יום אחד כשניפגש- לר"ח כסליו

פלוס הפקות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
יום אחד כשאפגוש אותך, אני אתנצל... יום אחד שיהיה לנו זמן לשבת יחד, ללבן סוגיות, להעלות זיכרונות, לפתוח את הלב, יום אחד או אולי נכון יותר- לילה אחד... ואז, אני יודעת, אתה תדחק אותי לקיר ולא תהיה לי ברירה, אתה תהיה חזק וצודק ממני, ואני כ"כ חסרת אונים וכ"כ לא בסדר, ואז אתה תדרוש התנצלות על כל הפעמים שברחתי, התרחקתי, ואפילו שניסית לרדוף אחרי, לקרוא לי, לדבר מעט- התעלמתי, אטמתי אוזניים, סירבתי לשמוע. זאת לא אשמתי, אתה תהיה חייב להבין את זה, לא שאני רוצה להתעלם, לא שאני רוצה לברוח, אני לא כועסת ולא שונאת, אלא פשוט קצת, קצת הרבה- פוחדת.
אתה עוצמתי מידי, ישיר, אמיתי, והרבה פעמים- פוגעני, תוקפני. אין לי אפשרות להתנגד או להתווכח, אתה תמיד תצא צודק, אתה תפגע, תאמר את כל האמת הכי רגישה בפנים, ותמיד זה יגמר כשידך על העליונה, אתה תפגיש אותי במכוון עם הנקודות הכי כואבות שאני דואגת לטשטש ותחשוף אותן למולי בלי היסוס, ותדבר ותקניט ותשפוט- ואני... אשתוק, קטנה, מושפלת- כי כשאנחנו ביחד, אין לי מה לומר...
אז אני בורחת, אל תפגע, יום אחד אני אחזור, אני בטוחה. ואז אני אתנצל על הכל, אנחנו עוד נתפייס...
יום אחד אני אפגוש אותך...
יום אחד אני אפגוש את עצמי...

כסליו פה... ברוך הבא...
אמצע השגרה- והוא פוגש אותך
בואו נוציא הכל מהכיסים הכי עמוקים,את הדברים שנדחקים בתוכו, שאף פעם אין לנו זמן להוציא, לחשוף, להרגיש...
אולי זה הזמן להיפגש עם הלב, עם עצמנו...
 

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים
וואו!
מעורר.
ממש מלב אל לב...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה