מדריך טיפים עלי אקספרס- טיפ מס 1- סכסוך מוצלח- רווח מובטח

השקעות וכלכלה

אלתר ספרים עושים בית הספר לקפסולות
את איציק אלתר פגשתי ביינות לעשרות ארגזים, קפסולות באריזה, רשימות ממוחשבות, ואתר און ליין המתעדכן כל רגע בהזמנה נוספת. "את רואה? " הזמין אותי...
התחלה >>>
סיפור של תחילת הדרך, במטרה לתת כלי בכל התחלה שהיא… ביצעתי עבודה ללקוח – קטלוג לנעלים, אגב, הלקוח ידע שזה פעם ראשונה שאני עושה את זה וקיבל מחיר...
שיווק אגרסיבי
כמה תלכו רחוק בשיווק המוצר שלכם: בגבולות החוק / עד שתתעייפו / עד גיהוץ האשראי של הלקוח ועד בכלל
10 טעויות קלאסיות שבעלי עסקים עושים בשביל לסגור את העסק.
שאומר לכם את האמת? איפשהו מרגיש לי שלעסקים פשוט נח להאשים את הקורונה בהכל, כן כמה שזה נשמע קריפי זה אמת, הרי אי אפשר להוכיח אחרת, וכולם מקבלים את...

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אם אני מקבלת את החבילה אחרי שקבלתי זכוי, אני מזמינה שוב וכותבת לו בהערות שלא ישלח.
אחרי כמה ימים אני מאשרת שקבלתי.
צריך הרבה סבלנות כאשר מזמינים מהם כי לפעמים מגיע אחרי חודשיים.
זה לפנים משורת הדין
לא יודעת אם את חייבת
זה ממש לפנים משורת הדין
זה אותו דין כמו אבידת נכרי
בררנו את זה
אבל לדעתי זה קידוש ד'
ולכן כמה פעמים כתבתי להם שאני משלמת כשהגיע כי אני יהודיה וכו'
 

הארז

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
אם המוכר הבטיח שיגיע תוך זמן מסוים ולא הגיע והוא זיכה מה פתאום לשלם לו
כשהוא זיכה הוא ידע שבסוף זה יגיע ובכ"ז זיכה
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
עכשיו אהיה נודניקית ואגיד לכם: למה לא לקנות דרך זיפי? פחות המתנה למוצר, הגנה מלאה, אחריות, תיווך מושלם ביני למוכר וגם אפשרות ליצור קשר עם המוכר ישירות. עוד שקל שניים שווה לי כדי לחסוך ספקות למיניהם.
 

נעמה :)

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עכשיו אהיה נודניקית ואגיד לכם: למה לא לקנות דרך זיפי? פחות המתנה למוצר, הגנה מלאה, אחריות, תיווך מושלם ביני למוכר וגם אפשרות ליצור קשר עם המוכר ישירות. עוד שקל שניים שווה לי כדי לחסוך ספקות למיניהם.
גמני רציתי להיות כזאת נודניקית, אבל התאפקתי ;)
מסכימה עם כל מילה!
מה גם שזיפי בעברית נורמלית!
 

ביינט

משתמש פעיל
עכשיו אהיה נודניקית ואגיד לכם: למה לא לקנות דרך זיפי? פחות המתנה למוצר, הגנה מלאה, אחריות, תיווך מושלם ביני למוכר וגם אפשרות ליצור קשר עם המוכר ישירות. עוד שקל שניים שווה לי כדי לחסוך ספקות למיניהם.
פחות המתנה למוצר. את בטוחה ? אין בזה שום הגיון הם בס"ה עושים דרופשיפינג = קונים עבורך

הגנה מלאה, אחריות, תיווך מושלם ביני למוכר וגם אפשרות ליצור קשר עם המוכר ישירות.
כל זה יש גם במקור עליאקספרס, וזה בדיוק מה ש @קופצנית מסבירה בבהירות רבה איך לעשות זאת

המעלה במקור בעליאקספרס יש דילים קופונים וכו' (למשל כל משתמש חדש יש קופון של 5דולר מתנה) צריך רק לדעת איך לקנות שם,
 

גרפיקהil

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
תודה ענקית על הפוסט, ממש עוזר!
הזמנתי מוצר בעלי, ואחרי שקיבלתי אישור הזמנה, הגיע סירוב מהאשראי. הכנסתי שוב את המוצר לסל ושילמתי. אבל רק אח"כ שמתי לב שאושרה לי ההזמנה הראשונה. כנראה שהיה חסר איזשהם פרטים על הכרטיס אשראי וברגע שאישרתי, אושרו 2 הקניות.
עכשיו נשארתי עם 2 מוצרים זהים (18$ למוצר) ואין לי מה לעשות עם זה. ניסיתי לכתוב להם אבל הם אמרו שכבר שלחו את זה ואין להם אפשרות לבטל.
יש מה לעשות?
 

רינהרינה

משתמש מקצוען
עכשיו אהיה נודניקית ואגיד לכם: למה לא לקנות דרך זיפי? פחות המתנה למוצר, הגנה מלאה, אחריות, תיווך מושלם ביני למוכר וגם אפשרות ליצור קשר עם המוכר ישירות. עוד שקל שניים שווה לי כדי לחסוך ספקות למיניהם.
הפוך- זיפי יותר המתנה למוצר, לוקח עוד זמן עד ששולחים. אתה מעביר את התשלום לזיפי, ורק אחרי שהם מעבירים את התשלום לעלי אקספרס המוכר שולח את המוצר.
מעבר לזה- בזיפי אין אפשרות לראות את המשוב של הקונים, וזה מאד משמעותי.
אפשרות ליצור קשר עם המוכר ישירות- זה דווקא יש בעלי ולא דרך זיפי.
 

שרה ד

משתמש רשום
פתחתי חשבון ויש לי קופון של 4$ איך אני משתמשת בו? ניסיתי בשלב התשלום ללחוץ על החל קופון
כתוב לי אין קופונים זמינים ומוחק לי את פרטי התשלום שהכנסתי
אשמח לתשובה מהירה כי תוקף הקופון עומד לפוג
upload_2018-12-18_9-49-22.png
 

A052

משתמש סופר מקצוען
הקופון אמור להיות על קניה מעל סכום מסויים (בדר"כ מעל 40 או אפילו 50 דולר).
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פתחתי חשבון ויש לי קופון של 4$ איך אני משתמשת בו? ניסיתי בשלב התשלום ללחוץ על החל קופון
כתוב לי אין קופונים זמינים ומוחק לי את פרטי התשלום שהכנסתי
אשמח לתשובה מהירה כי תוקף הקופון עומד לפוג
צפה בקובץ המצורף 418446
הקופון אמור להיות על קניה מעל סכום מסויים (בדר"כ מעל 40 או אפילו 50 דולר).
בקניה מעל 20 דולר במקרה הזה
 

מתולתלת0

משתמש פעיל
@קופצנית

מקווה שתוכלי לעזור לי תודה מראש

יש לי הזמנה מלפני חודשיים בערך שלא הגיעה ורשום לי

בעוד ...שעות ההזמנה תיסגר -האם אח"כ אני יוכל לפתוח סכסוך?עכשיו שאני מנסה לפתוח

הוא רושם לי לחכות עוד כמה ימים ולא נותן לי להמשיך לפתוח סכסוך

דבר נוסף-יש לי הזמנה מלפני 3 שבועות שרשום לי עדין משלוח ממתין ואין לי מספר מעקב

(זה פריט יקר 30 דולר) האם לחכות יכול להיות שזה יגיע?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
בעוד ...שעות ההזמנה תיסגר -האם אח"כ אני יוכל לפתוח סכסוך?
כמדומני שברגע שההזמנה תיסגר תוכלו לפתוח סכסוך ולומר שזה לא הגיע (זה לא סגירת ההזמנה אלא סוף הזמן שמבחינתם זה אמור להגיע אליכם).
דבר נוסף-יש לי הזמנה מלפני 3 שבועות שרשום לי עדין משלוח ממתין ואין לי מספר מעקב
(זה פריט יקר 30 דולר) האם לחכות יכול להיות שזה יגיע?
כדאי לשאול את המוכר מה קורה עם המשלוח, ולפי זה תוכלו לדעת האם לפתוח סכסוך או לא.
 

BRAYNDY

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
תכל'ס איך פותחים סכסוך ומקבלים את הכסף
ניסיתי פעמיים לפתוח סכסוך ואליאקספרס לא התערבו ולא קבלתי החזר
 

A052

משתמש סופר מקצוען
תכל'ס איך פותחים סכסוך ומקבלים את הכסף
ניסיתי פעמיים לפתוח סכסוך ואליאקספרס לא התערבו ולא קבלתי החזר
אם תוכלו לפרט מה היה, זה יעזור.
מה ביקשתם, מה המוכר ענה, מה הגבתם, ומה קרה לאחר מכן.
 

yudb

משתמש סופר מקצוען
@קופצנית ,
איך מאריכים הגנה על מוצר?
בפתיחת סכסוך?
בשליחת דואר ישירות למוכר?
או שיש דרך אחרת?


חוץ מזה,
כתוב לי שהמשלוח יגיע תוך 30-50 יום.
מחר עוברים 50 יום.

מצד שני,
כתוב לי שאוכל לפתוח סכסוך ב- 24/02.
מה עלי לעשות?

תודה רבה :)
 
למעלה