אחר במחיר מצויין והודיעו לו (הספק 'קרט') שאין במלאי וכו'


האם מישהו מכיר ויודע על בעיה אמיתית של חוסר בעדשות אצל 'קרט'? או שמדובר בהתחמקות מעיסקה לא משתלמת עבורם

מישהו קנה לאחרונה או קונה בימים אלו עדשה מקרט ויודע שיש במלאי?

האם מישהו נתקל בבעיה דומה לשלי?

נשמע לכם הגיוני שיש בעיה באספקת עדשות מקנון ל'קרט'?



יצויין כי בבירור אצל 'בית הצילום' העדשה קיימת במלאי שלהם (או שאין קשר בין קרט ניופאן לבית הצילום בכל הנוגע להחזקת מלאי)
 

נקי_כפים

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
טריק בסיסי של כל אתרי המכירות:
אם המחיר זול מדי אז "אין במלאי".
בדרך כלל הלקוח המותש יסכים להוסיף "כמה שקלים" ולקבל דגם יקר יותר ומיותר עבורו.
או לקבל את כספו חזרה ואז הם סתם הרויחו הלוואה לאיזה חודש על חשבונך.

קרה לי לא פעם ולא פעמים, כל מי שמרבה לקנות ברשת מכיר את התופעה הישראלית כל כך הזו.
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
נכתב ע"י נקי_כפים;354448:
טריק בסיסי של כל אתרי המכירות:
אם המחיר זול מדי אז "אין במלאי".
בדרך כלל הלקוח המותש יסכים להוסיף "כמה שקלים" ולקבל דגם יקר יותר ומיותר עבורו.
או לקבל את כספו חזרה ואז הם סתם הרויחו הלוואה לאיזה חודש על חשבונך.

קרה לי לא פעם ולא פעמים, כל מי שמרבה לקנות ברשת מכיר את התופעה הישראלית כל כך הזו.


מה שמוזר כאן הוא שזה לא שזכיתי במכירה פומבית או משהו, דיברתי בטלפון עם הנציג והוא הציע לי את המחיר והתשלומים וכו' כך שהם ידעו בדיוק על מה מדובר, אבל הספק של המוצר (קרט) אומר שאין לו במלאי.
אני מניח שוואלה שופס קיבלו מחיר מסויים מקרט, והמחיר שסיכמו איתי אמור עומד בתנאים, שאם לא כן - לא היו מציעים לי אותו.
 

tamiro

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י msphoto;354499:
מה שמוזר כאן הוא שזה לא שזכיתי במכירה פומבית או משהו, דיברתי בטלפון עם הנציג והוא הציע לי את המחיר והתשלומים וכו' כך שהם ידעו בדיוק על מה מדובר, אבל הספק של המוצר (קרט) אומר שאין לו במלאי.
אני מניח שוואלה שופס קיבלו מחיר מסויים מקרט, והמחיר שסיכמו איתי אמור עומד בתנאים, שאם לא כן - לא היו מציעים לי אותו.

תבקש מחבר שירים מחר טלפון ויברר על העדשה הספציפית
ותראה אם באמת אין להם במלאי או שהם טעו במחיר ולא רוצים להודות בזה.
 
Y

yossmor2

אורח
נשמע מוזר מאוד,
מה זה אין אספקה? נראה לך הגיוני?
לתנובה אין חלב?

משהו כאן מריח לא טוב.

תדרוש את מה שאמרו בכתב והתחייבות לזמן אספקה חדש, אל תסכים לבטל את העיסקה.
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
פניתי לקרט כלקוח אנונימי בע''פ ובכתב, אני מחכה לתשובה.


הם לא יודעים לומר מתי יהיה להם מלאי, מציעים להמתין שבוע שבועיים 'ונראה מה יהיה'..
 
Y

yossmor2

אורח
בד"כ הם מגובים בחוזה המכירה לטובתם, והחוזה מאפשר להם לדחות את מועד האספקה.
העניין הוא שבבוא היום (ומקווה שלא יקרה, אבל..) אם תרצה לתבוע אותם בדין, רצוי שההתחייבות שלהם לעוד שבוע/שבועיים תהיה מגובה בכתב.
 

aiver

משתמש רשום
תשמע.אני לא יודע לגבי המקרה הזה,אבל לי היה סיפור דומה עם וואלה שופס.

זכיתי בD400 שלי במכרז שם בפחות מחצי מחיר המחירון.
התקשרו אלי אחרי שבוע שאין במלאי.אמרתי שאני מוכן להמתין,אחרי שבוע הודיעו לי שזה הגיע לארץ וכבר מחר במשלוח מהיר זה יגיע אלי.וזה הגיע.

למיטב הבנתי בית הצילום לא מחויב בשום צורה ליבואן בכל מה שקשור למכירות.
גם לא מזמן היה בבית הצילון את ה5DM2 כשהיבואן טען שיש מחסור חמור בעולם..
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עדכון:

לאחר שיחות ומיילים נזעמים נמסר ע''י אחראי בכיר בקרט כי בתוך כשבוע עד שבוע וחצי הם צריכים לקבל סחורה מקנון, אני אקבל את העדשה בעוד כשבועיים + פיצוי על עוגמת הנפש.

נמתין ונראה.
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עדכון:

לאחר בירורים רבים כולל טלפון אנונימי לקרט - אכן אין את העדשה הזו (ואחרות) במלאי.

פניתי לוואלה שופס ולקרט ניופאן ודרשתי שיספקו את המוצר גם אם אין אותו במלאי שלהם - שיקנו אותו מספק אחר בארץ גם אם זה אומר לספוג את ההפרש.

חילופי השיחות וההודעות לא היו נעימים בלשון המעטה, והרגשתי היטב את האוירה הלבבית שהיתה במעמד המכירה מתחלפת לאוירה מתנכרת.


הבוקר (יום אחד לפני מועד האספקה האחרון לפי 21 יום) התקשר נציג וואלה שופס והתעניין באדיבות במצב, והבטיח לחזור עם תשובות, אחר הצהריים חזר אלי ואמר שאין לו בשורות בשבילי, אבל קרט ידברו איתי בהמשך היום.

עכשיו קיבלתי טלפון מקרט והודעה חגיגית על כך שקרט החליטו לאמץ את הדרישה שלי ולקנות את העדשות בארץ מספק אחר ולספק ללקוחות (לכל הלקוחות, לא רק לי) שרכשו את המוצרים. היות ועדיין אין להם צפי לקבלת סחורה חדשה מקנון.
העדשה תסופק תוך מס' ימים.

אז קודם כל אני מקווה שאכן כך יקרה (מבטיח לעדכן)

וכל הכבוד לקרט על הרצון לספק את רצון הלקוחות.

מסקנה - לדרוש את המגיע בכל תוקף, הנה עכשיו כל הרוכשים יקבלו את המוצרים שלהם בזכות הנחרצות שלי. בעידודכם כמובן.


תודה לכם.
 
Y

yossmor2

אורח
כיפאק, הי
כיפאק, הי
כיפאק, הי, הי, הי
:)
ממתינים לעידכונים.
 

orli_dimri

משתמש פעיל
נכתב ע"י msphoto;358608:
עדכון:

לאחר בירורים רבים כולל טלפון אנונימי לקרט - אכן אין את העדשה הזו (ואחרות) במלאי.

פניתי לוואלה שופס ולקרט ניופאן ודרשתי שיספקו את המוצר גם אם אין אותו במלאי שלהם - שיקנו אותו מספק אחר בארץ גם אם זה אומר לספוג את ההפרש.

חילופי השיחות וההודעות לא היו נעימים בלשון המעטה, והרגשתי היטב את האוירה הלבבית שהיתה במעמד המכירה מתחלפת לאוירה מתנכרת.


הבוקר (יום אחד לפני מועד האספקה האחרון לפי 21 יום) התקשר נציג וואלה שופס והתעניין באדיבות במצב, והבטיח לחזור עם תשובות, אחר הצהריים חזר אלי ואמר שאין לו בשורות בשבילי, אבל קרט ידברו איתי בהמשך היום.

עכשיו קיבלתי טלפון מקרט והודעה חגיגית על כך שקרט החליטו לאמץ את הדרישה שלי ולקנות את העדשות בארץ מספק אחר ולספק ללקוחות (לכל הלקוחות, לא רק לי) שרכשו את המוצרים. היות ועדיין אין להם צפי לקבלת סחורה חדשה מקנון.
העדשה תסופק תוך מס' ימים.

אז קודם כל אני מקווה שאכן כך יקרה (מבטיח לעדכן)

וכל הכבוד לקרט על הרצון לספק את רצון הלקוחות.

מסקנה - לדרוש את המגיע בכל תוקף, הנה עכשיו כל הרוכשים יקבלו את המוצרים שלהם בזכות הנחרצות שלי. בעידודכם כמובן.


תודה לכם.


יגעת ומצאת........
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עידכון:

קרט משום מה 'שכחו' שהם הבטיחו לספק את העדשה תוך כמה ימים (מספק ישראלי ולא להמתין לקנון)

העניינים נסחבים..


אתמול נמסר לי שסוף סוף קנון שלחו סחורה לארץ, והיא בדרך ארצה, יקח עוד כשבוע וחצי עד שהעדשה תגיע לידי (אני כבר לא מאמין לכלום..)

בקיצור - קרט מצטיינים בדיבורים.


אגב, אני אמור לקבל 'פיצוי' - תיק למצלמה 'בשווי 300 ש''ח'

הפיצוי הזה לא ממש יהיה שימושי עבורי, אבל האירוע שבעיקר עבורו הקדמתי לרכוש את העדשה הזו - מתקיים מחר. והעדשה לא תהיה שם.


מסקנה? זו הפעם הראשונה שאני קונה ציוד צילום 'כבד' בארץ בכלל וב'קרט' בפרט. ככל הנראה גם האחרונה. בהזמנה ממרחק אלפי קילומטרים דרך הטלפון / אינטרנט אני מקבל שירות טוב אמין ומדוייק לאין ערוך.
 

ASUS

משתמש צעיר
א. אני שמח בשבילך שלפחות קיבלת הבטחה מקראט, רק חבל שלא הקלטת את השיחות, היית יכול להוריד עליהם חתיכת תביעה. ביננו גם לי יש כעס על קראט, למרות שהמנהל שלהם נחמד (מאוד אהבתי גם את אבא של המנהל, שלמעשה הקים את החברה, אבל זה לא עוזר נחמדות מול שירות... אני אבל לא מאמין שהחוסר שירות היה בידיעתו)
ב. אתה יכול להשכיר את העדשה שאתה צריך כדי לא להידפק ולתבוע מקראט את תשלום השכירות כנגד קבלה, והוכחה שהאירוע הזה הוזמן עוד לפני ההזמנה של ההעדשה.
ג. אני במקומך הייתי שוקל לפנות לאירגון אמון הציבור.
ד. אני לא יודע בדיוק היום אם הטענה היא כלפי קראט או ניופאן, ויכול מאוד להיות שאתה נופל בין המחלקות. הניסיון שלי עם ניופאן שהם מאוד משתדלים לתת שירות, אני אישית ב6 מתוך 7 מקרים טופלתי לשביעות רצוני, כש4 מתוכם היו לפנים משורת הדין מצידם, שגרם לי להעריך אותם, אני כידוע בעד חברות שיודעות לתת שירות, גם המקרה ה7 הוא במידה מסויימת באשמתי לכן אני לא אבגוד בחברה הזאת ואמשיך לתת בה אמון, מקראט אני לא מצפה להרבה עד שאני אגלה שניפאן רכשה את כל החברה ולא רק "מניות"
ה. גם מחוץ לארץ יכול להיות נפילות ושמעתי על כאלה שנפלו, אף דבר לא בטוח היום במאה אחוז, השאלה מה הסבירות לתקלה, בנוגע למחיר מי יודע אם היית מקבל בחו"ל מחיר בריצפה לא בטוח שהם היו מתייחסים אליך יותר טוב מפה.
בכל אופן אני שמח שעוד שבוע וחצי תקבל את חלקך
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
שהחיינו וקיימנו והיגענו..

בשעה טובה, אספתי היום את העדשה ממחסני קרט ניופאן (לא אלאה אתכם בסיפורי הטלפונים והלחצים וה'זירוזים' שזנקקתי להם, וששכנעו אותי סופית שזו הרכישה האחרונה שלי אצלם..)

בנוסף קיבלתי היום לידי את המצלמה - Canon 50D שהובאה ע''י יהודי טוב מארה''ב בתחילת השבוע והמתינה לי בסבלנות שאבוא לקחתה..



אז מזל טוב לי. יהי רצון וכו'

בקרוב אצל כל מי שזקוק לישועה (ויש לי סגולה בדוקה: טירטרתי את 'קרט' שישים יום ונושעתי)

וכמובן, המטרה הבאה: Canon 5D Mark ll ועדשה 70-200mm f/2.8 IS :)

ותודה לכל התומכים בזמנים הקשים..
 

קבצים מצורפים

  • IMG_66052.jpg
    KB 733.9 · צפיות: 4

רבקה.

משתמש מקצוען
נכתב ע"י msphoto;370444:
בקרוב אצל כל מי שזקוק לישועה (ויש לי סגולה בדוקה: טירטרתי את 'קרט' שישים יום ונושעתי)
:D:D!!

תתחדש. אני ממש שמחה לשמוע. מגיע לך, אחלרי כל הטרטורים (האמת, מגיע לך בכל מקרה. שילמת על זה).
מחכה לראות תוצאות, יאללה. :)
 

photosbyrik

משתמש פעיל
צילום מקצועי
איזה סיפור!!!
העיקר שעכשו כבר יש לך את זה....
 

כדרלעמר

משתמש פעיל
צילום מקצועי
תתחדש על המצלמה!

היא גם על הכוונת שלי (או הD90 של ניקון - מעט זולה יותר אבל עדיין אני נוטה לקנון). אשמח לשמוע ביקורת על המצלמה ומעט פרטים על עדשות מומלצות בשבילה!
 

ASUS

משתמש צעיר
אולי נוציא סרט על הסיפור שלך? (בהלצה כמובן)
כדרלעמר לך על הקנון, חבל לך בשביל מה לקנות ניקון עם אתה סגור על קנון? אחר תתחרט ותקנה עוד מצלמה?
MS(מקרוסופט?)פהוטו תתחדש על המצלמה שלך, היא אחלה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה