• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

חתן מיוסר יתום מאב ואם מתחתן עם בעל"ת והם חסרי כל !!! פרקליט נדיר !!!

ארי ברגר

משתמש חדש
הזאת עומד חתן קרוב לגיל 40 וב"ה זכה בשעטו"מ לאחר מסכת ייסורים מפרכת לבוא בברית האירוסין עב"ג שתחי' בעלת תשובה שג"כ היא כבחינת יתומה מאב ואם,
כעת הוא נמצא כבר פחות מחודש לזמן החתונה ואין לו פרוטה לפורטה, אין לו ממי לבקש, אין לו משפחה, יחיד בעולמו, הוא עדיין צריך כסף לכסות את החובות שצבר במשך השנים האחרונות שהיה צריך להתפרנס ל- ב - ד !!
כן לבד !!!
לא היה מי שיעזור לו כלכלית ורגשית !!!

ועכשיו כשזוכה לבנות את ביתו, הוא פונה אליך שתעזור לו להתחיל דף חדש, ולסיים עם המסכת ייסורים שחווה בעשורים האחרונים... ומתחנן אליך תעזור לי תציל אותי , תן לי את הדחיפה לעלות מעלה !!
איש יקר !
אנא !!! הרם את תרומתך בעין יפה ותזכה להיות חלק מהיסוד של הבית של החתן שמחפש קרובי משפחה, מחפש אח, גיס, דוד, שיעזור לו , ואין !!! זה מקרה נדיר !!!

ואבי היתומים יחזיר לכם בכפל כפליים ובוודאי תזכו לגמר חתימה טובה ולישועות מעל דרך הטבע !!!
לינק לתרומה :

https://www.causematch.com/he/projects/yatom/7876949375/


מי שיכול להעביר הלאה את הלינק , לחברים ומכרים, בוודאי יבורך משמים !!!
 

קבצים מצורפים

  • קוזמאץ3.jpg
    קוזמאץ3.jpg
    KB 165.4 · צפיות: 18
  • קוזמאץ2.jpg
    קוזמאץ2.jpg
    KB 607.1 · צפיות: 15

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה