שיתוף יש לי רעיון אדיר לגימיק שיווקי

DigiTali

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
יש לי רעיון אדיר לגימיק שיווקי ליוגורטים..
בוא נגיד שאם היו מוכרים לי את היוגורט בצורה הזאת בטוח הייתי קונה רק אותו
שאלתי היא - למי אני פונה? איך אני "מוכרת" את אותו גימיק?
איך אני מבטחת את עצמי שלא יגנבו לי את הרעיון אחרי שישמעו אותו?
החברות בכלל מוכנות לשמוע רעיונות? יש דבר כזה?
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יש לי רעיון אדיר לגימיק שיווקי ליוגורטים..
בוא נגיד שאם היו מוכרים לי את היוגורט בצורה הזאת בטוח הייתי קונה רק אותו
שאלתי היא - למי אני פונה? איך אני "מוכרת" את אותו גימיק?
איך אני מבטחת את עצמי שלא יגנבו לי את הרעיון אחרי שישמעו אותו?
החברות בכלל מוכנות לשמוע רעיונות? יש דבר כזה?

נראה שאת כבר משוכנעת בגימיק האדיר ויתכן מאוד שאת צודקת. יש כאן כמה בעיות:

  1. אני לא מכיר משרד פרסום שיחתום עם משהו שהוא לא מכיר על הסכם סודיות, רק כי הוא טוען שיש לו רעיון אדיר לשיווק יוגורטים.
  2. משרד הפרסום חושב שהוא יודע היטב לפרסם יוגורטים.
  3. גם אם מישהו יחתום על הסכם סודיות - לרוב ההסכמים האלו לא מחזיקים מים, ועם כל שינוי קטן מהרעיון המרכזי אפשר לעקוף את ההסכם.
  4. יום למחרת החברה המתחרה יוצאת בקמפיין דומה ואין לך שום דרך לעצור אותם.
הפלוס היחיד שיש לך הוא: שמי שיש לו רעיון טוב אחד יש לו עוד הרבה רעיונות - מי שניחן ביצירתיות יכול להשתמש בו לאלף ואחד דברים נוספים.

אני במקומך הייתי פונה לגל-אורן ומציג את עצמי כאיש רעיונות יח"צ יצירתי במיוחד - ובתור דוגמה נותן להם גימיק ענק לשיווק יוגורט יופלה, ללא כל תמורה מצידם (תוך שאני שומר חלק מהקלפים צמוד לחזה ונותן להם סיבות לכמה שיחות נוספות) וכמובן מוסיף שיש לי רעיונות מדליקים בעוד המון תחומים ושבכיף הייתי שמח לעבוד איתם - אם הרעיון של היופלה באמת יתפוס - יש להם את המספר שלך ויש להם עוד המון תקציבי ענק שגם להם הם חייבים למצוא רעיונות גדולים.

זו דעתי - זו לא המלצה כמובן, יתכן מאוד שיהיו כאן אנשים עם עצות חכמות יותר.
 

DigiTali

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נראה שאת כבר משוכנעת בגימיק האדיר ויתכן מאוד שאת צודקת. יש כאן כמה בעיות:

  1. אני לא מכיר משרד פרסום שיחתום עם משהו שהוא לא מכיר על הסכם סודיות, רק כי הוא טוען שיש לו רעיון אדיר לשיווק יוגורטים.
  2. משרד הפרסום חושב שהוא יודע היטב לפרסם יוגורטים.
  3. גם אם מישהו יחתום על הסכם סודיות - לרוב ההסכמים האלו לא מחזיקים מים, ועם כל שינוי קטן מהרעיון המרכזי אפשר לעקוף את ההסכם.
  4. יום למחרת החברה המתחרה יוצאת בקמפיין דומה ואין לך שום דרך לעצור אותם.
הפלוס היחיד שיש לך הוא: שמי שיש לו רעיון טוב אחד יש לו עוד הרבה רעיונות - מי שניחן ביצירתיות יכול להשתמש בו לאלף ואחד דברים נוספים.

אני במקומך הייתי פונה לגל-אורן ומציג את עצמי כאיש רעיונות יח"צ יצירתי במיוחד - ובתור דוגמה נותן להם גימיק ענק לשיווק יוגורט יופלה, ללא כל תמורה מצידם (תוך שאני שומר חלק מהקלפים צמוד לחזה ונותן להם סיבות לכמה שיחות נוספות) וכמובן מוסיף שיש לי רעיונות מדליקים בעוד המון תחומים ושבכיף הייתי שמח לעבוד איתם - אם הרעיון של היופלה באמת יתפוס - יש להם את המספר שלך ויש להם עוד המון תקציבי ענק שגם להם הם חייבים למצוא רעיונות גדולים.

זו דעתי - זו לא המלצה כמובן, יתכן מאוד שיהיו כאן אנשים עם עצות חכמות יותר.
זה לא רעיון למשרד פרסום אלא לחברה בעצמה.....גימיק שיווקי שקשור למוצר - לאריזה
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
זה לא רעיון למשרד פרסום אלא לחברה בעצמה.....גימיק שיווקי שקשור למוצר - לאריזה
המוצר והאריזה, למי זה שייך ?
אולי למחלקת שיווק ?
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
בן ציון פדר מנהל שיווק מגזר חרדי טרה שלח לך תגובה:

שלום וברכה
בדרך כלל מניסיון, רוב הרעיונות כבר נבדקו

מה שלא נבדק לא ישים מבחינה ריווחית או תפעולית

או שזה כבר נעשה בעולם


אם את רוצה בכל זאת לפנות אליו, את מוזמנת במייל (אין לו ניק כאן, עדיין :))
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
בן ציון פדר מנהל שיווק מגזר חרדי טרה שלח לך תגובה:

שלום וברכה
בדרך כלל מניסיון, רוב הרעיונות כבר נבדקו

מה שלא נבדק לא ישים מבחינה ריווחית או תפעולית

או שזה כבר נעשה בעולם

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

אכן, זו תגובה אוטומטית של מוטרדים
אבל היא טועה מטעה

כל קופיריייטר בתחילת דרכו קיבל אצבעות קרות
ששמע כי תמו הרעיונות והכל כבר לעוס וטחון
אבל היופי הייחודי בבית מדרשה של היצירתיות שהיא תמיד מותירה מקום לאנשים ורעיונות חדשים
( שאני קונה ברמי-לוי אני שואב מכך עידוד )


גדעון עמיחי חקק את הגישה הזו באותיות מזהב:
No, No, No, No, No, Yes

קופירייטרים אל ייאוש!
 
נערך לאחרונה ב:

ראפ

משתמש פעיל
אכן, זו תגובה אוטומטית של מוטרדים
אבל היא טועה מטעה

כל קופיריייטר בתחילת דרכו קיבל אצבעות קרות
ששמע כי תמו הרעיונות והכל כבר לעוס וטחון
אבל היופי הייחודי בבית מדרשה של היצירתיות שהיא תמיד מותירה מקום לאנשים ורעיונות חדשים
( שאני קונה ברמי-לוי אני שואב מכך עידוד )


גדעון עמיחי חקק את הגישה הזו באותיות מזהב:
No, No, No, No, No, Yes

קופירייטרים אל ייאוש!
כל כך נכון לדעתי צריך לשים את זה תחת נעץ בתחילת הפרום
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
אכן, זו תגובה אוטומטית של מוטרדים
אבל היא טועה מטעה

כל קופיריייטר בתחילת דרכו קיבל אצבעות קרות
ששמע כי תמו הרעיונות והכל כבר לעוס וטחון
אבל היופי הייחודי בבית מדרשה של היצירתיות שהיא תמיד מותירה מקום לאנשים ורעיונות חדשים
( שאני קונה ברמי-לוי אני שואב מכך עידוד )


גדעון עמיחי חקק את הגישה הזו באותיות מזהב:
No, No, No, No, No, Yes

קופירייטרים אל ייאוש!

יש אפשרות שתרחיב עוד? (כי דבריך נופלים כמים קרים על נפש עייפה.)
מי הוא הגדעון הלזה?היכן ובהקשר למה אמר זאת?
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
בן ציון פדר מנהל שיווק מגזר חרדי טרה שלח לך תגובה:

שלום וברכה
בדרך כלל מניסיון, רוב הרעיונות כבר נבדקו

מה שלא נבדק לא ישים מבחינה ריווחית או תפעולית

או שזה כבר נעשה בעולם


אם את רוצה בכל זאת לפנות אליו, את מוזמנת במייל (אין לו ניק כאן, עדיין :))
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

יש לך קשרים גם עם מערכות לסינון אינטרנט?
יש לי מודעה עם קופי וויז'ואל בול
קיבלתי עליה מחמאות מהמורה יאיר וייס.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
יש לך קשרים גם עם מערכות לסינון אינטרנט?
יש לי מודעה עם קופי וויז'ואל בול
קיבלתי עליה מחמאות מהמורה יאיר וייס.
אין לי קשרים מיוחדים עם אף אחד :(
אולי תעלי לפה, שגם אנחנו נהנה?
 

מנהל מדיה

משתמש פעיל
יש לך קשרים גם עם מערכות לסינון אינטרנט?
יש לי מודעה עם קופי וויז'ואל בול
קיבלתי עליה מחמאות מהמורה יאיר וייס.



המורה יאיר וייס שלימד גם אותי בפרטי
תותח על
אבל שימו לב..
לא בטוח שהוא קורא נכון את השוק שלנו בפרט בענייני סינון אינטרנט
הוא מתבסס על מה שאתם אמרתם
מבחינת קהל היעד
ואני אומר זאת מניסיון איתו
אני גם היום עובד עם יאיר
הוא נותן אצלנו במשרד בקרת קופי וקריאייטיב ואף ממונה על קמפיינים למגזר חילוני

אבל לגבי מגזר חרדי
מי שלא חש את השטח ואת הציבור
לדעתי ירחיק עדותו.

תעלי לכאן
יושבים כאן מוחות ופרסומאים ברמה גבוהה מאד
 

מנהל מדיה

משתמש פעיל
אכן, זו תגובה אוטומטית של מוטרדים
אבל היא טועה מטעה

כל קופיריייטר בתחילת דרכו קיבל אצבעות קרות
ששמע כי תמו הרעיונות והכל כבר לעוס וטחון
אבל היופי הייחודי בבית מדרשה של היצירתיות שהיא תמיד מותירה מקום לאנשים ורעיונות חדשים
( שאני קונה ברמי-לוי אני שואב מכך עידוד )


גדעון עמיחי חקק את הגישה הזו באותיות מזהב:
No, No, No, No, No, Yes

קופירייטרים אל ייאוש!



ואגב
גדעון עמיחי הכביר
שוב
הוא ממונה על קמפייני ענק של חברות עם
תקציבי עתק לפרסום
אף אחד לא ישאל אותו בסוף יום
אם באו הרבה אנשים לקנות בחנות
בעקבות היצירתיות המבריקה שלו.

לעומת זאת
טרה למשל לא יכולה להרשות לעצמה כל מיני רעיונות שבהם הרווח היחידי הוא כן מכר לא מכר
ולא כן יצירתי או לא וכו

מה שכן
ברור שמוחות חדשים
ורעננים
תמיד מהווים בשורה
רק שוב זה לצערי לא ממש מדיד במבחן התוצאה

עדיף להיות פשוט במודעת שחור לבן אך ברור
מאשר ימבה קריאייטיב וצבע במסר עקיף או גרוע מכך
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
בן ציון פדר מנהל שיווק מגזר חרדי טרה שלח לך תגובה:

שלום וברכה
בדרך כלל מניסיון, רוב הרעיונות כבר נבדקו

מה שלא נבדק לא ישים מבחינה ריווחית או תפעולית

או שזה כבר נעשה בעולם
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

תגובה לא חכמה במיוחד.. יתכן ורוב הרעיונות שהגיעו אליכם כבר נבדקו. אבל העולם מתפתח כל העת מרעיונות חדשים, אחרת היינו עדיין באהלים, לא, זה גם סוג של רעיון - אולי במערות (האמת גם לגור במערה זה סוג של רעיון חדשני לשעתו).

מגיע בנאדם וטוען שיש לו רעיון מבריק, מה אכפת לך לשמוע אותו? אולי על הרעיון הזה עוד לא חשב איש מעולם? מה הקיבוע?

:) בנצי, זה לא אישי כמובן - הדברים נכתבים בקריצה ;) - אבל כמנהל שיווק לעולם אל תהיה מקובע בפרדיגמות, חייבים להתקדם! לחשוב מחוץ לקופסה.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
לא אכפת לו לשמוע, לכן הוא מביא את המייל שלו.
מנסה להוריד ציפיות, מניסיון רב.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
המורה יאיר וייס שלימד גם אותי בפרטי
תותח על
אבל שימו לב..
לא בטוח שהוא קורא נכון את השוק שלנו בפרט בענייני סינון אינטרנט
הוא מתבסס על מה שאתם אמרתם
מבחינת קהל היעד
ואני אומר זאת מניסיון איתו
אני גם היום עובד עם יאיר
הוא נותן אצלנו במשרד בקרת קופי וקריאייטיב ואף ממונה על קמפיינים למגזר חילוני

אבל לגבי מגזר חרדי
מי שלא חש את השטח ואת הציבור
לדעתי ירחיק עדותו.

תעלי לכאן
יושבים כאן מוחות ופרסומאים ברמה גבוהה מאד

מעלה
רק בבקשה תתבוננו על הקופי והקריאטיב כי אני לא מעצבת.
זו רק טיוטה של ש.ב אבל הרעיון מדבר בעד עצמו
שימו לב זה תעתועי ראיה.
 

קבצים מצורפים

  • אינטרנט רימון.docx
    KB 968 · צפיות: 218

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  38  פעמים

לוח מודעות

למעלה