טעויות ושגיאות באתרים עיתונים ומגזינים

וי שלוק

מהמשתמשים המובילים!
מוזיקה ונגינה
כותרת נכונה אבל טעות כתיב....

כומובן משחרית הבוקר
 

קבצים מצורפים

  • שרטוט (1).png
    שרטוט (1).png
    KB 29 · צפיות: 176

בדינג

משתמש מקצוען
D I G I T A L
הנה מ'כל רגע' הערב (נלקח מ'בחדרי חרדים')

ההליך החקיקתי שצפוי לראשונה בתולדות המדינה
מחר יודיע הנשיא ליו"ר הכנסת, לראשונה בתולדות המדינה, כי לא עלה בידו של אף מועמד להרכיב ממשלה, אזרחי ישראל אינם מורגלים לפרוצדורה הפוליטית החריגה ולכן אנו מגישים בפניכם את הלו"ז המלא הצפוי לנו על פי חוק יסוד הממשלה

הליך חקיקתי? פרוצדורה פוליטית? ובכלל בתוך הכתבה כתוב הליך חוקתי...

יש מצב שהכתב לא יודע מה ההבדל בין הליך חוקתי להליך חקיקתי, והוא כלל לא מבין ששניהם לא קשורים לכאן?
אם כן אעוץ לו עצה - כשאני לא יודע מה ההבדל בין שתי מילים אני פשוט מדלג עליהם ולא כותב אותם כלל. פשוט וקל!
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
"שר התקשורת דוד אמסלם מעביר ביקורת חריפה על חברו למפלגה גדעון סערף לאחר שהכריז כי הוא יוכל להקים ממשלה בניגוד לראש הממשלה נתניהו שנכשל פעמיים..."

קול חי בטוחים ששומעים את חרי האף במילותיו של אמסלם ומעלים את הרף...
 

יוסף שחק

משתמש סופר מקצוען
סחרחורת (העתק מילה במילה)
קישור


לפי הדיווח: פרקליט המדינה התייחס לכתב האישום ואמר כי הוא מקשה על נתניהו להרכיב ממשלה משום שלא יוכל לחזור ולקבל את המנדט תחת כתב אישום. זאת למרות שעל פי חוק - ראש ממשלה יכול לכהן בתפקידו עד להכרעה שיפוטית
גורמים במשרד המשפטים אומרים כי פרקליט המדינה שי ניצן אמר בשיחות סגורות כי ראש הממשלה פרקליט המדינה התייחס לכתב האישום ואמר כי על פי גורמים במשרד המשפטים כתב האישום מקשה על נתניהו להרכיב ממשלה. דבריו של ניצן נאמרו למרות שעל פי חוק – ראש ממשלה יכול לכהן בתפקידו עד להכרעה שיפוטית. כך מדווחים באתר 'גלובס'.

לפי הפרסום, פרקליט המדינה התייחס לכתב האישום ואמר כי על פי גורמים במשרד המשפטים כתב האישום מקשה על נתניהו להרכיב ממשלה. דבריו של ניצן נאמרו למרות שעל פי חוק – ראש ממשלה יכול לכהן בתפקידו עד להכרעה שיפוטית.


לדברי גורמים במשרד המשפטים ששוחחו עם העיתון, ניצן אמר היום כי על אף שראש הממשלה לא מחויב להתפטר עם הגשת כתב אישום נגדו, הוא לא יכול להתחיל ולכהן כראש ממשלה עם כתב אישום נגדו. ועל כן קבע כי נתניהו לא יכול לחזור ולקבל את המנדט לשם הרכבת הממשלה.
 

בדינג

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מתוך אתר חדשות חרדי:

זה קרה הבוקר בצומת מעונה כאשר נהג רכב החליט לקחת את החוק לידים ולחצות את הכביש עם רכבו באור אדום התוצאה בתיעוד המזעזע שלפניכם:



מעניין מה היה קורה אם הוא לא היה לוקח את החוק לידים....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  32  פעמים

לוח מודעות

למעלה