נכתב ע"י קברניט;543090:ביקשתי יפה לקרוא בעיון ובמתינות. אם קראת רק כדי להמשיך ולכתוב את מה שכתבת קודם, זה בסדר גמור. אך אם אתה שואל כדי להבין, קרא עוד פעם את מה שכתבתי, והפעם בצורה שביקשתי, ותמצא תשובה ברורה לשאלותיך...
נכתב ע"י נוי;543147:רק רציתי להזכיר את הקמפיין ההוא על המשקאות:"גם רבינוביץ וגם אוחנה שותים לימונענע"
נכתב ע"י נוי;543147:רק רציתי להזכיר את הקמפיין ההוא על המשקאות:"גם רבינוביץ וגם אוחנה שותים לימונענע"
"(לא זוכרת מי) ושושנה שותים לימונענע"- פרסומת לגלגלי זהב - פרסום על גבי אוטובוסים- להראות את עוצמת הפרסום שלהם.
קברניט, הבנתי הבן הייטב את ההבדל בין צורך לביקוש. בפרסום, בשיווק ובמסחר בכלל מחפשים להגדיל מכירות - אז מה משנה ההבדל? (חוץ מהעניין המוסרי...)
נכתב ע"י אסתי ב;543082:מסופר על חברה לייצור משקאות שרצתה למדוד ולכמת את עוצמת הפרסום.
הם פרסמו שהמציאו משקה חדש והריצו קמפיין שלם עליו.
הלקוחות שאלו בחנויות
החנויות הזמינו אצל הסוכנים
הסוכנים הזמינו במפעל.
וכך היה להם מדד מדוייק כמה שווה פרסומת.
לדעתי זה נקרא ליצור ביקוש.
ליצור צורך, זה מאוד קל, מוצאים רגש חבוי ומעצימים אותו.
ליצור צורך, כפול עשרות אלפי אנשים, זה נקרא ליצור ביקוש.
עכשיו למי שאין, זה כבר חסר לו...
נכתב ע"י Shia;544467:לא הבנתי מה הפואנטה
- על המרגרינה כתוב שזה "ללא כולסטרול" (ברור, בשומן מהצומח לא יכול להיות כולסטרול)
- על הצ'יפס כתוב שזה "רכיבים טבעיים בלבד" (גם נפט זה רכיב טבעי, לא?)
- דגני הבוקר עתירי הסוכר מתיימרים להיות "מנת בריאות" וכו' וכו'.
אז מה חדש?
נכתב ע"י נוי;544572:הדוגמאות שהביא שייע אלו דוגמאות עתיקות לעבוד על "עוילם גוילם", ועדיין ממשיכים איתם בדביקות.אפשר להוסיף דוגמאות למכביר.
נכתב ע"י אליד;544565:הרי שמן קנולה אני חושב שזה גם מהצומח, וזה מלא וגדוש בכולסטרול...
נכתב ע"י בת מרדכי;544978:בשום דבר אין כולסטרול.
בזמן שאתם מחפשים את החמץ, הלקוחות שלכם מחפשים אתכם בנרות!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ק'
קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם: