מדריך טיפים עלי אקספרס- טיפ מס 1- סכסוך מוצלח- רווח מובטח

השקעות וכלכלה

אלתר ספרים עושים בית הספר לקפסולות
את איציק אלתר פגשתי ביינות לעשרות ארגזים, קפסולות באריזה, רשימות ממוחשבות, ואתר און ליין המתעדכן כל רגע בהזמנה נוספת. "את רואה? " הזמין אותי...
התחלה >>>
סיפור של תחילת הדרך, במטרה לתת כלי בכל התחלה שהיא… ביצעתי עבודה ללקוח – קטלוג לנעלים, אגב, הלקוח ידע שזה פעם ראשונה שאני עושה את זה וקיבל מחיר...
שיווק אגרסיבי
כמה תלכו רחוק בשיווק המוצר שלכם: בגבולות החוק / עד שתתעייפו / עד גיהוץ האשראי של הלקוח ועד בכלל
10 טעויות קלאסיות שבעלי עסקים עושים בשביל לסגור את העסק.
שאומר לכם את האמת? איפשהו מרגיש לי שלעסקים פשוט נח להאשים את הקורונה בהכל, כן כמה שזה נשמע קריפי זה אמת, הרי אי אפשר להוכיח אחרת, וכולם מקבלים את...

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
@קופצנית ,
איך מאריכים הגנה על מוצר?
בפתיחת סכסוך?
בשליחת דואר ישירות למוכר?
או שיש דרך אחרת?


חוץ מזה,
כתוב לי שהמשלוח יגיע תוך 30-50 יום.
מחר עוברים 50 יום.

מצד שני,
כתוב לי שאוכל לפתוח סכסוך ב- 24/02.
מה עלי לעשות?

תודה רבה :)
שולחים הודעה למוכר
כותבים לו
Can you please extend the purchase protection for me?
ואז ב24 ל2 תוכלי לפתוח סכסוך אם לא יגיע המוצר...
אחרת בתאריך הזה תסתיים הגנת הרכישה ולא תוכלי לפתוח
 

esty10

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
תודה על הטיפים!
לאחרונה אין לי אפשרות להכניס דברים ןווישט ליסט
ניסיתי בכמה מחשבים
יש למישהוא פתרון לזה?
 

מענטשי

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
איור וציור מקצועי
עיצוב גרפי
מדהים! כל הכבוד על היוזמה...
 

rere

משתמש צעיר
סליחה שאני פותחת אשכול ישן אבל נראה לי תוכלו לעזור
איפה אני רואה את הזיכוי של אלי אקספרס נראה לי שהמוכר קיבל את ההצעה מצרפת תמונה

תודה מראש
 

קבצים מצורפים

ayys

משתמש מקצוען
סליחה שאני פותחת אשכול ישן אבל נראה לי תוכלו לעזור
איפה אני רואה את הזיכוי של אלי אקספרס נראה לי שהמוכר קיבל את ההצעה מצרפת תמונה

תודה מראש
לא כתוב שהמוכר קיבל את ההצעה, אבל כן כתוב שההחלטה של ה'שופט' היא לתת את ההחזר.
לוקח כרגיל כמה ימים עד שרואים אותו בחשבון (בחברת האשראי).
 

נסייניסטית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
תגידי, מה זה אומר שהזמנתי מוצרים בערך לפני חודש והוא כותב לי "סיים" כמו שרשום לי על המוצרים שכבר הגיעו
איך מדברים איתם שזה לא הגיע (גם לא היתה לי אפשרות מעקב משלוח)
הזמנה.jpg
 

A052

משתמש סופר מקצוען

נסייניסטית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עלי אקספרס
אני מזמינה משם די הרבה
לפעמים מחזירים לי כסף (קצת) ולפעמים מסיימים את ה"מחלוקת" בזה שלא מחזירים
אבל בכזה מצב אני נתקלת לראשונה
תודה על התגובה....
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
איור וציור מקצועי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
לפעמים בהזמנה שלא שולמה
או לא נשלחה על ידי המוכר והוא החזיר את הכסף
רואים סיים
תבדקי אם אחת מ2 האפשרויות שצינתי.מתאימות לך
 

נסייניסטית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
זה מוזר.
הזמנתי את הכל באותו יום והיה כסף בכרטיס. (לפחות עד חודש אחרי-ככה שהיה זמן למוכר לקחת תשלום..))
ועל כל מוצר שלחו לי שההזמנה בוצעה בהצלחה וגם על אלו.
תודה על הטרחה!
 

אלפי תודות

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
@קופצנית
קודם כל תודה על המדריך השימושי והיעיל!

הזמנתי מוצר, וכבר ביקשתי מהמוכר להאריך לי את הגנת הרכישה לפני מס' ימים.
בהודעה הראשונה של האשכול הזה את מציעה לפעול במקביל -
גם לבקש הארכת הגנה, וגם לפתוח סכסוך אחרי מספר ימים.
אני באה לפתוח סכסוך ורואה שכתוב שאפשר רק מה-22.6.19.
אני אמורה להתייחס לזה? או שאפשר לפתוח גם לפני?
אני מחכה לזה המוווווון זמן :mad:
 

A052

משתמש סופר מקצוען
@קופצנית
קודם כל תודה על המדריך השימושי והיעיל!

הזמנתי מוצר, וכבר ביקשתי מהמוכר להאריך לי את הגנת הרכישה לפני מס' ימים.
בהודעה הראשונה של האשכול הזה את מציעה לפעול במקביל -
גם לבקש הארכת הגנה, וגם לפתוח סכסוך אחרי מספר ימים.
אני באה לפתוח סכסוך ורואה שכתוב שאפשר רק מה-22.6.19.
אני אמורה להתייחס לזה? או שאפשר לפתוח גם לפני?
אני מחכה לזה המוווווון זמן :mad:
על אי הגעה תוכלו לפתוח רק אז כי עד אז רשמית מבחינתם המוצר עדיין לא בטוח צריך להגיע.

תוכלו אולי לנסות ליצור סכסוך כביכול המוצר פגום, ואז לכתוב שהוא בכלל עדיין לא הגיע. אבל לא בטוח שכדאי.
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
@קופצנית
קודם כל תודה על המדריך השימושי והיעיל!

הזמנתי מוצר, וכבר ביקשתי מהמוכר להאריך לי את הגנת הרכישה לפני מס' ימים.
בהודעה הראשונה של האשכול הזה את מציעה לפעול במקביל -
גם לבקש הארכת הגנה, וגם לפתוח סכסוך אחרי מספר ימים.
אני באה לפתוח סכסוך ורואה שכתוב שאפשר רק מה-22.6.19.
אני אמורה להתייחס לזה? או שאפשר לפתוח גם לפני?
אני מחכה לזה המוווווון זמן :mad:
כמה המון את מחכה?
באיזה תאריך הזמנת?
מתי נגמרת הגנת הרכישה שאת כבר מבקשת להאריך? כמה ימים נותרו?

על אי הגעה תוכלו לפתוח רק אז כי עד אז רשמית מבחינתם המוצר עדיין לא בטוח צריך להגיע.

תוכלו אולי לנסות ליצור סכסוך כביכול המוצר פגום, ואז לכתוב שהוא בכלל עדיין לא הגיע. אבל לא בטוח שכדאי.
ממש לא כדאי!
 

אלפי תודות

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כמה המון את מחכה?
באיזה תאריך הזמנת?
מתי נגמרת הגנת הרכישה שאת כבר מבקשת להאריך? כמה ימים נותרו?
הזמנתי לפני למעלה מחודשיים, ב-1.4.19
כשנותר פחות מיום להגנת הרכישה (ב-1.6.19), ביקשתי מהמוכר להאריך והוא הוסיף מיד עוד 20 יום.
לבינתיים נותרו עוד 17 יום מההארכה להגנת הרכישה, ואני תוהה מה עלי לעשות.
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
איור וציור מקצועי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
הזמנתי לפני למעלה מחודשיים, ב-1.4.19
כשנותר פחות מיום להגנת הרכישה (ב-1.6.19), ביקשתי מהמוכר להאריך והוא הוסיף מיד עוד 20 יום.
לבינתיים נותרו עוד 17 יום מההארכה להגנת הרכישה, ואני תוהה מה עלי לעשות.
אני אף פעם לא מבקשת המשך הגנה
אלא ישר פותחת סכסוך
ברגע שהוא הבטיח לי החזר אם לא יגיע בזמן
למה להאריך הגנה
מקסימום יגיע בהמשך
אבל הכסף מגיע לך ביושר
(ההחזר הוא על אי הגעה בזמן)
נראהלי כעת אחרי שעבר ההגנה הראשונית את בכל מקרה יכולה לפתוח סכסוך
וזה יאשר לך
(אם לא עבר זמן ההגנה הראשוני אז זה לא מאשר פתיחת סכסוך מהסיבה של אי הגעה. ובצדק.)
אם כי ברגע שיראו שאת זו שביקשת להאריך את ההגנה יתכן ויבקשו ממך לחכות
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הזמנתי לפני למעלה מחודשיים, ב-1.4.19
כשנותר פחות מיום להגנת הרכישה (ב-1.6.19), ביקשתי מהמוכר להאריך והוא הוסיף מיד עוד 20 יום.
לבינתיים נותרו עוד 17 יום מההארכה להגנת הרכישה, ואני תוהה מה עלי לעשות.
ברור שכבר לפתוח סכסוך
תנסי היום לפתוח סכסוך
מה כותב לך כשאת מנסה?
 

1502

משתמש רשום
גם לי כותב סטטוס סיימתי למרות שההזמנה לא הגיעה והיום הסתיימה ההגנה
 

אמאשל2

משתמש מקצוען
@קופצנית
פתחתי סיכסוך שהגיע לי פיג'מה ורודה לבן שלי במקום אדומה.
וזה מה שהמוכר כתב לי:
מה זה אומר?? upload_2019-6-10_12-52-34.png upload_2019-6-10_12-53-14.png
 
למעלה