טיפ למפיקות לבתי ספר

hafakot

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אני מפיקה בעצמי ומקבלת חומרים לבית הספר שלי.
חברות, נתקלתי פעמים רבות בשירים שקבלתי ממפיקות בשביל ביה"ס. השירים יפים ומרגשים אך כאשר הלחן הוא של שיר לא דתי במיוחד כשהשיר מוכר ולהיט אצלם, וביה"ס הוא לא רק של "בית יעקב" אלא גם תורני ובעלי תשובה... האמהות מתחילות לזמזם את השיר המקורי, ולעתים זה ממש לא לעניין. כנ"ל לגבי מצגות וסאונד מלווה של מנגינות שהמילים המקוריות של השיר מילים שבחלומות לא היינו מכניסים לביה"ס שלנו. לפעמים הבנות בעצמן מכירות.
טיפ למפיקה- בדקי את המקור. קהל היעד שלך הוא רחב. אינני נכנסת לצד ההלכתי אלא נטו טכני. מגוחך שאמהות תזמזמנה שיר למסיבת שידור עם מילים כל מיני...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה