מדריך טיפים עלי אקספרס- טיפ מס 1- סכסוך מוצלח- רווח מובטח

השקעות וכלכלה

הנה זה בא! שבוע הספר ב'אוצר החכמה' – 30% הנחה! עד 36 תשלומים שווים!
חלמו שנים רבות, יצא סוף סוף לשימוש הלקוחות והתקבל באהבה ובהתלהבות ע"י המשתמשים. אותם 112,000 ספרים (!!!),המוצגים דף אחר דף כצורתם המקורית, אך...
"הבאה לדפוס", מי צריך את זה בכלל? - פרק ראשון
בעידן בו הכל דיגיטלי, מהיר, קופצני, שלושים שניות ו"אוף, מתי זה נגמר כבר". בעידן בו כולנו סובלים מהפרעות קצר ושיבוש. בעידן פוסט קורונה ופוסט אופסט...
כשהענק הסיני עושה אפצ'י   (וזה לא קורונה...)
ביום לא בהיר קם לו הענק הסיני והחליט להעלות את מחירי התובלה הימית במאות (!!!) אחוזים. הסיבות לכך הם שילוב של פוסט קורונה, סיפור המיכלית התקועה...
4.00 star(s) 6 דירוגים
תתקדמו, אל תכנעו לעבודות מתסכלות!
"עבודה". לאן לוקחת אתכם המילה הזו? איזו קונוטציה היא מעלה בראשכם? האם היא גורמת למשהו בתוככם להתרחב, או להיפך- מכווצת ולוחצת על מקומות רגישים? אם...
3.00 star(s) 1 דירוגים

GALAXY

משתמש מקצוען
מה עושים אם לדוגמא הזמנתי שעון (לא יקר) קיבלתי אותו היה נראה טוב ועובד ,
מיד דיווחתי שקיבלתי וגם ניקדתי ניקוד טוב -5 נקודות
אבבבבל...אחרי כמה ימים התפרק , מה אני עושה עכשיו ??
יש לך 15 ימים נוספים לפתוח מחלוקת מרגע שלחצת על קבלת המוצר
 

חנצי

משתמש פעיל
משתפת מעל במה זו- יש לי 100% הצלחה בקבלת החזר מלא בסכסוכים בעליאקספרס
ספרתי עכשיו ויש לי 98 סכסוכים- ובכולם FULL REFUND- החזר מלא

אז למה הלכתי היום על סכסוכים ולא על טיפים לקניה- כי אני מקבלת על זה יותר שאלות באישי

יאלה, נתחיל

למה אנחנו פותחים סכסוך?

1. כל מוכר מבטיח החזר מלא אם לא מקבלים את המוצר תוך X ימים (מוקף באדום) 60 יום
צפה בקובץ המצורף 412052
אם נשנה את שיטת השילוח- במקרה הזה לא משתלם כמובן...
גם מספר הימים אותם מבטיח המוכר להגעת החבילה- ירד- 27 יום
צפה בקובץ המצורף 412053

אם לא קיבלנו את החבילה עד סמוך למועד המובטח- יש לנו 2 אופציות:
א. לבקש מהמוכר להאריך את הגנת הרכישה ע"י המשפט הזה
Can you please extend the purchase protection for me?
Thanks

ב. לחכות שיעברו מספר הימים הכתוביחם ב"אחריות המוכר" ולפתוח סכסוך

מה אני בוחרת לעשות? את שניהם!

לדוגמא, הזמנתי מוצר ועברו 58 יום מההזמנה- אני מבקשת מהמוכר להאריך את הגנת הרכישה, הוא מאריך בשמחה- ומחכה עוד יומיים שלושה, כשעוברים 61- 62 יום- אני פותחת סכסוך

מה כותבים בסכסוך כזה? הנה דוגמא- למעלה רואים את ההתכתבות שלי עם המוכר- הבקשה להארכת הגנת הרכישה
ולמטה רואים את הסכסוך, 3 ימים אחרי הבקשה להארכה
בסכסוך כתבתי שהמוכר מבטיח החזר מלא תוך 60 יום וכבר ביקשתי ממנו להאריך וחיכיתי ועדיין לא קיבלתי את המוצר
המוכר הזה היה ממש חביב ועליאקספרס אפילו לא היו צריכים להתערב
המוכר הסכים להחזר
וקיבלתי אותו
צפה בקובץ המצורף 412058

בטח אתם חושבים עכשיו, זה מה שהיא השיגה? 75 סנט?
אז בבקשה כמה דוגמאות אקראיות

צפה בקובץ המצורף 412061

2. האופציה השניה לבקשת החזר היא שהמוצר לא כפי שתואר
חשוב!!! לא הכוונה שבתמונה זה היה נראה כחול רויאל חם וקיבלתי כחול רויאל חמים עד חם
אלא הבדל משמעותי בצבע או צבע אחר
פריט אחר ממה שהזמנתי
או הזמנתי שניים וקיבלתי אחד
או איכות לא טובה: שבור, מוכתם, לא עובד, שרוט וכו

דוגמאות שלי: מסך לפלאפון שרוט- לדעתי יד שניה
הזמנתי מכנס ורוד וקיבלתי תכלת
חולצה עם כתם אבק ענק (שירד בכביסה אבל לא רלוונטי לסכסוך)
שמלה בצבע חאקי שהגיעה חומה לגמרי
גודל לא נכון בטבל תהגדלים- הפרש משמעותי
שעון לא עובד

החלק החשוב בסכסוכים כאלו הוא ההוכחה- תמונה ורצוי וידאו שמראה היטב את הפגם
לדוגמא: הסרטה של 10 שניות שרואים שהמחוגים בשעון לא זזים
תמונה של החולצה עם הכתם
הסרטה שעוברת משריטה לשריטה במסך הפלאפון
תמונה של המכנס שהגיע לצד מה שהזמנתי
סרט לד שחסרים לדים, מפסק שחסר האופציה להדליק

דוגמאות? בבקשה
צפה בקובץ המצורף 412064 צפה בקובץ המצורף 412065 צפה בקובץ המצורף 412066 צפה בקובץ המצורף 412067 צפה בקובץ המצורף 412068 צפה בקובץ המצורף 412069

( 2 התמונות הראשונות זה המכנס והחולצה שהבטחתי הוראות איך לקבל אותם חינם- החולמה המוכתמת כובסה והמכנס התכול- גם כן התרגלתי ליופי של תכלת לבת ולא רק ורוד...)

יש עוד אופציות בהן פותחים סכסוכים- תכתבו לי אם מענין אתכם- כי זה עבודה די קשה לכתוב את הטיפים ולהעלות צילומי מסך- אם מענין מישו- אני אעלה

מזכירה שאני מאד אוהבת לעזור (בעיקר לעזור לאנשים לקבל את הכסף שלהם, סתאאםםם...) אז אני באישי לשאלות
אבל תשתדלו למקד ולשאול את כל השאלה בהודעה אחת ולא כל שניה להוסיף לי עוד 2 שורות בסיפור, אני לא פסיכולוגית שצריכה לחלוב מידע...)
לדוגמא
אני מקבלת הודעה:
הזמנתי פריט בעלי אקספרס
אני: נו
היא: הוא לא הגיע
אני: אויש, מה עשית?
היא: ואז פתחתי סכסוך

וכו'...


בטיפ הבא בס"ד
איך מזמינים עגלת תינוק ומה לא עושים!!! פוסט שיתוף רווי דמעות...סתאאאםם
תודה רבה! מחכים ומועיל
מה עושים במקרה כזה?
קיבלתי הודעה:
פריט RK022674168IL נמסר לנמען באמצעות שליח בבאר שבע ב27/11/2018

אני לא גרה בבאר שבע..: / מה זה אומר? הגיע למישו אחר? איך אפשר לטפל בזה?
 

רינהרינה

משתמש מקצוען
תודה רבה! מחכים ומועיל
מה עושים במקרה כזה?
קיבלתי הודעה:
פריט RK022674168IL נמסר לנמען באמצעות שליח בבאר שבע ב27/11/2018

אני לא גרה בבאר שבע..: / מה זה אומר? הגיע למישו אחר? איך אפשר לטפל בזה?
גם לי זה קרה עכשיו, הפריט שלי נמסר ליעדו בכפר יונה
 

GALAXY

משתמש מקצוען
גם לי זה קרה עכשיו, הפריט שלי נמסר ליעדו בכפר יונה
גם לי זה קרה עכשיו, הפריט שלי נמסר ליעדו בכפר יונה

לא מן הנמנע שהמידע המוצג באתר הינו שגוי, לפיכך מוצע שתפנו אל סניף הדואר שלכם בכדי לברר מה עלה באמת בגורלו של הפריט.
לאחרונה האתר של הדואר נדפק...
 

GALAXY

משתמש מקצוען
תודה רבה! מחכים ומועיל
מה עושים במקרה כזה?
קיבלתי הודעה:
פריט RK022674168IL נמסר לנמען באמצעות שליח בבאר שבע ב27/11/2018

אני לא גרה בבאר שבע..: / מה זה אומר? הגיע למישו אחר? איך אפשר לטפל בזה?
עייני לעיל
 

GALAXY

משתמש מקצוען
תודה רבה! מחכים ומועיל
מה עושים במקרה כזה?
קיבלתי הודעה:
פריט RK022674168IL נמסר לנמען באמצעות שליח בבאר שבע ב27/11/2018

אני לא גרה בבאר שבע..: / מה זה אומר? הגיע למישו אחר? איך אפשר לטפל בזה?

שם בסניף הדואר הם יכולים לתת לך פרטים בדיוק למי זה נמסר כולל הטלפון שלו.
 

רינהרינה

משתמש מקצוען
שם בסניף הדואר הם יכולים לתת לך פרטים בדיוק למי זה נמסר כולל הטלפון שלו.
לא נשמע לי להתקשר למישהו מכפר יונה ולשאול אותו פרטים על החבילה שקיבל מהדואר לאחרונה.
הוא לא יאמין לי בכל מקרה.
 

רקפת3

משתמש מקצוען
יותר הגיוני וקרה לי כבר - שמספר המעקב היה שגוי או מומצא, לפנות למוכר בעלי אקספרס ואם אין לו תשובה טובה לפתוח סכסוך.
 

אבן טובה

משתמש פעיל
גם אני קבלתי כמה פעמים הודעה שהגיע חבילה אבל זה היה טעות של דואר ישראל.
 

GALAXY

משתמש מקצוען
לא נשמע לי להתקשר למישהו מכפר יונה ולשאול אותו פרטים על החבילה שקיבל מהדואר לאחרונה.
הוא לא יאמין לי בכל מקרה.
תלכי לסניף ותבררי הכי טוב. יש שגיאות לפעמים וזה קורה. יכול להיות שהכתובת לא היתה ברורה על הפריט או משהו
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
איור וציור מקצועי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
בדכ זה טעות של אלי
תשלחי להם פניה שאם הם לא בודקים מה המספר הנכון את פותחת סכסוך
תוך יום יומים תקבלי מהם את הנכון
כך היה אצלי ב2 פעמים שונות
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תודה רבה! מחכים ומועיל
מה עושים במקרה כזה?
קיבלתי הודעה:
פריט RK022674168IL נמסר לנמען באמצעות שליח בבאר שבע ב27/11/2018

אני לא גרה בבאר שבע..: / מה זה אומר? הגיע למישו אחר? איך אפשר לטפל בזה?
לא מן הנמנע שהמידע המוצג באתר הינו שגוי, לפיכך מוצע שתפנו אל סניף הדואר שלכם בכדי לברר מה עלה באמת בגורלו של הפריט.
לאחרונה האתר של הדואר נדפק...
יותר הגיוני וקרה לי כבר - שמספר המעקב היה שגוי או מומצא, לפנות למוכר בעלי אקספרס ואם אין לו תשובה טובה לפתוח סכסוך.
גם אני קבלתי כמה פעמים הודעה שהגיע חבילה אבל זה היה טעות של דואר ישראל.
תלכי לסניף ותבררי הכי טוב. יש שגיאות לפעמים וזה קורה. יכול להיות שהכתובת לא היתה ברורה על הפריט או משהו
למיטב ידיעתי זה לא קשור לסניף
המוכרים בעלי ממש "חכמים" וכשכמה מזמינים אצלם מישראל-הם שולחים חבילה אחת ונותנים לכמה את אותו מספר מעקב
אם תתכתבו על המספר הזה בצ'אט של דואר ישראל- רוב הסיכויים שהנציג יכתוב לכם מה שכתב לי מספר פעמים- שהמספר מעקב הזה שייך למישהו אחר וזה תחכום ידוע של הסינים
רק לפתוח סכסוך עם צילומסך של פרטי מסירת הפריט באתר של דואר ישראל- עדיף באנגלית
ולכתוב בסכסוך בפרוש שזה לא עיר המגורים שלכם ובררתם בדואר ישראל ואמרו לכם שזו רמאות של המוכר
קרה לי כמה פעמים וקיבלתי את הכסף
פעם אחת הגדילו לעשות עלי וכתבו לי שהם מודעים לרמאות של מוכרים בנושא חלוקת אותו מספר מעקב לכמה אנשים כשבעצם יש רק חבילה אחת- והם יעקבו אחרי זה ביתר חומרה
 

הארז

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
למה להסתבך? פשוט לפתוח סכסוך
לצרף צילום מסך של הכתובת למשלוח ושל הפריט נמסר ב..
עשיתי את זה כמה פעמים והזדכיתי מיד
 

נירוש

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
קופצנית, אם זיכרוני לא מטעה אותי ויש לי זיכרון חזק אמרת שאת מעדיפה לקנות בחנויות ליד הבית מאשר להזמין מאליאקספרס...
ומה את עושה אם אחרי שהזדכית וקיבלת החזר ואופס.. שבוע אח"כ מגיעה החבילה??....
 
נערך לאחרונה ב:

אסתי בראון

משתמש מקצוען
למיטב ידיעתי זה לא קשור לסניף
המוכרים בעלי ממש "חכמים" וכשכמה מזמינים אצלם מישראל-הם שולחים חבילה אחת ונותנים לכמה את אותו מספר מעקב
אם תתכתבו על המספר הזה בצ'אט של דואר ישראל- רוב הסיכויים שהנציג יכתוב לכם מה שכתב לי מספר פעמים- שהמספר מעקב הזה שייך למישהו אחר וזה תחכום ידוע של הסינים
רק לפתוח סכסוך עם צילומסך של פרטי מסירת הפריט באתר של דואר ישראל- עדיף באנגלית
ולכתוב בסכסוך בפרוש שזה לא עיר המגורים שלכם ובררתם בדואר ישראל ואמרו לכם שזו רמאות של המוכר
קרה לי כמה פעמים וקיבלתי את הכסף
פעם אחת הגדילו לעשות עלי וכתבו לי שהם מודעים לרמאות של מוכרים בנושא חלוקת אותו מספר מעקב לכמה אנשים כשבעצם יש רק חבילה אחת- והם יעקבו אחרי זה ביתר חומרה
עלי כל כך עובדים על ניסיון לאיזושהי אמינות
כל פתיחת סכסוך מצידי מגיעה מייד עם ניסיון התפייסות של המוכר
מוזר לי איך קורית כזו רמאות על מספרי מעקב משותפים כשודאי להם שכל הלקוחות שקיבלו את מספר המעקב ידרשו החזר
אגב קופצנית יקרה
אדה להבהרה מה הקטע של זמן ההגנה
מה הרווח שלי מזה כלקוחה?
תמיד כשפניתי לבקש מהמוכר החזרים כי עבר מידי הרבה זמן הם הציעו להאריך את זמן ההגנה- ואני סירבתי
מעדיפה לפתוח סכסוך ודי
ולקבל את כספי
וגם תכלס ניתן לפתוח סכסוך גם בתוך זמן ההגנה כשהמוצר הגיע תקול
אז אשמח להסבר על טיבו של זמן ההגנה
 

אבן טובה

משתמש פעיל
אם אני מקבלת את החבילה אחרי שקבלתי זכוי, אני מזמינה שוב וכותבת לו בהערות שלא ישלח.
אחרי כמה ימים אני מאשרת שקבלתי.
צריך הרבה סבלנות כאשר מזמינים מהם כי לפעמים מגיע אחרי חודשיים.
 

רק ברכה

משתמש פעיל
אם אני מקבלת את החבילה אחרי שקבלתי זכוי, אני מזמינה שוב וכותבת לו בהערות שלא ישלח.
אחרי כמה ימים אני מאשרת שקבלתי.
צריך הרבה סבלנות כאשר מזמינים מהם כי לפעמים מגיע אחרי חודשיים.
זה לפנים משורת הדין
לא יודעת אם את חייבת
 

המספרים של פרוג:

337,452

משתמשים נכנסו לפרוג בחודש האחרון

316

משתמשים מבקרים ברגע זה באתר

4,986

הודעות נכתבו בממוצע ליום בחודש האחרון

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח דרושים

אולי מעניין אותך גם...

היכל הנגינה הגבוה, איך נבואה שעריך?
לא זכיתי, או לא עלה בגורלי אם תרצו, להיות מ"אנשי התעשיה" של יוצרי המוזיקה, לא החסידית ולא היהודית. אני רק איש פשוט שמדי פעם זוכה להתרומם לצלילי...
סאבוויי תחנת מירון
תיאוריית החלונות השבורים לעזרת משבר מירון.
שדרוג תיק העבודות בכמה פעולות פשוטות! (מדריך לשימוש במוקאפ למי שעדיין לא מכיר)
אז מה זה בעצם מוקאפ? מוקאפ אלו בעצם קבצי הדמיה שנועדו להדגים איך עיצוב נראה במצבים ובמסכים שונים. בעולם העיצוב משתמשים בהם כדי להציג מיתוג או...
הנה זה בא! שבוע הספר ב'אוצר החכמה' – 30% הנחה! עד 36 תשלומים שווים!
חלמו שנים רבות, יצא סוף סוף לשימוש הלקוחות והתקבל באהבה ובהתלהבות ע"י המשתמשים. אותם 112,000 ספרים (!!!),המוצגים דף אחר דף כצורתם המקורית, אך...
ברקע ממשלת השיסוי - נחפשה דרכינו ונחקורה...
איני מגיד מישרים, ולא מחשב חשבונות שמימיים... ובכל זאת הרהורים שצפו בליבי הבוקר, כשעברתי על הכותרות האדומות שיללו ובכו, בצדק רב, על הממשלה...
למעלה