כאן מנתחים מוזיקה בכיף

מצב
הנושא נעול.

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אמר הכותב:
את הביקורת הזו כתבתי לפני שנה בדיוק,בשל פתיחתו של אשכול זה אעלה את הביקורת שוב.


שמילי אונגר
'מאך א ברכה'


אמנם באיחור מעט אבל אמרו חז''ל 'מוטב מאוחר מלעולם לא'
בשלהי החורף הבקיעו לעולם מודעות ענק בעיתונות החרדית ובלוחות המודעות,
'שמילי תעשה ברכה' זעקה הכותרת, מדובר היה בפרסומת לדיסק החדש של שמילי אונגר 'מאך א ברכה'
בשעת מעשה לא ייחסתי חשיבות יתר לפרסומת המדוברת,נו שוין אחרי שכבר חילקו לנו דיסקים בחינם ,זמרים הטיסו רחפנים עם כיתוב 'נחמן גולן מפציע בשיר חדש ומיוחד',נתנו לנו אחריות על הדיסק, מן הסתם מדובר בעוד גימיק,
אבל לאחר שמיעה של הדיסק מתחילתו ועד סופו ,לא מדובר בגימיק גרידא אלא בדיסק משובח ואיכותי.
נתחיל בהתחלה, לשמילי אונגר יש קול עשיר ,עמוק ועוצמתי אחד השילובים הנדירים במוזיקה החסידית של שנת 2018 והנה בא הבחור הצעיר מאמריקה ומשלב בתוכו את כל המעלות הללו.
בואו וניקח לדוג' את השיר ק-ל מסתתר מדובר בשיר אדיר שבו כל עוצמתו של שמילי מתבטאת בצורה אדירה,קול עמוק,רגש אדיר,לחן מעולה,מילים עוצמתיות. והכי חשוב עיבוד מינימלי של מעבד כמעט אנונימי בשם שלמה ווכטר,לא מצועצע וגרנדיוזי ,
אלא אדיר בפשטותו שנותן לך ליהנות מהשיר מבלי הסחות דעת שונות ומשונות של כלים שלא שמעתם אוזן מעולם .
שיר הנושא של האלבום מאך א' ברכה עם עיבוד קופצני חדשני ומרענן שאין מצב שתישארו אדישים למול האנרגיות הנשפכות מקולו של שמילי כמו גם השיר ונאמר אמן.
עוד שתי שירים שאני באופן אישי מאד התענגתי עליהם,
שיר מצויין בשם 'דיינו' מילים מוכרות בלחן וביצוע מרעננים ופרשנות חדשה של שמילי
כמו כן השיר 'צמאה נפשי' עם קולות רקע של המלחין פינקי וועבר שיר מאד מעניין מבחינה מוזיקלית.
כמו''כ לאורך כל הדיסק ניכרת החשיבה מחוץ לקופסא של המעבדים לא עוד שיר שבלוני וקלאסי אלא משהו חדש,מפתיע ומרענן.
לסיכום,לשמילי יש קול אדיר והוא בהחלט מביא כאן משהו חדש שלא נשמע עוד קודם במוזיקה החסידית,שווה האזנה!
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אמר הכותב:
את הביקורת הזו כתבתי לפני שנה בדיוק,בשל פתיחתו של אשכול זה אעלה את הביקורת שוב.

אהרל'ע סמט
אהרל'ע



אהרל'ה סמט לגמרי לא שם חדש בתעשייה, קולו הערב מזוהה שנים רבות עם המוזיקה החסידית האותנטית,כמעט מדי ערב הוא מופיע בחתונות בדינרים ובאירועים גדולים במגזר החרדי,
אשר על כן די מפתיעה העובדה שלאחר הרבה מאד שנות קריירה סוף סוף קיבלנו אלבום סולו ראשון שכל כולו שייך לאהרל'ה, לא קאברים, לא שיתופי פעולה בדיסקים שונים, דיסק סולו שלם.
בהחלט מדובר בבשורה מרנינה לחובבי הז'אנר שחיכו לדיסק הזה זמן רב.

וכעת נעבור לדיסק עצמו,לאחרונה אנחנו שומעים רבות על השינוי שעוברים זמרים רבים במגזר החרדי ועל השינוי שעוברת המוזיקה החסידית באופן כללי,
אם בעבר כל שיר שהיה יוצא מבית מדרשו של מונה או של משה לאופר היה מגיע אלינו אחרי שבועות רבים של עבודה, היום בעידן הטכנולוגי ניתן להוציא שיר בדקות ספורות עם כלים אלקטרוניים שנשמעים 'כמעט' כמו כלים חיים,
אבל לאחר שמיעת אלבומו של אהרל'ה סמט ניתן להכריז באופן רשמי יש עתיד למוזיקה החסידית גם בשנת 2018 המוזיקה החסידית חיה ונושמת יש לה המון מה לחדש והמון מה להשמיע,
הדיסק המדובר מלא במוזיקה חסידית אותנטית ושורשית בלי טריקים ובלי שטיקים,

בחירה מדוקדת של לחנים מטובי המלחינים כגון ר' הלל פלאי,פינקי וובר,מוטי אילוביץ ועוד
גם במלאכת העיבודים ניכרת השקעה רבה כאשר על העיבודים מופקדים משה לאופר,יואלי דיקמן,נפתלי שניצלער ושותפו המוזיקלי של אהרל'ה רבות בשנים האיש והקלידים מאיר אדלר.
בדיסק אנחנו מוצאים בחלק הקצבי את 'תלמידי חכמים' לחן מעולה של יענקי דסקל בעיבוד פומפוזי ובתזמור מדוייק של יואלי דיקמן,
'סיני' בלחנו של מוטי אילוביץ ובעיבוד אנרגטי במיוחד של נפתלי שניצלער,
'אכן שמע אלוקים' לחן עתיק יומין שמושר שנים רבות בעיתות שמחה בחצרות החסידים בעיבוד חדשני של נפתלי שניצלער,
'צרכי עמך' שיר מקפיץ שכבר זכה לחשיפה רבה אחרי שהושר ע''י אהרלה סמט בל''ג בעומר במירון.

בחלק השקט יותר של הדיסק אנחנו מוצאים מס' שירים שאין ספק שיהפכו ללהיטים גדולים
'יחיד' שיר מרגש ונוגע בעיבודו של משה לאופר ובלחנו של פינקי וועבר,
'ויאתיו' יצירה מופלאה מלחניו של המלחין ר' הלל פלאי ובעיבודו של משה לאופר (שאגב אני אישית הייתי מעדיף לשמוע את השיר הזה במבטא קצת פחות חסידי ובביצוע קצת יותר ישיבתי שמתאים יותר ללחן)
'מלך עליון' שמכניס את המאזין באחת לאווירת הימים הנוראים.

לסיכום,מדובר בדיסק מושלם שכמוהו לא נראה תקופה ארוכה במוזיקה החסידית,
לחנים מושקעים,עיבודים מושלמים,שילוב שמביא אותנו לשלימות אמיתית !

רוצו להאזין!
 

stars

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אמר הכותב:
את הביקורת הזו כתבתי לפני שנה בדיוק,בשל פתיחתו של אשכול זה אעלה את הביקורת שוב.


שמילי אונגר
'מאך א ברכה'


אמנם באיחור מעט אבל אמרו חז''ל 'מוטב מאוחר מלעולם לא'
בשלהי החורף הבקיעו לעולם מודעות ענק בעיתונות החרדית ובלוחות המודעות,
'שמילי תעשה ברכה' זעקה הכותרת, מדובר היה בפרסומת לדיסק החדש של שמילי אונגר 'מאך א ברכה'
בשעת מעשה לא ייחסתי חשיבות יתר לפרסומת המדוברת,נו שוין אחרי שכבר חילקו לנו דיסקים בחינם ,זמרים הטיסו רחפנים עם כיתוב 'נחמן גולן מפציע בשיר חדש ומיוחד',נתנו לנו אחריות על הדיסק, מן הסתם מדובר בעוד גימיק,
אבל לאחר שמיעה של הדיסק מתחילתו ועד סופו ,לא מדובר בגימיק גרידא אלא בדיסק משובח ואיכותי.
נתחיל בהתחלה, לשמילי אונגר יש קול עשיר ,עמוק ועוצמתי אחד השילובים הנדירים במוזיקה החסידית של שנת 2018 והנה בא הבחור הצעיר מאמריקה ומשלב בתוכו את כל המעלות הללו.
בואו וניקח לדוג' את השיר ק-ל מסתתר מדובר בשיר אדיר שבו כל עוצמתו של שמילי מתבטאת בצורה אדירה,קול עמוק,רגש אדיר,לחן מעולה,מילים עוצמתיות. והכי חשוב עיבוד מינימלי של מעבד כמעט אנונימי בשם שלמה ווכטר,לא מצועצע וגרנדיוזי ,
אלא אדיר בפשטותו שנותן לך ליהנות מהשיר מבלי הסחות דעת שונות ומשונות של כלים שלא שמעתם אוזן מעולם .
שיר הנושא של האלבום מאך א' ברכה עם עיבוד קופצני חדשני ומרענן שאין מצב שתישארו אדישים למול האנרגיות הנשפכות מקולו של שמילי כמו גם השיר ונאמר אמן.
עוד שתי שירים שאני באופן אישי מאד התענגתי עליהם,
שיר מצויין בשם 'דיינו' מילים מוכרות בלחן וביצוע מרעננים ופרשנות חדשה של שמילי
כמו כן השיר 'צמאה נפשי' עם קולות רקע של המלחין פינקי וועבר שיר מאד מעניין מבחינה מוזיקלית.
כמו''כ לאורך כל הדיסק ניכרת החשיבה מחוץ לקופסא של המעבדים לא עוד שיר שבלוני וקלאסי אלא משהו חדש,מפתיע ומרענן.
לסיכום,לשמילי יש קול אדיר והוא בהחלט מביא כאן משהו חדש שלא נשמע עוד קודם במוזיקה החסידית,שווה האזנה!
אמר הכותב:
את הביקורת הזו כתבתי לפני שנה בדיוק,בשל פתיחתו של אשכול זה אעלה את הביקורת שוב.

אהרל'ע סמט
אהרל'ע



אהרל'ה סמט לגמרי לא שם חדש בתעשייה, קולו הערב מזוהה שנים רבות עם המוזיקה החסידית האותנטית,כמעט מדי ערב הוא מופיע בחתונות בדינרים ובאירועים גדולים במגזר החרדי,
אשר על כן די מפתיעה העובדה שלאחר הרבה מאד שנות קריירה סוף סוף קיבלנו אלבום סולו ראשון שכל כולו שייך לאהרל'ה, לא קאברים, לא שיתופי פעולה בדיסקים שונים, דיסק סולו שלם.
בהחלט מדובר בבשורה מרנינה לחובבי הז'אנר שחיכו לדיסק הזה זמן רב.

וכעת נעבור לדיסק עצמו,לאחרונה אנחנו שומעים רבות על השינוי שעוברים זמרים רבים במגזר החרדי ועל השינוי שעוברת המוזיקה החסידית באופן כללי,
אם בעבר כל שיר שהיה יוצא מבית מדרשו של מונה או של משה לאופר היה מגיע אלינו אחרי שבועות רבים של עבודה, היום בעידן הטכנולוגי ניתן להוציא שיר בדקות ספורות עם כלים אלקטרוניים שנשמעים 'כמעט' כמו כלים חיים,
אבל לאחר שמיעת אלבומו של אהרל'ה סמט ניתן להכריז באופן רשמי יש עתיד למוזיקה החסידית גם בשנת 2018 המוזיקה החסידית חיה ונושמת יש לה המון מה לחדש והמון מה להשמיע,
הדיסק המדובר מלא במוזיקה חסידית אותנטית ושורשית בלי טריקים ובלי שטיקים,

בחירה מדוקדת של לחנים מטובי המלחינים כגון ר' הלל פלאי,פינקי וובר,מוטי אילוביץ ועוד
גם במלאכת העיבודים ניכרת השקעה רבה כאשר על העיבודים מופקדים משה לאופר,יואלי דיקמן,נפתלי שניצלער ושותפו המוזיקלי של אהרל'ה רבות בשנים האיש והקלידים מאיר אדלר.
בדיסק אנחנו מוצאים בחלק הקצבי את 'תלמידי חכמים' לחן מעולה של יענקי דסקל בעיבוד פומפוזי ובתזמור מדוייק של יואלי דיקמן,
'סיני' בלחנו של מוטי אילוביץ ובעיבוד אנרגטי במיוחד של נפתלי שניצלער,
'אכן שמע אלוקים' לחן עתיק יומין שמושר שנים רבות בעיתות שמחה בחצרות החסידים בעיבוד חדשני של נפתלי שניצלער,
'צרכי עמך' שיר מקפיץ שכבר זכה לחשיפה רבה אחרי שהושר ע''י אהרלה סמט בל''ג בעומר במירון.

בחלק השקט יותר של הדיסק אנחנו מוצאים מס' שירים שאין ספק שיהפכו ללהיטים גדולים
'יחיד' שיר מרגש ונוגע בעיבודו של משה לאופר ובלחנו של פינקי וועבר,
'ויאתיו' יצירה מופלאה מלחניו של המלחין ר' הלל פלאי ובעיבודו של משה לאופר (שאגב אני אישית הייתי מעדיף לשמוע את השיר הזה במבטא קצת פחות חסידי ובביצוע קצת יותר ישיבתי שמתאים יותר ללחן)
'מלך עליון' שמכניס את המאזין באחת לאווירת הימים הנוראים.

לסיכום,מדובר בדיסק מושלם שכמוהו לא נראה תקופה ארוכה במוזיקה החסידית,
לחנים מושקעים,עיבודים מושלמים,שילוב שמביא אותנו לשלימות אמיתית !

רוצו להאזין!
כתיבה יפה ולגמרי שיווקית למהדרין מן המהדרין!
והפירוט? משובח!
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

טנק

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
@
אמר הכותב:
את הביקורת הזו כתבתי לפני שנה בדיוק,בשל פתיחתו של אשכול זה אעלה את הביקורת שוב.


שמילי אונגר
'מאך א ברכה'


אמנם באיחור מעט אבל אמרו חז''ל 'מוטב מאוחר מלעולם לא'
בשלהי החורף הבקיעו לעולם מודעות ענק בעיתונות החרדית ובלוחות המודעות,
'שמילי תעשה ברכה' זעקה הכותרת, מדובר היה בפרסומת לדיסק החדש של שמילי אונגר 'מאך א ברכה'
בשעת מעשה לא ייחסתי חשיבות יתר לפרסומת המדוברת,נו שוין אחרי שכבר חילקו לנו דיסקים בחינם ,זמרים הטיסו רחפנים עם כיתוב 'נחמן גולן מפציע בשיר חדש ומיוחד',נתנו לנו אחריות על הדיסק, מן הסתם מדובר בעוד גימיק,
אבל לאחר שמיעה של הדיסק מתחילתו ועד סופו ,לא מדובר בגימיק גרידא אלא בדיסק משובח ואיכותי.
נתחיל בהתחלה, לשמילי אונגר יש קול עשיר ,עמוק ועוצמתי אחד השילובים הנדירים במוזיקה החסידית של שנת 2018 והנה בא הבחור הצעיר מאמריקה ומשלב בתוכו את כל המעלות הללו.
בואו וניקח לדוג' את השיר ק-ל מסתתר מדובר בשיר אדיר שבו כל עוצמתו של שמילי מתבטאת בצורה אדירה,קול עמוק,רגש אדיר,לחן מעולה,מילים עוצמתיות. והכי חשוב עיבוד מינימלי של מעבד כמעט אנונימי בשם שלמה ווכטר,לא מצועצע וגרנדיוזי ,
אלא אדיר בפשטותו שנותן לך ליהנות מהשיר מבלי הסחות דעת שונות ומשונות של כלים שלא שמעתם אוזן מעולם .
שיר הנושא של האלבום מאך א' ברכה עם עיבוד קופצני חדשני ומרענן שאין מצב שתישארו אדישים למול האנרגיות הנשפכות מקולו של שמילי כמו גם השיר ונאמר אמן.
עוד שתי שירים שאני באופן אישי מאד התענגתי עליהם,
שיר מצויין בשם 'דיינו' מילים מוכרות בלחן וביצוע מרעננים ופרשנות חדשה של שמילי
כמו כן השיר 'צמאה נפשי' עם קולות רקע של המלחין פינקי וועבר שיר מאד מעניין מבחינה מוזיקלית.
כמו''כ לאורך כל הדיסק ניכרת החשיבה מחוץ לקופסא של המעבדים לא עוד שיר שבלוני וקלאסי אלא משהו חדש,מפתיע ומרענן.
לסיכום,לשמילי יש קול אדיר והוא בהחלט מביא כאן משהו חדש שלא נשמע עוד קודם במוזיקה החסידית,שווה האזנה!
רואים שכתבת את ה'מאמר' לפני שנה כי מה יש לך להגיד על השיר 'אליהו הנביא' ה...[מנסה למצוא הגדרה מתאימה.] מאכזב/מוזר/מביש/ תת רמה/
-נתון לניתוחיכם.
בואו נדבר שניה על התוכן:
מי שקצת מבין אידיש מיד שם לב למילים חסרות הקשר שהכניסו לשם.
תרגום חופשי: אליהו הנביא יבשר בשורות טובות, אליהו הנביא מביא נחת [הטעות בין עתיד להווה במקור.]
מה הקשר תגידו לי?
לא הקשבתי לכל השיר אבל זה הספיק לי...
 

כוכבית ארבעים ושלוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
@

רואים שכתבת את ה'מאמר' לפני שנה כי מה יש לך להגיד על השיר 'אליהו הנביא' ה...[מנסה למצוא הגדרה מתאימה.] מאכזב/מוזר/מביש/ תת רמה/
-נתון לניתוחיכם.
בואו נדבר שניה על התוכן:
מי שקצת מבין אידיש מיד שם לב למילים חסרות הקשר שהכניסו לשם.
תרגום חופשי: אליהו הנביא יבשר בשורות טובות, אליהו הנביא מביא נחת [הטעות בין עתיד להווה במקור.]
מה הקשר תגידו לי?
לא הקשבתי לכל השיר אבל זה הספיק לי...
איזה שיר זה?
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
כתיבה יפה ולגמרי שיווקית למהדרין מן המהדרין!
והפירוט? משובח!
מאיפה החלטת שלאהרל'ה סאמעט יש קול ערב? יש לשירתו הרבה מאוד מעלות, אבל קול ערב? ובכן, אינני סבור שזה אחד מהמעלות.
תנוח דעתך.
אין לי מניות בהפקה..
 

הדוויג

עורך תוכן ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מהו הסוד של פריד מב"ד ושוואקי שכבר שנים רבות הם בפריים
והנה השנקל שלי:
בושה להעמיד באותה שורה את מב"ד ופריד יחד עם שוואקי.
מב"ד ופריד שניהם אנשים עם לב ענק וערליכקייט, מוזקליים מאד, לשניהם יש לחנים גדולים, הם יודעים לעמוד על במה, ובעיקר - הם 'מלטפים' כל מילה. כשהם שרים, שום מילה לא יוצאת סתם. הם מתחברים למילים ושרים אותם מכל הלב, וזה ניכר בשירה.
מה גם שהם מוותיקי התעשייה אז התרגלנו לקנייטשים ולסגנון הייחודי שלהם.

לעומת זאת שוואקי, ערליכקיייט? נו נו. מוזיקליות? לא משהו. כפי שנאמר לפניי - בשירה באולפן מתקנים את הזיופים שלו, וכך גם בהופעות המוקלטות שעוברות בישול ועריכה רציניים. בהופעות החיות הוא על הפנים. לדעתי גם אין לו עמידה על במה מי יודע כמה. למרות שלאחרונה הוא השתפר קצת.
ההצלחה שלו היא רק שהוא הקיף את עצמו באנשים מוכשרים כגון יוחי בריסקמן. ובגלל דחיפה יח"צנית מאסיבית ובלתי פוסקת.
 

stars

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
והנה השנקל שלי:
בושה להעמיד באותה שורה את מב"ד ופריד יחד עם שוואקי.
מב"ד ופריד שניהם אנשים עם לב ענק וערליכקייט, מוזקליים מאד, לשניהם יש לחנים גדולים, הם יודעים לעמוד על במה, ובעיקר - הם 'מלטפים' כל מילה. כשהם שרים, שום מילה לא יוצאת סתם. הם מתחברים למילים ושרים אותם מכל הלב, וזה ניכר בשירה.
מה גם שהם מוותיקי התעשייה אז התרגלנו לקנייטשים ולסגנון הייחודי שלהם.

לעומת זאת שוואקי, ערליכקיייט? נו נו. מוזיקליות? לא משהו. כפי שנאמר לפניי - בשירה באולפן מתקנים את הזיופים שלו, וכך גם בהופעות המוקלטות שעוברות בישול ועריכה רציניים. בהופעות החיות הוא על הפנים. לדעתי גם אין לו עמידה על במה מי יודע כמה. למרות שלאחרונה הוא השתפר קצת.
ההצלחה שלו היא רק שהוא הקיף את עצמו באנשים מוכשרים כגון יוחי בריסקמן. ובגלל דחיפה יח"צנית מאסיבית ובלתי פוסקת.
לדעתי הקצנת מאוד.
סתם, נניח ולא שמעתי אותו, אלא רק שמעתי עליו ועל היקף הפעילות שלו, ואני בא לדון מבחינה הגיונית נטו, היתכן שאדם שהמוזיקליות שלו "לא משהו", מזייף כ"כ הרבה וההופעות שלו "על הפנים", יזכה לכ"כ הרבה אהדה בציבור? יזכה לתואר "זמר העשור" בכמה מקומות, יהיה אחד מהזמרים היהודיים הפופולריים ביותר? ועוד ועוד. את כל זה א"א להשיג גם אם מוקפים באנשים מוכשרים וביח"צנות מאסיבית.
אין לי משהו אישי איתו, אני רק מנסה להבין את הלך המחשבה שלך.
 

שב נא הסופר

משתמש מקצוען
והנה השנקל שלי:
בושה להעמיד באותה שורה את מב"ד ופריד יחד עם שוואקי.
מב"ד ופריד שניהם אנשים עם לב ענק וערליכקייט, מוזקליים מאד, לשניהם יש לחנים גדולים, הם יודעים לעמוד על במה, ובעיקר - הם 'מלטפים' כל מילה. כשהם שרים, שום מילה לא יוצאת סתם. הם מתחברים למילים ושרים אותם מכל הלב, וזה ניכר בשירה.
מה גם שהם מוותיקי התעשייה אז התרגלנו לקנייטשים ולסגנון הייחודי שלהם.

לעומת זאת שוואקי, ערליכקיייט? נו נו. מוזיקליות? לא משהו. כפי שנאמר לפניי - בשירה באולפן מתקנים את הזיופים שלו, וכך גם בהופעות המוקלטות שעוברות בישול ועריכה רציניים. בהופעות החיות הוא על הפנים. לדעתי גם אין לו עמידה על במה מי יודע כמה. למרות שלאחרונה הוא השתפר קצת.
ההצלחה שלו היא רק שהוא הקיף את עצמו באנשים מוכשרים כגון יוחי בריסקמן. ובגלל דחיפה יח"צנית מאסיבית ובלתי פוסקת.
ת'שמע. השנקל שלך האפיל על חצ'שקל שלי.
לדעתי, אתה צודק בכל מילה. נהניתי.
האמת, לדעתי, אם אני אכן מבין במוזיקה [ואל תזלזלו..] אין לשוואקי קול מי יודע מה. אישית, לא אוהב את הקול שלו [ליוסף חיים יש קול הרבה יותר נעים ממנו]. אבל אכן, יש סביבו יח"צנים מוכשרים ומעבדים כבדים.
חוזר בי. מב"ד ופריד שורה ראשונה, שוואקי שורה שנייה [עוד מילה אחת.. אני מוריד את שוואקי שורה רביעית].
----
 

stars

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
לדעתי הקצנת מאוד.
סתם, נניח ולא שמעתי אותו, אלא רק שמעתי עליו ועל היקף הפעילות שלו, ואני בא לדון מבחינה הגיונית נטו, היתכן שאדם שהמוזיקליות שלו "לא משהו", מזייף כ"כ הרבה וההופעות שלו "על הפנים", יזכה לכ"כ הרבה אהדה בציבור? יזכה לתואר "זמר העשור" בכמה מקומות, יהיה אחד מהזמרים היהודיים הפופולריים ביותר? ועוד ועוד. את כל זה א"א להשיג גם אם מוקפים באנשים מוכשרים וביח"צנות מאסיבית.
אין לי משהו אישי איתו, אני רק מנסה להבין את הלך המחשבה שלך.
לא הבנתי. אין לכם [ @הדוויג ו- @שב נא הסופר ] טענת נגד?
 

הדוויג

עורך תוכן ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
עריכה תורנית

אלי פישר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
, אם אני אכן מבין במוזיקה [ואל תזלזלו..] אין לשוואקי קול מי יודע מה. אישית, לא אוהב את הקול שלו [ליוסף חיים יש קול הרבה יותר נעים ממנו]. אבל אכן, יש סביבו יח"צנים מוכשרים ומעבדים כבדים.
על כל הביקורת פחות או יותר די הסכמתי חוץ מהגזמות שקצת עברו פורפורציה. אבל מבחינת הקול אין ספק שהוא אחד הקולות במוזיקה ונראה לי שלזה רובם מסכימים.
 

stars

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
על כל הביקורת פחות או יותר די הסכמתי חוץ מהגזמות שקצת עברו פורפורציה. אבל מבחינת הקול אין ספק שהוא אחד הקולות במוזיקה ונראה לי שלזה רובם מסכימים.
כל מילה!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה