כולם רוצים להצליח, הם מצליחים באמת!

נלי

משתמש רשום


שנים של חשיפה יעילה ומוצלחת הביאה אותם להודות פה אחד: יש פה במה מנצחת לפרסום. חמישה בעלי עסקים מספרים על פלטפורמה ייחודית מובילה. הדרך של כל עסק להצלחה עוברת כאן...


כשמדובר בפרסום, חשוב לעשות שיקול רציני ולבדוק היכן המודעה שלכם נמצאת. האם היא מתאימה לקהל היעד, האם היא מביאה תוצאות מבורכות, ומה הפירות שמצמיח הפרסום שלכם. לאחר שנים של פרסום בבמה ייחודית, שהביאה לתוצאה מבורכת. חמישה בעלי עסקים חושפים בפנינו את הסודות שמאחורי המדריך הבלעדי 'וחי אחיך'. המדריך של חסידי בעלזא בארץ וברחבי העולם. מתוך אלפי בעלי עסקים מרוצים, בחרנו להביא בפניכם מספר קולות שיגלו מה כוחו של פרסום מנצח לקהל יעד איכותי. ולנסות יחד לפצח את סוד ההצלחה, הסוד שמאחורי הקלעים.

"כזמר באירועים אני מכיר כבר את האפקט של פרסום קהילתי מוצלח." מספר משה דוב הומינר. "לכן אינני מוותר על פרסום קבוע במדריך 'וחי אחיך.' "חשוב לי לתת את המיטב לציבור איכותי, ואני מצליח להביע את המסר הזה מעל במה ראויה. לאחר שנות מוניטין רבות בתחום, הבנתי ש'וחי אחיך' הוא המקום הזה. והתוצאות לא מאחרות מלהגיע. הלקוחות מקרב קהילת חסידי בעלזא בארץ הם לקוחות מעולים. ואני נהנה לשרת אותם ולהנעים להם את האירוע עם הכישרון בו בורכתי והמומחיות שלי לשמח את הקהל."

גם דיני סאפרין, מאפרת מובילה ומוכרת באשדוד, שלקוחות רבות מעידות על המומחיות הרבה שלה, לא מוותרת על פרסום במדריך המוביל. "אני נהנית לפרסם את השירות המקצועי שלי בפלטפורמה כה משובחת, ורואה תוצאות מעולות. מדובר בקהילה מאוחדת ומגובשת, שהמדריך הוא חלק אינטגרלי מאורח חייה. כל בעל עסק או נותן שירות שמפרסם במדריך יודע שהלקוחות שומרים אמונים ומכבדים את עצמם ואותי. מלבד זאת יש פה פרסום ממוקד ויעיל פי כמה מכל במה אחרת. המדריך יוצא בשישה מהדורות שונות בהתאמה לכל עיר, נתון אותו אני לוקחת בחשבון תמיד." היא מציינת

בוחרים לקוחות איכותיים

רבקי ארנפלד, מעצבת פנים ידועה, אף היא גילתה את כח הפרסום של 'וחי אחיך' ונהנית להעניק לרבים מקרב הקהילה את השירות המקסימלי ולתרום מהמומחיות הרבה שלה, שמשנה פלאים כל דירה ומוסיפה ערך מוסף לכל חלל. "אני מעוניינת בדיוק באוכלוסייה כזו." היא מצהירה, "ציבור רציני, מבוסס, איכותי, שמבין שעיצוב פנים הוא לא מוצר מותרות, אלא להיפך, זו השקעה משתלמת ונחוצה בכל מהלך של רכישת דירה או שיפוץ."


בעלת העסק 'אננס עיצובי פירות', המציעה עיצובים ומגשים מרהיבים ויוקרתיים, מצטרפת לשיחה ומעידה שאכן, כשמדובר בשמחה או תשורה עם סטייל, קהילת בעלזא יודעת את הכתובת. פרסום קבוע במדריך הרשמי של הקהילה מניב לקוחות נאמנים, שחוזרים שוב ושוב ויודעים להזמין את העיצוב היוקרתי והמרהיב לשמחה או לכל אירוע.

כל סודות ההצלחה

אם עד עתה שמענו את קולם של בעלי העסקים, הגיע הזמן להרים את המסך ולהאזין לדבריהם של אנשי הקהילה, שנהנים מידי יום משימוש במדריך מקצועי שמספק להם את כל המידע הרלוונטי עבורם.

"וחי אחיך הוא הכתובת הראשונה שלנו." הם מודים פה אחד ומסבירים מה הסיבה לכך.

"כשאני מחפשת שירות או מוצר, אני בוחרת בעסק שנמצא במדריך היחיד והמיוחד שלנו, היוצא לאור על ידי קהל מחזיקי הדת, הגוף שמרכז באופן רשמי כל עניין בקהילה." מציינת גב' פריד. "קהילת בעלזא שומרת על צביון רוחני שמור. לא כל חומר נכנס אלי הביתה ולא כל בעל מקצוע מתאים לנו. אני חשה ביטחון מלא לרכוש מעסק 'משלנו', מוכר, אמין וותיק, שהמדריך הקהילתי שלנו מצא אותו ראוי להיכנס אל תוך ביתנו."

"המדריך משמש אותי על בסיס יומיומי." מודה מ. גליק. "כל טלפון של אחד מבני הקהילה בארץ ובעולם רשום שם, ואני זקוקה לו יותר מכל ספר טלפונים אחר.

"השימוש במדריך המרהיב הוא נעים ונח. הוא יוצא לאור בפורמט מהודר, עם עמודי כרומו צבעוניים וכל חיפוש אחר בעל מקצוע הוא חוויה." מעיד הרב קליין. "מכיוון שהמדריך יוצא בששה מהדורות שונות לאזורים שונים, אני ומשפחתי המתגוררים בירושלים, מוצאים את כל מה שקרוב ומתאים לנו באופן מדויק. לפני כל שמחה אנחנו פותחים את מדור השמחות ומצליחים להזמין את כל השירותים באופן חוויתי ונעים. "

לאחר 18 שנות הצלחה, אין ספק ש'וחי אחיך' הוא הבמה המוצלחת לפרסום העסק. כי אם אתה שם- אתה משלנו...


לפרסום במדריך :<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
נערך לאחרונה ב:

חני S

משתמש מקצוען
לא הבנתי,
זה מתאים בעיקר ומיועד רק לקהילת חסידי בעלזא?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה