דרוש מידע ישיר למהדרין - שוב לא הוכיחו את עצמם

אימוג'י

משתמש מקצוען
אוף זה מעצבן.
נכון ש-30 שקל זה לא הרבה כסף אבל זה מעצבן.
עשיתי הזמנה בישיר למהדרין מה שבעיקר אני צריכה זה הפירות וירקות כמובן שעל הדרך לוקחת עוד דברים ולפעמים הרבה דברים ,
אני מקבלת את ההזמנה ורואה שחסר כמעט כל הפירות והירקות שהזמנתי
התקשרתי לשרות לקוחות אמרתי שחסר לי הרבה מוצרים אמרו טוב נזכה אותך על מה שחסר
אמרתי לה זה לא מספיק שאת מזכה אותי אני צריכה את המוצרים לא עוזר לי הזיכוי הוא לא ממלא לי את המלאי בבית
אני דורשת אמרתי לה שעד מחר תביאו לי בבקשה את כל הדברים שלא הגיעו באשמתכם והיא חוזרת על עצמה בכזאת עדינות ויפת נפש
"אין לי אפשרות " וכו' וכו' באיזה שהוא שלב התעצבנתי כבר נורא כי הזמנה קודמת לא הביאו אבקת כביסה ועוד כמה מצרכים
בטענה שלא היה את הסוג שביקשתי אז למה לא התקשרו - ככה .
אז מה שוה מה הועילו ה30 שקל של המשלוח אם צריך לרוץ לסוחב דברים כבדים ממכולת הקרובה ?!?!?
זה כבר פעם שלישית בחודשיים האחרונים שהם הגזימו עם השירות שלהם .
והפקידה חוזרת על עצמה כמו מנטרה שזה לא אשמה שלה וזה אשמת הסניף המבצע אמרתי לה מקסים אז אשמה שלי זה וודאי לא
אז בבקשה תשלחו לי את כל הדברים מחר או שתתנו לי לעשות הזמנה בלי לשלם דמי משלוח ושוב " אין לי אפשרות"
ביקשתי מנהל אז שוב ההקלטה שלה כמו סרט נע " זה כרוך בהמתנה של יום עסקים.

נכון שתמיד הכי נח להגיד זה לא הכסף זה העיקרון אבל הפעם באמת !!!!!!!
 

רמזור

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אנחנו הזמנו מהם אתמול, הגיע היום
גם היו חסרים ירקות
הגיעו במקום קילו וחצי בודדים (5-6)
תכלעס אנחנו מבודדים ואפילו לא יכולים ללכת לקנות
 

פיצקי

משתמש צעיר
דוקא לי הגיע הכל מושלם
שכחו ברכב משהו קטן וחזר ואחרי 3 שעות להביא
עוד לפני שהספקתי להתקשר
 

חנה תהילה

משתמש מקצוען
אני עשיתי הזמנה לפני שבועיים שלוש,
אחרי שהיה לי איתם נסיון מר והחלטתי לתת שוב צאנס
והייתי מרוצה מאוד!!! היה הכל, הגיע בזמן בקיצור מושלם.
יש מצב שהם קורסים בגלל כמות החולים?
 

חד משמעית

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
משלוח עולה כסף? זה משהו חדש?
הזמנו לפני כמה חודשים ולא היה תשלום על משלוח.
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
מכיון שהזמנתי מהם עשרות פעמים!
ובכל פעם לא חסרו יותר מ3-4 מוצרים (בקניה של 70+)
ובמקרים חשובים גם באו להביא לי.
ובכללות השירות יוצא דופן.

יתכן ויש הבדל בין הסניפים - אנחנו מקבלים מבארות יצחק.
 

