לא חייבים להיות לבד בשביל לאבד סמכות הורית, מספיק שהיה רע גם קודם..דווקא לי הרגיש שזה מבטא איבוד קצת שליטה וסמכות הורית של אם שמגדלת לבד.
אבל אולי זה מידי מהר יחסית לזמן שלה איתם לבד.
לא חייבים להיות לבד בשביל לאבד סמכות הורית, מספיק שהיה רע גם קודם..דווקא לי הרגיש שזה מבטא איבוד קצת שליטה וסמכות הורית של אם שמגדלת לבד.
אבל אולי זה מידי מהר יחסית לזמן שלה איתם לבד.
לא יודעת למה, הצורה הזו שהילדה יורקת לאמא שלה, 'את סתם משקרת' צרמה לי מאד.
אבל אם אני היחידה, אולי אחפש לעצמי משרת מבקר עיתון.
באמת צורת דיבור,לא נאותה!
נשתדל לחנך אותם...
מן הסתם יש להם עוד דרך ארוכה להתאושש מההלם והכאב ,
שנצברו לאורך הדרך .
ויצאו בפתאומיות ,עם היוודע להם: שאבא נחתך מהם לתמיד.
התגובה שלי היא לא בירור וחקר מה הסיבות שהביאו לכך שהילדה מתחצפת. הכל נכון, הכל הגיוני.
השאלה שלי האם זה לא בוטה מידי להעלות את זה אל הכתב בקטע כתוב שמתפרסם.
(כמו שלא הייתי כותבת על גברת המחטטת באפה למרות שאפשר לומר שהיתה מצוננת והיה לה שם גרד בלתי פוסק...)
-פסטטט... אתה ער?
-עכשיו כבר לא, הערת אותי!
טוב... זה משתבח...
הכתיבה זורמת ומרגישים את הדמויות מכירות לנו את עצמן.
השיח של הילדים היה נראה לי קצת מנותק. כמו שכנים שמדברים ביניהם על משהו שלא ממש קשור אליהם. זה יכול לבטא הדחקה, ושהם משחקים אותה אדישים, אבל המשפט האחרון ביניהם הרגיש לי לא מתאים אם כך. גם ההתבטאות "הם" מדי מרוחקת. לא יודעת אם הצלחתי להסביר.
ובקטנה:
אתה ישן?
שוב, כתוב נהדר! והמרירות מוציאה ממנה יופי של קקטוסים.
המשפט הסופי, סוף!
והמרירות מוציאה ממנה יופי של קקטוסים.
איזו שנינות! נושמים את המרירות...
ובעניותי (שדעתי נתונה לזוטות, כפסיקים ונקודות), פתאום אני רואה שהכתיבה יפה פי כמה ממה שחשבתי בתחילה.והפיסוק השתכלל ללא היכר!
כן.. גם אני שמתי לב לזה.. פתאום הכל מואר ואפשר לראות הכל..ובעניותי (שדעתי נתונה לזוטות, כפסיקים ונקודות), פתאום אני רואה שהכתיבה יפה פי כמה ממה שחשבתי בתחילה.
מה שלומם? מסתדרים?
מקווה שזה לא אותו זוג מאלקסתימיה ולאהוב... [פשוט סגנון הכתיבה די מזכיר..]נראה לי, שהם לא מסתדרים בכלל.
מקווה שזה לא אותו זוג מאלקסתימיה ולאהוב... [פשוט סגנון הכתיבה די מזכיר..]
בעצם למה לא?
הכתיבה ממש זורמת ובהחלט גורמת לך להגיע עד סוף הפרק בלי שום קושי,
יש לי בעיה קטנה בקטעים עם הילדים, שם אני מרגישה משהו לא נח בלב, כאילו הם זרוקים להם בחדר/בחיים ואף אחד לא טורח להסביר להם במדוייק מה קורה, ככה זה נשמע מחילופי הדברים ביניהם,
אולי להביא בפרק הבא דו שיח של האם והילדים? ככה ארגיש שהילדים מודעים למה שקורה, מתייחסים לרגשות שלהם, והם עטופים באהבה בסיטואציה הכ"כ לא פשוטה בחיים שלהם,
מה אומרת?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ב'
ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ: