פעם ראשונה בפורום הזה. הייתי בטוחה תמיד משום מה שהוא פורום סגור.... אשמח לקבל את עזרתכם !
יש לי ילדה שמסיימת כתה א'.
הילדה קוראת וכותבת בדפוס ובכתב עוד מהגן ! (מחקה את האחים הגדולים ומוכשרת מאד בלעה"ר)
אממה - היא פשוט למדה לבד וסמכה על עצמה.
הילדה קוראת שוטף - מקום ראשון בכיתה שלה בשטף והבנה (ציטוט מהמורה מהאסיפת הורים האחרונה)
פתאום אתמול בערב קבלתי מהמורה טלפון בהול שמאבחנת חיצונית בחנה את הילדות והתברר שהיא טועה הרבה בין חולם לשורוק.
בקריאה של סיפור אין לה טעויות בכלל - כי כנראה מכירה את המילים כבר, אבל בקריאה של הברות היא מתבלבלת הרבה.
(אולי בגלל שלא התעכבו הרבה על התנועות האלה כבר לקראת סוף השנה)
המורה בקשה ממני לשבת איתה השבוע על התנועות האלה כי היא רוצה לעשות לה מבחן חוזר.
היא (וגם אני) לא מסוגלת לחשוב שהיא תקבל פחות מטוב מאד בתעודה והמנהלת לא מאשרת לה עם ה"בעיה" הזו.
תודה ששרדתם עד כאן.
הקיצר האם יש לכם המלצות או תובנות מנסיונכם איך הכי מהר וקל לעזור לה להתגבר על זה ?
שוב, זאת לא ילדה בעייתית עם קשיים בקריאה, ההפך ילדה כשרונית במיוחד ב"ה.
תודה מראש !
יש לי ילדה שמסיימת כתה א'.
הילדה קוראת וכותבת בדפוס ובכתב עוד מהגן ! (מחקה את האחים הגדולים ומוכשרת מאד בלעה"ר)
אממה - היא פשוט למדה לבד וסמכה על עצמה.
הילדה קוראת שוטף - מקום ראשון בכיתה שלה בשטף והבנה (ציטוט מהמורה מהאסיפת הורים האחרונה)
פתאום אתמול בערב קבלתי מהמורה טלפון בהול שמאבחנת חיצונית בחנה את הילדות והתברר שהיא טועה הרבה בין חולם לשורוק.
בקריאה של סיפור אין לה טעויות בכלל - כי כנראה מכירה את המילים כבר, אבל בקריאה של הברות היא מתבלבלת הרבה.
(אולי בגלל שלא התעכבו הרבה על התנועות האלה כבר לקראת סוף השנה)
המורה בקשה ממני לשבת איתה השבוע על התנועות האלה כי היא רוצה לעשות לה מבחן חוזר.
היא (וגם אני) לא מסוגלת לחשוב שהיא תקבל פחות מטוב מאד בתעודה והמנהלת לא מאשרת לה עם ה"בעיה" הזו.
תודה ששרדתם עד כאן.
הקיצר האם יש לכם המלצות או תובנות מנסיונכם איך הכי מהר וקל לעזור לה להתגבר על זה ?
שוב, זאת לא ילדה בעייתית עם קשיים בקריאה, ההפך ילדה כשרונית במיוחד ב"ה.
תודה מראש !