צפש

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
באמת מעצבן. אנחנו כל שבוע מזמינים ותמיד חסר כמה דברים.
מי שמזמין שם חייב לעבור על החשבונית כי (כמעט) תמיד חסר
 

שיר770

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני מזמינה קבוע.
מגיע מושלם.
מלבד פעם אחת שהשקיות של הקירור נקרעו מהלחות והייתי צריכה לנקות מחדר המדרגות חלב וחומוס שהתפוצצו כשהורידו אותם מהארגזים. אבל זה באמת חד פעמי וזיכו אותי על כל מה שהתפוצץ.
אני כותבת ליידע אותי על חוסרים- ואכן מתקשרים ובו במקום אני אומרת שיביאו סוג אחר.
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
ההזמנות במודיעין עילית מבוצעות מהסניף הגדול במרכז קסם
ההזמנות מושפעות מהחוסרים בסניף.
וכך גם מאיכות הירקות.

חושבני שבעבר היו עושים את ההזמנות במחסן מרכזי וכך היה יותר סחורה ופחות חוסרים
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
בדרך כלל פירות וירקות חלש ביום ראשון

אף פעם לא מזמינה בראשון
לא שמתי לב לעובדה המעניינת.
זו הוראה ישנה של ועדי הכשרות (לא כולם, רובם) לא לקבל אספקה בכל יום ראשון בכדי למנוע מחקלאים ללקט בעיצומה של שב"ק.
 
נערך לאחרונה ב:

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים

שוק העיר עשו עכשיו גם אתר להזמנות
אולי כדאי להתחיל להזמין משם...

הזמנתי משוק העיר - יש להם יתרון של אריזה יותר מסודרת ומאורגנת, והקטע של משלוח ראשון חינם בהחלט פיתה אותי, אבל אין בכלל שירות לקוחות! הם לא סיפקו מס' מוצרים שחוייבתי בגינם, וכל הפניות שלי למוקד הטלפוני הסתכמו בהשארת הודעה ועד כה לא חזרו אלי. השארתי גם הודעה דרך האתר וכנ"ל.

לעומתם ישיר למהדרין - אני מקבלת סחורה מסניף בארות יצחק. אכן יש פשלות. לפני הקורונה היו מפצים בהשבת דמי המשלוח במקרה של תקלה משמעותית. למדתי לכתוב להם בהדגשה בהערות, בנוסח שלי, ולא להסתפק באפשרות הסימון באתר, שחובה ליצור עמי קשר טלפוני ולדווח על חוסרים ותחליפים, בלי לצנתק ו/או לשקר שלא תפסו את הלקוח (דברים שהיו).
 

פיקאסה

פיץ' אוטומציה ובוטים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
שלושים שקל זה כן סכום משמעותי...
אנחנו גם מקבלים מבארות יצחק (כל יום שני) וההזמנה בדרך כלל בסדר גמור.
זה סניפים. מה אפשר לעשות?
@אימוג'י , זה באמת סיפור מרגיז.
גם לי יצא להתקשר עליהם כמה פעמים. אם הגיעו מוצרי חלב מפוצצים, או שלא הגיעו דברים בכלל...
תמיד זיכו אותי על המקום.
אני לא חושבת שיש להם מה לעשות מעבר, כיון שאלה קוי חלוקה שלמים. אי אפשר להגיע ביום אחר לאזור שלי. כיון שאין אף משאית שקו החלוקה שלה עובר בעיר שלי. ביום אחר.
בתור אח שעבדה בשירות לקוחות אז אנא ממך, @אימוג'י
1. לפעמים יש דברים בלתי אפשריים... עמדתי בעצמי מול לקוחות שדרשו "אז תגיעו מחר" איך בדיוק? הקוים מסודרים לצפון, והלקוח גר בבאר שבע... ולא, לא יעזור מנהל...
2. אל תצעקי על הפקידות.
אל תצעקי על הפקידות.
אל תצעקי על הפקידות.
(הייתי ממלא עוד עשרים שורות כאלה...)
והיא אומרת לך את זה כמו מנטרה, כי אין לה מה לעזור לך!!! היא לא יכולה לצעוק עליך, כן?! אז חוץ מלחזור שוב ושוב, באדיבות שירותית על מה שכן יש לה לומר לך, אין לה מה לעשות...
(מבלי להפחית מחשיבותו של הסיפור המרגיז)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה