ישועת ד' כהרף עין!

טקסטיב אונליין

משתמש מקצוען
ממש נכנסתי למרה שחורה בעקבות כל המאורעות האחרונים והצרות המתרחשות, ד' ירחם...

אך לרגע הזכרתי לעצמי, שצריך להתחזק ולהתפלל עבור עם ישראל ועם זאת גם לזכור שישועת ד' כהרף עין ובעזרת ד' נזכה לראותה בקרוב!
אומרים שמועה בשם ר' חיים שהשמיטה הבאה עלינו לטובה תהיה בעז"ה מדאורייתא! - כיוון שבית המקדש כבר יבנה בעז"ה!
ושמועה שהיא וודאית - מהישיבה של בעלי, הרבנים רצו לטוס לחו"ל לאסוף כספים לישיבה ובאו להתברך אצל ר' חיים, אז הוא שאל אותם לכמה זמן? הם אמרו לחודש, חודש וחצי. הוא אמר: לא טוב, מספיק שבועיים. מה תעשו כשהמשיח יבוא?!

"חזקו ואמץ לבבכם"!
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
אוסיף ששמעתי שחתן הגיע לרב קנייבסקי ואמר לו שאין אולמות פנויים עד ר"ח אלול, אז למתי עדיף לקבוע את החתונה, ל"אלול" או לאחרי החגים?
ענה לו הרב קנייבסקי: "תקבע חתונה לתשעה באב..."

(חבל שלא שאלתי מה הבחור עשה באמת. המקור הוא החברותא של החתן)

כמו"כ אותו חתן כשיצא מחדרו של הרב המום מתשובתו, שמע מבאי ביתו של הרב כי הגיע מישהו המדפיס לוחות שנה לביתו של הרב והרב הורה לו השנה לא להדפיס "כי לא יהיה צורך"...


ומה שנותר לנו זה להתעורר לתשובה ולצפות בכל יום לישועה הקרובה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה