יו אס בי שתוקע ת'מחשב בהפעלה.

  • פותח הנושא TIP X
  • פורסם בתאריך

TIP X

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יש לי התקן המוחבר ליו אס בי במחשב ובו כפתור שע"י לחיצה נפתח האתר של הבנק [מכוייל לבנק בלבד - מתנה מהבנק] וכן יש בו גם מקום להכנסת שתי דא"ק.
עד היום במחשב הישן זה עבד ללא דופי אולם במחשב החדש זה לא נותן למחשב לעלות דהיינו המסך של אינטל נשאר על 51 עד שלוחצים כמה פעמים על הכפתור לבנק ואז הוא כאילו מזהה במה מדובר וממשיך להעלות את מערכת ההפעלה.
כשמנתקים את ההתקן מהמחשב אין שום בעיה .
היה אצלי איש מחשבים והוא לא עלה על הבעיה, מישהו מבין מהי?
 

RCpro

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
לא הבנתי.
נתקלתי בלוחות מסויימים עם דא"ק מסויימים, שאחרי שעולה המערכת, לפני כניסה לממשק הגרפי, המסך נהיה שחור עד שמוציאים את הדא"ק.
על מה מדובר אצלך?
 

TIP X

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
המסך מופיע עם הסמל של אינטל.

יש במסך סמל של אינטל [פעם זה היה כחול היום קצת שינו] ויש בצד מספרים יורדים 51 ואח"כ 50 ואח"כ עוד שתי אותיות באנגלית [לא זוכר] ואז הזחל הירוק של וונידוס עולה ככה הרגיל אולם כאן הוא נתקע על 51 ויותר לא זז
דרך אגב התקני יו אס בי אחרים לא מפריעים לו.
 

bris

משתמש סופר מקצוען
מקוד 50 עד 5F זה קשור לכל ההתקנים שמחוברים לערוץ PCI (וזה כולל גם את כל התקני ה USB - כי הבקר יושב על ערוץ PCI ) , בד"כ אם הוא נתקע על 50 או 51 זה קשור להתקן USB שלא 100% תקני -אם הוא מחזיר הודעת שגיאה 5F זה אומר שהוא לא הצליח להסתדר, בד"כ אחרי כשישים שניות הוא עובר הלאה.
תכל'ס חוץ מהפיתרון הפשוט של להוציא את ה USB כשעושים איתחול למחשב, אפשר גם לנסות בביוס לבטל כל האיתחול מה USB ומה REMOVEABLE.
אם זה לא עוזר יש עוד כמה דרכים. אם זה לא לא ככ חדש, לפעמים גם עידכון ביוס עוזר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה