מחיר למשתכן חרדים לנווה שמיר

"שמחה וששון"

משתמש צעיר
"סערת השמות חוזרת לבית שמש"

1610997843526.png


@קבוצת זוכים רמה ה' מדוע לא עדכנתם???
 

ברכת מרום

משתמש מקצוען
אני חייבת לציין שיבש כאן מבחינת תמונות רמה ד' מפציצים בתמונות. מה איתכם. עורו ישנים קחו מצלמות ותעלו פה
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
df18c9f4-21af-4627-be11-1695269eb00f-724x483.jpg


תושבי רמה ה' בבי"ש עותרים לביהמ"ש וטוענים: "העירייה מדירה חרדים"
בית שמש
נווה שמיר
רמת בית שמש ה'
0 תגובות
סערת שמות הרחובות בשכונת נווה שמיר חוזרת – תושבי השכונה החרדים עותרים לביהמ"ש בטענה כי תהליך קבלת ההחלטות לגבי שינוי שמות הרחובות בשכונה אינו חוקי ונועד לקבוע לשכונה אופי חילוני ולהרחיק את הרוכשים החרדים מלגור במקום, "גורל השכונה לא ייקבע ע"י מחטפים"

סערת שמות הרחובות בשכונת נווה שמיר – רמת בית שמש רמה ה' מסרבת לרדת מסדר היום. תושבי השכונה החרדים עותרים לבית המשפט המחוזי בירושלים בטענה כי תהליך קבלת ההחלטות לגבי שינוי שמות הרחובות בשכונה לווה במספר רב של ליקויים ובעיות חוקיות במטרה לקבוע לשכונה אופי חילוני ולהרחיק את הרוכשים החרדים מלגור במקום. התושבים קוראים לבטל את ההחלטה על החלפת השמות.
הסאגה התחילה כשלפני מספר חודשים החליטה עיריית בית שמש והעומדת בראשה, עליזה בלוך, להחליף את שמות הרחובות הקיימים בשכונת רמה ה' (נווה שמיר) שנקראו על שם חודשי השנה העבריים בשמות שונים כאשר המכנה המשותף להם לדברי ראש העיר וסיעת הליכוד – שמות גיבורי וגיבורות ישראל.
מאות המשחות החרדיות שזכו בדירות בשכונה במסגרת תוכנית מחיר למשתכן ורוכשים רבים שקנו דירות במקום בשוק החופשי טענו כי מטרת החלפת השמות על ידי רה"ע וחברי הליכוד בעיר הייתה לצור מצב בו הציבור החרדי ירגיש דחוי מהמקום בכך שהמהלך יצור אווירה של שכונה למגזר הכללי ויביא לרכישות מהמגזר הכללי, מה שלא קרה עד עתה.

ezgif-4-f0ebd440bab4-1-750x758.jpg

כנס שערכה העירייה לכל הרוכשים. מהתמונה ניתן לראות בברור לאן משתייכים ציבור הרוכשים.
אלא שבוועדת השמות הנציגים החרדים החליטו שלא לקרוא שמות נשים ברחובות השכונה, מתוך ידיעה על הכוונה שעומדת מאחורי המהלך. לשם כך נאלצו הצדדים להגיע לסוג של פשרה ולקרוא לרחובות בשם משפחה בלבד. בשלב זה החלה סערה תקשורתית שנראה היה שיצאה מכלל שליטה כאשר רה"ע עליזה בלוך הואשמה ב"הדרת נשים".
התושבים והרוכשים בשכונה שלא הסכימו כלל להחלפת השמות, עתרו השבוע לבית המשפט המחוזי בירושלים והצביעו על מספר רב של ליקויים ובעיות חוקיות בהליך כולו, וקוראים לבטל את ההחלטה על החלפת השמות. תושבי השכונה מצפים ששמות הרחובות יישארו חודשי השנה ולא יהיו מייצג פוליטי נגד הרוכשים החרדים.
העותרים קוראים לעיריית בית שמש להפנים כי גורלה של שכונת רמה ה' לא ייקבע על ידי מחטפים והחלטות בחוסר סמכות, "צביונה החרדי של השכונה נקבע זה מכבר לאחר שרובם של ציבור הרוכשים הנם תושבים חרדים", אם אומרים ומוסיפים כי הם מצפים מהעירייה "למלא את כל חובותיה כלפי הרוכשים כדת וכדין וללא משוא פנים".
ea11016c-a2c2-4336-9694-4b88ad180de3-750x422.jpg
רמה ה' בבית שמש
בשיחה עם 'חדשות JDN' אומר אחד מהעותרים: "לא מפריע לנו שמות רחובות על שם נשים. מפריע לנו הפעולות של העירייה והעומדת בראשה להטריד את התושבים, רק בגלל התסכול שלהם שהשכונה שכל כך השקיעו בה בורחת להם והולכת לחרדים".
"מטרת ההחלפה היא ברורה", אומרים לנו גורמים בעיר, "לנסות על ידי שמות רחובות להביא קהל יעד שאינו חרדי, ניסיון שלא הצליח עד עכשיו". לדבריהם: "רוב רובם של הרוכשים בשכונה הם מהמגזר החרדי, מה שיביא לשכונה חרדית נוספת הצמודה לשכונות רמה ג' וא' החרדיות".
מעיריית בית שמש נמסר בתגובה: "החלטת ועדת השמות התקבלה מתוך שקיפות וניהול תקין. עיריית בית שמש תגיב לעתירה בבית המשפט".
WhatsApp-Image-2021-01-20-at-18.44.13-1.jpeg
 

est473

משתמש חדש
הרב 'קבוצת הזוכים' עורר לאחרונה במייל על דבר המשאבות בש"ק.
ראשית, ייש"כ רב על ההתעוררות והפעילות בנושא חשוב כ"כ.
יחד עם זאת, סבורני שיתכן ו'גשם' של מיילים לקבלן בפרק זמן של כמה ימים, ייתכן ויוצר תחושה של טורדנות ודחיה.
אולי מוטב היה, שבכל פרויקט יתארגנו יראי ה' הרוכשים בו, וישלחו מכתב מכובד, עם פירוט כל שמות הרוכשים, ויבחרו א' מהם להיות בא כחם מול הקבלן. מסתבר שבכה"ג יועיל יותר.

(זה מצטרף למה שכו"כ העלו כאן בעבר, שאולי הגיע הזמן ליצור - לצד הקבוצה של כולנו יחד - קבוצות פרטיות לפי פרויקטים. אני מניח שאם 'קבוצת הזוכים' ישאל את הציבור, רבים ישמחו להצטרף לקבוצות אלו)
 
אשמח לשמוע חוו"ד בעניין הכיורים, מה לקחתם / לוקחים? 2 כיורים בודדים או אחד מפוצל ל2?
עדיף כבר לבטל את המטבח של הקבלן לקבל את הזיכויי ( שהוא אמנם יחסית קטן )
ולעשות את המטבח בנפרד דרך הקבוצה שעשו
כמו שעשו ברמה ד'
בסך הכללי זה יוצא יותר זול בהתחשב בעובדה שהקבלן לא נותן ארונות עליונים
וכן שמקבלים מהקבלן רק 3-4 מגירות שנמצאות במקום אחד בלי אפשרות לחלק שיהיה עמודה של 3 מגירות בחלבי ו 3 מגירות בבשרי
 
נערך לאחרונה ב:

ברוס

משתמש פעיל
עדיף כבר לבטל את המטבח של הקבלן לקבל את הזיכויי ( שהוא אמנם יחסית קטן )
ולעשות את המטבח בנפרד דרך הקבוצה שעשו
כמו שעשו ברמה ד'
בסך הכללי זה יוצא יותר זול בהתחשב בעובדה שהקבלן לא נותן ארונות עליונים
וכן שמקבלים מהקבלן רק 3-4 מגירות שנמצאות במקום אחד בלי אפשרות לחלק שיהיה עמודה של 3 מגירות בחלבי ו 3 מגירות בבשרי
נו-נו אני מסכים אבל איפה הקבוצה של רמה ה' בפרויקט המטבחים ? מחכים לשמוע למעשה.
 

מיריומה

משתמש מקצוען
51dC69GpZJSYhT9YRE0gdcd5RPn10uezzY0yZIuOR4A6B4mDCc76ilkRLhFFPdbfwzokhYAQN7M6OL7IDaPLl3pQUrEo_RPMkRoXb6llvTXMaGZRjdFeRjw-GL21Qb8trGyz=s0-d-e1-ft


image
סטטוס פרויקטים:
הסגר נמשך, ואיתו גם הבניה בשכונה

הסגר השלישי בעיצומו, אך הבניה בשכונת נווה שמיר, הנחשבת לחיונית, נמשכת. במקביל נחתמו חוזים רבים לרכישת דירות, הן בשוק החופשי והן של זוכים במחיר למשתכן.

לפניכם עדכון תמציתי מההתפתחויות בשכונת נווה שמיר במהלך החודש האחרון:

image

  • מס' יחידות דיור: 208
  • דירות: 3-6 חדרים + דירות גן

בפרויקט עץ השקד - א.חבר בע"מ מתבצעות כעת עבודות הבניה במקביל בכל המבנים, במטרה לסיים את כל הפרויקט במועד שהובטח לרוכשים ואף בשאיפה לנסות להקדים את לוחות הזמנים. עבודות השלד הסתיימו לחלוטין, כעת צוות הביצוע מרכז מאמצים בעבודות חיפוי האבן ועבודות הגמר בדירות. נכון להיום נמכרו כ-190 דירות ויתרת המלאי מורכבת מדירות 3 ו 4 חדרים במחירים ותנאי תשלום אטרקטיביים. במתחם עץ השקד בנווה שמיר בונים 208 יח"ד המשתרעים על פני 8 מבנים (26 יח"ד בכל מבנה). כל מבנה הוא בן 9-10 קומות בתמהיל דירות מגוון, החל מ-3 חדרים וכלה ב-6 חדרים. מועד אכלוס צפוי: דצמבר 2021.

הפרויקט משווק על ידי משרד "יגאל נכסים״:
אבי נפוסי -‭052-400-5893
מאיר דמבי -052-892-6607

לחצו כאן לצפייה במיקום הפרויקט במפת השכונה

Gallery

image

  • מס' יחידות דיור: 255
  • בניינים: 9
  • דירות: 3-5 חדרים + דירות גן + דירות פנטהאוז

הבניה בפרויקט "אחוזת נמדר" מתקרבת בצעדי ענק לישורת האחרונה, הבניה הגיעה לקומה השביעית, קומה אחת לפני האחרונה. בחלל הפנימי נמשכות העבודות הפנימיות, הכוללות עבודות טיח, חשמל, אינסטלציה וריצוף. בקרוב מאוד תעמוד דירה לדוגמה, לרשות הציבור שיוכל להתרשם באופן מוחשי ובלתי אמצעי מהסטנדרטים הגבוהים של חברת נמדר.
מועד אכלוס צפוי: דצמבר 2021.

Gallery

image

  • מס' יחידות דיור: 174
  • דירות: 3-5 חדרים + דירות גן + דירות פנטהאוז


בפרויקט "צור שמיר" שע''י חברת עיר דוד, כל הדירות כבר מרוצפות לחלוטין ומתחילים להרגיש את תחילת הסוף. שיווק הדירות נמשך הן בארץ הן בחו''ל. בשבוע האחרון של חודש דצמבר נמכרו עוד דירות גדולות וקטנות, עד כה נמכר כ-90% מכלל הפרויקט, כולל הדירות למשתכן.
פרויקט צור שמיר כולל 174 יח"ד ב 5 בניינים מפוארים, דירות 3, 4, 5, חדרים עם מרפסת או/ו גינה ופנטהאוזים מפוארים הפונים לנוף קסום. מפרט טכני עשיר ומותאם אישית לצרכי הלקוח. הפרויקט קרוב ונגיש לכל מוסדות הציבור והשטחים הירוקים, ונמצא בכניסה לשכונת נווה שמיר. מועד אכלוס צפוי: אוגוסט 2021.

לפרטים נוספים עבור המתעניינים ותיאום פגישה ניתן להתקשר לשיווק -
תיווך שלי: 052-699-33-99

Gallery

image

  • מס' יחידות דיור: 800
  • דירות: 4-5 חדרים + דירות גן + דירות פנטהאוז 5 חדרים

בפרוייקט "רמת יוחנן", ביזמות ובביצוע של "חברת אלי יוחנן מהנדסים", מתקדמים ללא הפסקה. הסתיימו עבודות ריצפות חפירה וביסוס במגרשים 343-346, כולל סיום קירות תומכים פיתוח של כל המגרשים.
מועד אכלוס משוער: ינואר 2023.
נמשך המבצע לרוכשים דירות 4,5 חד': משלמים ברכישת הדירה 20% מהסכום בחתימה ואת היתרה משלמים עד האכלוס!

לפרטים:
ניתן לפנות לצוות השיווק מבית אלי יוחנן בטלפון - 8398*
או באתר הבית - נווה שמיר רמת יוחנן - לחצו כאן

לחצו כאן לצפייה במיקום הפרויקט במפת השכונה

Gallery

image

  • מס' יחידות דיור: 276
  • דירות: 3-5 חדרים + דירות גן
הבניה בפרויקט של אופק שלי נמשכת במלוא הקצב. במגרשים A307 וכן 308 A יוצקים קירות בקומה מינוס 4, במגרש 309 A יוצקים קירות לקומה מינוס 5, במגרש 311 A הרצפה מוכנה והברזלים מחכים ליציקה. במגרש 307 B קומת המחסנים מוכנה ומצפים להתקנת קירות ברנוביץ וכן ב- 309 B שם מכינים ברזל ליציקת קומת קרקע. במגרש 310 יוצקים קירות בקומה מינוס 1 ובמגרש 312 מבצעים עבודות עפר ופינוי. מועד אכלוס צפוי: דצמבר 2023.


במקביל נמשך השיווק של הדירות בשוק החופשי. בשבוע האחרון נחתמו כעשרה חוזים בשוק הפרטי. מזל טוב! (בתמונה למטה: אחד הזוגות שחתמו, כעת תושבי מעלה אדומים, בעתיד תושבי נווה שמיר).

למתעניינים, ניתן לפנות למשווקים בדוא''ל אל
שיר: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
או אל אושרי: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

לחצו כאן לצפייה במיקום הפרויקט במפת השכונה


image

  • מס' יחידות דיור: 187
  • דירות: 3-5 חדרים + דירות גן.
בשעה טובה משרד השיכון אישר את תמהיל הבניה והחלוקה באופן כללי.
בינתיים, במקביל לסיום הליכי היתר הבניה, התקבלו היתרי החפירה והדחפורים עלו לשטח. הציפיות הן שברוב ממש יתחיל הליך השיווק של הדירות בשוק החופשי במקביל לחתימת חוזים עם הזוכים במחיר למשתכן.


לחצו כאן לצפייה במיקום הפרויקט במפת השכונה

image

  • מס' יחידות דיור: 100
  • דירות: 3-5 חדרים + דירות גן.

בפרויקט מ. אביב החלו עבודות העפר לאחר קבלת ההיתרים. ההערכה היא שבזמן הקרוב יוכלו להתקדם עם עבודות הבניה והשיווק של הדירות, בכפוף לקבלת ההיתרים הסופיים.

לחצו כאן לצפייה במיקום הפרויקט במפת השכונה

image

  • מס' יחידות דיור: 104
  • דירות: 3-5 חדרים + דירות גן.
בפרוייקט "נאות אביב", מבית "פסגות זיו" נמשכות העבודות לשיקום קיר התמך של הפרויקט. ההערכה היא שעד האביב תחל הבניה של הפרויקט.


לחצו כאן לצפייה במיקום הפרויקט במפת השכונה

חדש! האתר של נווה שמיר בגרסה האנגלית​

בשעה טובה עלה לאוויר האתר הרשמי של נווה שמיר בשפה האנגלית. מוזמנים לבקר ולהתרשם ולהפיץ בקרב מכריכם ויקיריכם דוברי אנגלית. גם להם יש בית בנווה שמיר!

לחצו כאן למעבר לאתר באנגלית

מעוניינים להשתתף בשיחת זום / סיור בשכונה?​

מעוניינים להשתתף בשיחת זום על נווה שמיר / סיור בשכונה עם נציגי הקבלנים ונציגי העירייה? השאירו פרטים באתר של נווה שמיר ונחזור אליכם:
מלאו פרטים בלחיצה כאן
להתראות בניוזלטר הבא ...​
Facebook Website

image

 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה