אסטרטגיה יש לי פרוייקט חיים, אבל לא יודע איך למנף אותו, יש לכם רעיון מי הכתובת?

רבנים

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
שלום לכם,
אחרי שנים של לימודים והשתלמויות בתחום החינוך, ולאחמ"כ סדנאות שערכתי. מוחי קדח רעיון בקנה מידה ארצי, וברצוני לקדם אותו, הרעיון הינו פשוט ולא מסובך, אך הוא דורש שיווק והטמעה בקרב מוסדות ומועצות מקומיות, דבר שהגעתי למסקנה שעם כל הכבוד לידע שיש לי בתחום החינוך, הבה ניתן לבעלי המקצוע לעשות את שלהם בתחומם הוא.
אני רוצה את עזרתכם,
לאן מפנים פרוייקט שכזה, משרד פירסום, משרד יח"צ, או בכלל לוביסטים, מי?????????
אשמח להמלצות קונקרטיות.
בתודה מראש
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
אם הבנתי נכון זה צריך להגיע דרך משרד החינוך בעיקר, צריך לאתר שם דמויות מפתח ולשבת איתם על החומרים.
אתה צריך מידע על השמות ואנשים שיכולים להשפיע בנושא,
אתה צריך עוד מישהו שיצליח לארגן לך פגישה רצינית איתם
ואתה צריך חומרים טובים שיכינו לך אנשים טובים בתחומם
ואתה צריך סבלנות... אוהו סבלנות, כי עד שתהליכים קורים וזזים...
ואם במשרד ממשלתי מדובר, אולי בכלל כדאי לחכות עם זה לאחריי הבחירות
 

ציפי מושקוביץ

משתמש רשום
מנוי פרימיום
אני מצטרפת לדעה של @קופירייטה ,
אבל לא חושבת שזה מאוד מסובך להוציא תקציבים.
ממליצה לך בתור התחלה לברר במקום מגוריך
אצל הנציגים בעריה איך אפשר לקדם את הרעיון שלך במישור הערוני.
אני לא ממש יודעת איזה סגנון הפרויקט שלך, אבל אולי אפשר להכניס את זה תחת תיק חינוך או תרבות ערונית. וזה זז מהר יותר מאשר במשרדי הממשלה.

השאלה הגדולה היא,
אם תצליח לגייס אנשים לרעיון שלך.

וזה עניין של סיעתא דשמיא ושל הכנה טובה.
מה שמכונה- קדם פגישה

מכיר את חוק 80-20?
החוק הזה אומר שאם אתה משקיע בהכנות לפגישה 80% מאמץ,
בפגישה עצמה תצטרך להשקיע רק 20% כדי למכור את הרעיון שלך ולגייס משקיעים.

הכנה טובה מתמקדת במישור הרעיוני, הטכני והמנטלי.
הרעיוני-
מיתוג:
יצירת אישיות מותג כובשת, מוניטין וסמכות.
הלקוח: במקרה הזה זה נציג העריה, מה מדבר אליו, אילו נקודות חשובות לו, מה האג'נדה שלו? המוצר: איך מציגים אותו בצורה הטובה ביותר, ואיך בונים אותו בצורה שתהיה הכי רווחית בשבילך. הנעה לפעולה: מה התכל'ס אתה רוצה שיצא מהפגישה? עליך להגדיר הישג אחד בלבד, שאם תשיג אותו תהיה מרוצה. חשוב איזה פעולה ברורה וקלה לביצוע הנציג צריך לעשות כדי שתגיע ליעד.
הדגש אותה בפניו ותקבעו יחד תאריך לביצוע/ מעקב מצידך.

טכני-
כל החומרים המודפסים מוכנים יומיים מראש. אם יש איתך טאבלט או נייד שים לב לבטריה מלאה,
רד לפרטים הקטנים אפילו עד עטים. שלא תתקע בנקודות השוליות הללו.

מנטאלי -
אוהווו, זה קריטי.
כי בלי תודעת שפע והצלחה, אין סיכוי.
יש הרבה טקטיקות שאפשר להשתמש בהם כדי להגיע לפגישה מלאים בבטחון עצמי, מדברים ברהיטות ואפילו מפזרים הומור וחיוכים.
אבל פה זה מאוד אינדודואלי. אצל לקוחה אחת טכניקה X עובדת מצוין, ואצל השניה זה לא מזיז...
ואנחנו משתמשות בטקטיקה שונה לחלוטין.
אז אני יכולה רק לתת לך המלצה כללית שטובה לכולם:
להעלות אנרגיה.
מקלחת עם מים קרים/הליכה/מוזיקה טובה וריקוד/שוקולד/קולה/קפה
בקיצור מה שעושה טוב.

בהצלחה רבה!
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני חושבת קצת אחרת:

קודם, אתה צריך להתייחס למיזם הזה כאל סטארטאפ.
ולחלק את המשימות בין קידום הרעיון (הפקה)
לבין הפצת הרעיון (שיווק ופרסום)

אל תכנס לתהליך לפני שיש לך הון התחלתי להשקיע בהפקה
כי את הרעיון המופשט תצטרך להציג כאב טיפוס שמתפקד
בפני הקונים או המשקיעים (מוסדות וכו')

בפרוייקטים כאלו - חינוכיים
אפשר להשיג תמיכה דרך גיוס תרומות המוני
צריך רק לדעת איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר והרווחית ביותר.

אחרי שיהיה לך אב טיפוס מתפקד
תתחיל להפיץ את הרעיון לקונים הנכונים.
קח בחשבון שבעולם ברוקרטי של מוסדות וכו' - דברים לוקחים זמן. והמון.
את החלק הזה חשוב שאתה כיזם תעשה
כי רוח העשיה שלך תבוא לידי ביטוי בהצגת הרעיון ותשפיע על תהליך המכירה.

כמובן שיש להתכונן לכך מראש.
העצות של @קופירייטה ושל @ציפי מושקוביץ
מצויינות למפגש עצמו ולהתכוננות אליו.

ממליצה להעזר באסטרטג או יועץ שיווקי
שמתמחה או עובד עם סטארטאפים.
זו יכולה להיות גם שיחה קצרה ולא ליווי מלאה,
אבל לפחות יהיה לך ידע גדול יותר.
(מכירה מישהו כזה באופן אישי,
אוכל להפנות אותך אם תרצה)

הצלחות!
 

בתוכנית-מרחב אונליין

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
בשביל לענות על זה צריך לדעת כמה דברים:
האם הרעיון חשוב לך לביצוע מבחינה חינוכית? או עסקית? או גם וגם?
כלומר האם תרצו להרוויח מהרעיון או רק לדאוג שיבוצע.
אם חשוב לכם לשמור על הזכויות שלכם, תשמרו היטב על הרעיון.
ההמשך הוא פירוק הרעיון לגורמים מבחינת שלבי ביצוע והערכה.
 

רבנים

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
תודה לכם,
התשובות אכן נותנים לי רקע לתהליך שאצטרך לעבור בטרם הרעיון ייצא לפועל, אשמח לקבל המלצות קונקרטיות על אסטרטג או יועץ שיווקי שמתמחה בסטארטאפ.
וכן חוו"ד נוספות באשר לדרך הוצאת הרעיון לפועל.
 

ראפ

משתמש פעיל
כעונה אמן על הנאמר עד כה אבל תשב אם משהו שעשה דברים כאלה בעבר ועוד טיפ כך אחד אם פול מרץ זה חשוב
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
לאה אהרוני
היא תבנה את הפרוייקט כמו שצריך מכל הבחינות
מקצועית ואנושית, וכמובן עתירת נסיון.
מומלצת.
פרטים באישי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה