• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

ישיבת ביה"ז "נרו יאיר" מיסודו של מרן המשגיח הגה"צ רבי דב יפה זצ"ל

חדוי פלבני

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
משום "מבשרך אל תתעלם.." אני מעלה לפורום זה, אולי מכאן תגיע הישועה...
אחי הבחור החשוב עומד מאחורי המפעל המדהים הזה, וממש מתחנן אליכם,
מצו"ב המלצה ותמונות מהנעשה בשיבת ביה"ז

שלום וברכה!

ישיבת בין הזמנים "נרו יאיר" ברכסים נוסדה לפני למעלה מ 4 שנים ע"י מרן המשגיח הגה"צ רבי דב יפה זצ"ל ובתחילת דרכה מסר בה את שיעוריו ושיחותיו מידי בין הזמנים, מרן המשגיח ר' דב זצ"ל נשא על שכמו ביחד עם כמה מתלמידי הישיבה את עול הישיבה ומאז הסתלקותו ביום המר והנמהר - על דעת רבני המקום - הוטל עלינו הבחורים, נטל הישיבה והפעלתה, כיום בס"ד הישיבה מונה מידי בין הזמנים מעל 80 בחורים כ"י הלומדים שעות ארוכות בהתמדה, ובמסגרתה נמסרים שיעורים ושיחות מפי גדולי ראשי הישיבות ומרביצי התורה שליט"א, ופעילותה מוקדשת לזכרו של מרן המשגיח זצ"ל.

בתקופות בין הזמנים האחרונות החובות הצטברו והתעצמו עד שאנו הבחורים המארגנים בהיותינו בסה"כ צעירים ולומדים בזמן השגרה בישיבות הקדו' איננו יכולים לשאת זאת תוך כדי הלימוד בישיבה, ובזמן חורף האחרון עברנו ובעיקר אני (בחור צעיר) שאחראי על הכל - סבל שאין לתארו בזמן שמוטל עליי חוב ענק שקרוב ל 40 אלף שקלים!!! אין ספור גלגולי כספים מגמ"ח לגמ"ח, יום, יום, בסדרים וביניהם. יש לציין שחובות אלו נגרמו שלא באשמתנו כי אם ע"י תרומה גדולה שהובטחה ע"י נגיד ולצערי לא קוימה.

אני פונה אליכם בקריאה נואשת לפתוח את לבכם ולבוא לעזרתי בתרומה בעין יפה וכ"א עד כמה שידו משגת שגם אני יוכל ללמוד בשקט ולסיים את החובות הישב"ז שהוטלו עלי במפתיע, ולחזור ללימודים כסדרם ולהגדיל תורה ולהאדירה.

יה"ר שבזכות כך תזכו לברכה בעמלכם, שפע רוחני וגשמי מתוך אושר ועושר בריאות ונחת, אמן.

ניתן להעביר את התרומות באופנים הבאים:

ההעברה בנקאית: בנק הפועלים מס' ח-ן 82671 סניף 721

באשראי: ע"י נציג במס' 0524244005

בהמחאה או במזומן: ע"י שליחת שליח עד הבית במס' 0527182686 או בשליחת הודעה במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

כמו"כ ניתן להקדיש ימי לימוד לע"נ\לרפואה\להצלחה וכד' במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> או בפקס מס' 049040320 או בפלא' 0527182686

המלצה.JPG
 

קבצים מצורפים

  • מהנעשה בישיבה.pdf
    1.3 MB · צפיות: 21

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה