מדריך טיפים עלי אקספרס- טיפ מס 1- סכסוך מוצלח- רווח מובטח

השקעות וכלכלה

אלתר ספרים עושים בית הספר לקפסולות
את איציק אלתר פגשתי ביינות לעשרות ארגזים, קפסולות באריזה, רשימות ממוחשבות, ואתר און ליין המתעדכן כל רגע בהזמנה נוספת. "את רואה? " הזמין אותי...
התחלה >>>
סיפור של תחילת הדרך, במטרה לתת כלי בכל התחלה שהיא… ביצעתי עבודה ללקוח – קטלוג לנעלים, אגב, הלקוח ידע שזה פעם ראשונה שאני עושה את זה וקיבל מחיר...
שיווק אגרסיבי
כמה תלכו רחוק בשיווק המוצר שלכם: בגבולות החוק / עד שתתעייפו / עד גיהוץ האשראי של הלקוח ועד בכלל
10 טעויות קלאסיות שבעלי עסקים עושים בשביל לסגור את העסק.
שאומר לכם את האמת? איפשהו מרגיש לי שלעסקים פשוט נח להאשים את הקורונה בהכל, כן כמה שזה נשמע קריפי זה אמת, הרי אי אפשר להוכיח אחרת, וכולם מקבלים את...

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי

אלפי תודות

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
@קופצנית
אני שוב אשגע אותך :o
אם את זוכרת פתחתי סכסוך כמו שאמרת לי.
המוכר לא הגיב בכלל על הסכסוך,
ועכשיו אני רואה שעלי סגרו לי אותו ולא ברור לי אם אני הולכת לקבל החזר.

זה מה שכתוב אצלי:

2.JPG
1.JPG
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
@קופצנית
אני שוב אשגע אותך :o
אם את זוכרת פתחתי סכסוך כמו שאמרת לי.
המוכר לא הגיב בכלל על הסכסוך,
ועכשיו אני רואה שעלי סגרו לי אותו ולא ברור לי אם אני הולכת לקבל החזר.

זה מה שכתוב אצלי:

צפה בקובץ המצורף 491300
צפה בקובץ המצורף 491299
לא סגרו לך
עלי אקספרס עכשיו נכנסים לתמונה
סך הכל נגמר הזמן של המוכר להגיב
 

אלפי תודות

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
היה כתוב Finished בסטטוס ההזמנה, אז חשבתי שההזמנה נסגרה.
אז איך אדע שאני מקבלת החזר? אמורים לעדכן אותי? איפה זה יהיה כתוב?

סליחה על ההצפה של השאלות,
ואלפי תודות!!!
 

kadima

משתמש פעיל
יש מה לפתוח סכסוך אם הזמנתי כובע לילד בצבע חום שבתמונה היה נראה יותר כמו בז מתוק ובפועל הגיע חום מכוער?
תודה.
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
היה כתוב Finished בסטטוס ההזמנה, אז חשבתי שההזמנה נסגרה.
אז איך אדע שאני מקבלת החזר? אמורים לעדכן אותי? איפה זה יהיה כתוב?

סליחה על ההצפה של השאלות,
ואלפי תודות!!!
עכשיו ראיתי שכן
אם המוכר לא עונה- ברוב הסכסוכים אוטומטית מקבלים את הכסף
אכן את אמורה לקבל החזר
אגב, יש מוכרים שפשוט מעדיפים להתעלם ולתת לך את הכסף חזרה במקום להתחנן על נפשם ולהפסיד...
 

Mmiri

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
@קופצנית יש לי שאלה אלייך.
לא יודעת אם כ"כ קשור לנושא, מה שבטוח שקשור לעליאקספרס
הזמנתי חבילה מעליאקספרס לפני כמה שבועות וחיכתי שיגיע ולא הגיע (בעקרון יש עוד זמן עד תאריך התפוגה) זה די דחוף לי שיגיע וכבר מ28.5 זה לא מתעדכן איפה החבילה, לא בעליאקספרס ולא בדואר ישראל.
פניתי למוכר אתמול לשאול אותו איפה זה כי אמרתי לו שזה דחוף לי והוא בינתיים לא עונה
רציתי לשאול אם תוכלי לכוון אותי איך לדעת בברור איפה החבילה נמצאת
תודה!
 

A052

משתמש סופר מקצוען
חבילות רגילות מסין, המעקב שלהם הוא רק פנים סין.
ואין שום מעקב לאחר מכן.

בדר"כ תוך חודש עד חמשה שבועות מהשליחה עצמה המוצר מגיע, אבל זה כמובן תלוי בחברת הדואר הישראלית...
 

לגעת בנקודה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
שאלה:
אם המוצר לא הגיע ועבר זמן הגנה,
כמה זמן מאז אפשר לפתוח סיכסוך?
הרי לפני שהזמן עובר הוא לא נותן לפתוח סיכסוך על אי הגעת מוצר
ואחרי הרבה זמן הוא לא נותן בכלל לפתוח וכותב זמן הגנת רכישה הסתיימה?
אז איפה זמן הביניים? ממתי? באיזה סטטוס הוא יעמוד?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
כמדומני שהזמן לסכסוך על אי הגעה הוא בין הזמן שבו היה המשלוח צריך להגיע (בין 40 ל50 יום מקסימום) ועד שעוברים 60 יום.
 

מקצועי בלבד

Moderator
מנהל
מנוי פרימיום
שאלה:
אם המוצר לא הגיע ועבר זמן הגנה,
כמה זמן מאז אפשר לפתוח סיכסוך?
הרי לפני שהזמן עובר הוא לא נותן לפתוח סיכסוך על אי הגעת מוצר
ואחרי הרבה זמן הוא לא נותן בכלל לפתוח וכותב זמן הגנת רכישה הסתיימה?
אז איפה זמן הביניים? ממתי? באיזה סטטוס הוא יעמוד?
ב15 יום שאחרי שנגמר הזמן.
 

משפחה גדולה

משתמש פעיל
קופצנית יקרה, אולי תוכלי לעזור לי?----
הזמנתי מוצר בתאריך 16/9 והוספתי על משלוח של epaket,
את המוצר עוד לא קיבלתי ולדאבוני כשבאתי לפתוח סכסוך אני מגלה שזמן ההגנה עבר! בגלל המשלוח המקוצר שהוספתי. יש לי מה לעשות?
אודה לך מאוד אם תוכלי לענו לי
 
נערך לאחרונה ב:

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מקפיצה לתועלת כל השואלים באישי...
קודם תקראו את זה
ומה שלא ברור- תפנו בהודעה פרטית (כמו שאתם תמיד עושים:p)
תודה @בעריש על מציאת האשכול
 
למעלה