סקירה טרונסמארט bang להרים את האווירה

כותב מוסמך

ה
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
בס"ד
photo5850369812709095202.jpg

|האריזה|

טרונסמארט באנג' | tronsmart bang

מאז הסקירה הקודמת על רמקול הטיולים של טרונסמארט הם הספיקו להשיק עוד 2 דגמים, אבל הרמתי ידיים עוד לפני זה, כי מבחר הדגמים שיצאו לאחרונה לא יאפשר לי לבדוק את כולם, אלא להתמקד במעניינים יותר ובמה שנראה שמביאים חידוש, ואחד מהם הוא הBANG שגם מביא נראות חדשה וגם מביא ביטוי עוצמתי, עד כמה? עוד נראה...

זה רמקול מסיבות מעולה ולא רק, אבל עוד נגיע לזה...

זה לא הפעם הראשונה שאני סוקר רמקול 60 וואט של טרונסמארט, אבל הרגשתי שיש כאן משהו אחר ושזה ראוי לבדיקה פרטנית. ואכן כבר עם קבלת החבילה הרגשתי שמדובר פה במשהו אחר, עם קרטון גדול מהרגיל, באריזה נמצאו זרוקים מלבד הרמקול (שישב עטוף היטב כמובן) כבל טעינה מחבר AUX וחוברות הדרכה ואחריות כרגיל.
photo5850369812709095196.jpg

בלי לחשוב יותר מידי על כך שהרמקול הזכיר לי מתחרה מוכר, נהניתי מאיכות ההרכבה שלו ומהאריג בד השחור שעוטף אותו בצמידות כמעט מקצה לקצה, מידית האחיזה הממותגת בכתב קידוש לבנה -שוב, כדי שלא נתבלבל בין המתחרים..., וכמובן מתאורת הלד המרשימה הנמשכת מצד לצד וסביב הרדיאטורים הצידיים.

חשוב להדגיש, עדיין לא מדובר בגודל של המתחרה jbl boombox אבל בהחלט מכוון לאותה קטגוריה, ואכן קצת יותר מ3 קילו זה לא קל ולא נייד, זה רמקול בלוטוס עוצמתי
photo5850369812709095185.jpg

פאנל הלחצנים מאפשר מנעד פעולות רחב, אם כי הלחצנים אינם מוארים ובמקום חשוך תיאלצו לנחש או לנסות כדי להגיע ללחצן המבוקש, על הפאנל 6 נוריות, חיווי חיבור בלוטוס, חיווי מצב הסוללה ומצב הטעינה, ואחת המסמנת חיבור עם יחידות נוספות.

מאחור ממוקם כיסוי סיליקון עבה (המאפשר תמיכה באטימות למים) ותחתיו חיבורי הטעינה, AUX, Micro sd, כניסת ויציאת USB המשמשת גם כמקור טעינה למכשירים שלכם באמצעות סוללת הענק של הרמקול. כמו"כ תוכלו להתחבר במהירות ע"י חיישן NFC הממוקם בחזית (למכשירים תומכים בלבד).

עם סוללה של מעל ל10000 מיליאמפר (וטעינה של כ4 שעות...) נקבל זמן פעולה של 15 שעות במצב ממוצע ו4 שעות במצב מסיבה (פול ווליום ותאורת RGB פעילה), בדרך כלל אני לא בוחן את זמן הסוללה המוצהר כי זה משתנה בהרבה גורמים, אבל הפעם מובטחים 4 שעות מינימום ולכן זה נתון שיבדק בהמשך.

photo5850369812709095169.jpg

עוצמת הווליום גבוהה מאוד, ומתפזרת היטב גם בשטח פתוח, הרמקול מצוייד בטכנולוגיית SOUNDPULS הייחודית של טרונסמארט ובהפעלת מצב זה הצלחנו לקבל אפקט מוגבר יותר של הווליום, עם דגש על הווקאל ולשפר את אפקט התוצאה מבחינת העוצמה. אם כי את ביצועי הבס זה הגביר במעט, אם תרצו לשפר את ביצועי הבס תוכלו לעשות זאת באמצעות הגדרות האקולייזר שבמכשירכם או לחילופין בהגדרות האקולייזר שבאפליקציה יש מצב בס מעולה אך מצב זה מתאפס בכל כיבוי של הרמקול.

גם כשהמוזיקה הופעלה על הווליום הגבוהה ביותר לא היה איבוד צלילים או צרימה והחוויה הייתה מושלמת, בין במקום סגור ובין בשטח פתוח פיזור הצלילים היה מעולה, לצד זאת חשוב להדגיש כי למרות מבנהו הגלילי הטוויטרים ממוקמים לכיוון אחד ובצד האחורי אין יציאת מוזיקה, כמובן שהרדיאטורים הצדדיים נותנים עבודה שתוכלו לראות אותה בעיניכם, עם תנודות בס מרשימות.

כמו כל הרמקולים של טרונסמארט גם הפעם נקבל תמיכה בסינכרון רמקולים נוספים וחיבור של יותר מ100 יחידות נוספות, כמו כן אטימות למים בדרגת IPX6 נגד זרמי מים יסירו מכם חשש להירטבות הרמקול.

photo5850369812709095190.jpg

גם הפעם לא קיבלנו תמיכה בחיבור ל2 מכשירים בו זמנית, זה קורה למרות שכבר יצאו דגמים שתומכים בכך, ואחרי שמתרגלים לזה יותר קשה להסתדר בלי.

תפעול הרמקול מאוד פשוט, בעזרת הכפתורים המאפשרים שליטה מלאה בהזרמת המוזיקה, מעבר בין שירים שינוי ווליום והפעלת מצב soubdpuls מעבר בין מצבי התאורה או כיבוי תאורת הלד, מענה וניתוק לשיחות או דחייתן, שיחות טלפוניות שניהלתי באמצעות הרמקול נשמעו היטב ל2 הצדדים גם אם לא עמדתי צמוד לרמקול כל עוד דיברתי לכיוון הרמקול.

התמיכה באפליקציה מתבטאת בשינוי מצבי אקולייזר מובנים, רובם לא נשמעו טוב בכל מצב, רק מצב deep bass היה נשמע מעולה, כמו כן תוכלו לבחור מצב תאורה או שיופיע צבע בודד לבחירתכם, לא מרגש מידי.

photo5850369812709095166.jpg


עלות הרמקול 109 דולר, ומאז ההשקה עדיין לא היה ניתן לרכוש את הרמקול באלי אקספרס בשל עלויות משלוח גבוהות לגודל ולמשקל הגבוהים, ולכן ניתן להזמין אותו רק דרך אתר היצרן גיקביינג (אתר בטוח)


לרכישה לחצו כאן

(קישור שיווקי)
 

קבצים מצורפים

  • photo5850369812709095183.jpg
    photo5850369812709095183.jpg
    KB 173.2 · צפיות: 23
נערך לאחרונה ב:

כותב מוסמך

ה
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
סקירות קודמות
 

ואן גוך

משתמש פעיל
@כותב מוסמך, ראשית כל תודה על הסקירה המאלפת!!
דבר שני, אני מעוניינת כעת ברכישת רמקול איכותי לבית (טוב, אולי גם קצת למרפסת, אבל בעיקר לבית) אשמח אם תוכל להמליץ לי על משהו איכותי וטוב.
תודה.
 

כותב מוסמך

ה
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
@כותב מוסמך, ראשית כל תודה על הסקירה המאלפת!!
דבר שני, אני מעוניינת כעת ברכישת רמקול איכותי לבית (טוב, אולי גם קצת למרפסת, אבל בעיקר לבית) אשמח אם תוכל להמליץ לי על משהו איכותי וטוב.
תודה.
רמקול נייד?
 

כותב מוסמך

ה
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  40  פעמים

לוח מודעות

למעלה