דרוש מידע טפלתי ונושעתי - טיפול אלטרנטיבי שהועיל לכם...

start

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני הייתי לפני יותר מעשור אצל היימליך, אסר על הילד מה שאסר, חלק מהדברים לא ניתן היה להתמודד כמו אבק ופריחה
קנינו אצלו תקופה משחות יקרות מאות במאות שקלים שאמורות היו להיות טבעיות ואכן הועילו כבמטה קסמים, אך לצערי אחרי תקופה התפוצצה הפרשיה וגילו בהם אחוזי קורטיזון גבוהים למרות הצהרותיו
מבחינתי תם האמון בו.
 

סימפטי

משתמש פעיל
אחת הדוגמאות המפורסמות הוא סטיב ג'ובס (למי שלא מכיר - ערבי אחד שהקים את חברת אפל), שגילו אצלו סרטן בשלב מאד התחלתי ויכלו בקלות לרפא אותו, והוא התעקש ללכת לרפואה אלטרנטיבית, ובממונו הרב שילם ביד רחבה למרפאים האלטרנטיביים הטובים ביותר בעולם ומת.
מדוע סטיב ג'ובס מת?


בסוף 2011 נפטר סטיב ג'ובס, המקים של אפל מחשבים ופיקסאר אנימציה, בגיל 56 מסרטן הלבלב שחלחל אל שאר גופו. מעצם היותו טבעוני במשך שנים רבות, רבים תהו האם תזונתו הטבעונית לא עזרה או אפילו גרמה למותו. בראיון אמר הביוגרף שלו שרופאיו, חבריו ואף אשתו (שעוד הייתה טבעונית כשנפגשו) ייעצו לו לעבור לתזונה בשרית ואף לעשות ניתוח כדי לנסות להסיר את הסרטן. סטיב סירב בתוקף בטענה שאיננו רוצה לעבור ניתוח פולשני שכזה, וקיווה שגופו יצליח להתרפא מהסרטן.


לאחר 9 חודשים של סירוב, בסופו של דבר סטיב עבר את הניתוח, ואף לכמה זמן החל לאכול ביצים ודגים, אך זה לא עזר. הוא מת מסרטן ב-5 באוקטובר.

רבים רחשו כבוד רב לסטיב ג'ובס בשל עבודתו בעיצוב ותכנון ממשקי משתמשים. היה לו חזון של משתמש המסוגל לחלוש על ציוד עצמתי בקלות רבה בקצות אצבעותיו, עם עיצוב מרהיב אך מינימליסטי, כשם שניסה לחיות את חייו מבגדיו ועד תכולת ביתו. הוא השיג הרבה וחי לראות אנשים מתייחסים אליו כאל סוג של גורו, כרואה צאן לדור חדש של טכנולוגיה.

לכן היה זה מפתיע כאשר אובחן בסרטן, מת בגיל צעיר כל כך, עם תזונתו הטבעונית האדוקה, בעוד סטיב ווזניאק ("ווז") אשר בוגר ממנו במספר שנים, ואשר ידוע באכילתו של המבורגרים, נקניקיות ומזון מהיר, עדיין חי ובועט.

ישנם גם הטוענים שסטיב היה פרוטריאני בכלל. לאחר חיפוש אינטנסיבי ניתן למצוא ציטוט ללא סימוכין שבו סטיב כביכול מתאר שלפני שהקים את אפל מחשבים הוא אכל פירות בלבד, ושכיום הוא "פח זבל כמו כל השאר". זה עומד בקנה אחד עם הערות של אחרים על כך שבשנות ה-70 לתקופה קצרה סטיב היה פרוטריאני. ולמרות שאין שום הוכחות או ציטוטים מדוייקים, גם אם זה נכון, שבריר הזמן הזה איננו מספיק בשביל להכיל על סטיב כיום את התווית "פרוטריאני".

ד"ר מקדוגל (המופיע גם בסרט "מזלגות במקום סכינים") סוקר בהרצאה מרתקת את הגורמים למותו של סטיב ג'ובס, את מנהגיו התזונתיים, את עצות וכישלונות רופאיו ומצליח לענות בהיקף (אך בצורה המובנת לכל אדם) על השאלה "מדוע סטיב ג'ובס מת?" – שאלה שנשאלה ללא סוף מרגע מותו. הוא נעזר בעובדות, חישובים מתמטיים מוכרים ותוצאות בדיקות של סטיב עצמו, ביחד עם קטעים מהביוגרפיה שלו המשקפים תמונה של האדם, דעותיו, מחשבותיו ומנהגיו. ההרצאה מרתקת ומומלצת לצפייה, גם לאלו שלא הכירו את הדמות.

לאלו שאינם מעוניינים לראות, להלן סיכום קצר של הממצאים, לאחר הלינק לסרטון

חישוב מתמטי מראה שהסרטן של סטיב התפתח עוד כשהיה בגיל 24 (לכל המאוחר).

– סביר שהסרטן התפתח בעת עבודתו בתחום השבבים, תהליך שבו נחשפים למגוון וכמות גדולה של מתכות רעילות מאוד. באותם זמנים היה העדר מוחלט של פיקוח, שהביא לסבירות גבוהה בהרבה להתפתחות סרטן.

– בעזרת חישוב מתמטי זהה, ניתן למצוא שהסרטן החל להתפשט בגיל 27. לעבור ניתוח גם בשנת 2003 כאשר התגלה הסרטן לא היה עוזר כלל מכיוון שהוא כבר התפשט הלאה אל גופו.

– סטיב דיווח בספרו (וישנם גם ציטוטים מחבריו) על אירועים שניתן לראותם כסימנים הראשונים של הסרטן.

– רופאיו כשלו מלמצוא את הסרטן בגיל מוקדם יותר, וכן כשלו בעצות רפואיות לטיפול בסרטן.

– אמנם סטיב היה טבעוני, אך נהג לאכול ג'אנק פוד מחוץ לבית באופן כמעט תמידי, ולא אכל תזונה טבעונית בריאה ומאוזנת.

– בהינתן תזונה טבעונית בריאה, אפשרי מאוד שמצבו של סטיב היה שונה.

– עם זאת, כנראה שהתזונה הטבעונית שלו היא זאת שעזרה לו להחזיק 30 שנה עם סרטן בגופו.
 

gila zohar

משתמש מקצוען
כדורי B פולן של פוראוור. הגביר לי הנקה שכמעט דעכה! וניסיתי לפני כן מלאאא דברים כמו: כדורי חילבה, שפע מילק ועוד... כלום לא עזר! והנ"ל ממש עזר! 2 כדורים ביום ולמחרת כבר שיפור!
@תו איך משיגים את זה?
באתר שלהם לא מופיע שזה מגביר חלב...
רק שזה סוג של מולטיוטימין או כזה דבר...
איך הגעת מזה לחלב?
 
נערך לאחרונה ב:

פפרר

משתמש מקצוען
מישהי טיפל והיה מרוצה לטווח רחוק בציפורניים עם פטריה ?
 

ספציף

משתמש מקצוען
D I G I T A L
משחת העיסוי והחימום של פוראוור. מיועדת לשרירים. אבל, אני מרחתי לביתי המשתעלת על החזה. לדעתי היתה קרובה לאינהלציה, אבל תוך פעמיים עיסוי (בהפרש כמה שעות) עזר! ומנע אינהלציה!

איך קוראים למשחה בדיוק?
יש לי תינוקת בת כמעט שנה שמצטננת הרבה, ולאחרונה גם עברה דלקת ריאות. ממש מחפשת פתרון לשלב של התחלת הליחה והנזלות - להפטר כמה שיותר מהר.
 

FZ

משתמש חדש
היימלך עזר לנו בכאבי בטן בלי תרופות רק להוריד כמה קמחים ועוד קצת אוכל אלרגני.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה