מחיר למשתכן חרדים לנווה שמיר

בנימיני

משתמש מקצוען
צפה בקובץ המצורף 1667118תמונה מנסיון ההריסה / הפינוי - שלא צלח ב"ה -ע"י אברכים חשובים מאוד שבאו למסור נפשם על קדושת בית הכנסת "אשרי חלקם".

מה שהתברר אח"כ שיש פקידה אחת זוטרת מרושעת בעירייה שמשתפת פעולה עם קומץ חילוני חולני אספסוף בשכונה שהוא אירגנה ברוב רשעותה ואכזרויתה את המהלך המטופש.
( הפלישה של נווה ציון למבנה השכונתי משום מה לא מפריע לה... )

יעזור ה' שבית צדיקים יעמוד - ודבר זה ישאר לעד , ומכח בניית בתי מקדש מעט , יבנה בקרוב ממש בית מקדשנו הגדול בירושלים עיה"ק במהרה בימינו אמן.
כתושב עיר חרדית אחרת שבה איש הישר בעיניו יעשה וכל יום גינה ציבורית אחרת נחסמת בהנחת קראוון לקהילת קודש אחרת

ממש לא הייתי רוצה שזה יהיה המצב בשכונה

נכון שחשוב שיהיו בתי כנסיות ותלמודי תורה אבל אנחנו גם רוצים לגור בצורה מתורבתת
אין מנוס מלבלוע את הצפרדע ולפעול באמצעים חוקיים ולגיטימיים על מנת לקבל הקצאות ובנייה של כל צרכי הקהילה בשכונה.

לא כולם רוצים לחיות במחנה פליטים או בהעתק של קריית ספר / אלעד / ביתר
 

בנימיני

משתמש מקצוען
אגב נווה ציון
אני לא רואה שום מניעה שתושבי השכונה האחרים יבואו להתפלל שם במצב הנוכחי
אם אכן מדובר בקומץ מתפללים מהציבור הדת"ל
הדמוגרפיה תעשה את העבודה
 

יהודי ישראלי

משתמש פעיל
אגב נווה ציון
אני לא רואה שום מניעה שתושבי השכונה האחרים יבואו להתפלל שם במצב הנוכחי
אם אכן מדובר בקומץ מתפללים מהציבור הדת"ל
הדמוגרפיה תעשה את העבודה

כבר עשו את זה בעבר וזה אכן גרם להסכמת ר"ע דאז להנחת קראוון עבור הקבוצה הנ"ל
ובוודאי שאם יש קהילה שרוצה מקום תפילה לקבוצה מגובשת זה יכול להיות יעיל
ואפילו אם הם היו מקבלים את המבנה כחוק זה דבר אפשרי ובוודאי כשפלשו לשם בניגוד לחוק
 

יהודי ישראלי

משתמש פעיל
כתושב עיר חרדית אחרת שבה איש הישר בעיניו יעשה וכל יום גינה ציבורית אחרת נחסמת בהנחת קראוון לקהילת קודש אחרת

ממש לא הייתי רוצה שזה יהיה המצב בשכונה

נכון שחשוב שיהיו בתי כנסיות ותלמודי תורה אבל אנחנו גם רוצים לגור בצורה מתורבתת
אין מנוס מלבלוע את הצפרדע ולפעול באמצעים חוקיים ולגיטימיים על מנת לקבל הקצאות ובנייה של כל צרכי הקהילה בשכונה.

לא כולם רוצים לחיות במחנה פליטים או בהעתק של קריית ספר / אלעד / ביתר

איך בולעים את הצפרדע ?
אנשים רוצים להתפלל במקום נורמלי ולא באוהלים שעפים מהרוח או בחצרות הבניינים
האופציה היחידה במצב הזה היא שכירות דירות עבור בתי כנסיות שעולים הון עתק
אם יהיה מישהו שמוכן לממן את השכירות אולי אפשר לשקול את דבריך (גם דירות זה לא הכי נח)

אם העירייה וכמה משולי תושבי השכונה חושבים שבכך הם ידירו את רגלי החרדים מהשכונה
אז הנה התשובה הכי טובה, הנחת קראוונים וכו' (עדיף בשיתו"פ עם מי מהמערכת) ובכך זה חוזר אליהם כבומרנג
גם תושבים חרדים עם בתי כנסת, וגם שזה מכער להם (וגם לנו) את השכונה
שיחליטו מה עדיף להם
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
כתושב עיר חרדית אחרת שבה איש הישר בעיניו יעשה וכל יום גינה ציבורית אחרת נחסמת בהנחת קראוון לקהילת קודש אחרת

ממש לא הייתי רוצה שזה יהיה המצב בשכונה

נכון שחשוב שיהיו בתי כנסיות ותלמודי תורה אבל אנחנו גם רוצים לגור בצורה מתורבתת
אין מנוס מלבלוע את הצפרדע ולפעול באמצעים חוקיים ולגיטימיים על מנת לקבל הקצאות ובנייה של כל צרכי הקהילה בשכונה.

לא כולם רוצים לחיות במחנה פליטים או בהעתק של קריית ספר / אלעד / ביתר
הנחת הקראוואן משמשת כקריאת השכמה לקברניטי העיר.
אכן מתנהל תהליך הקצאות, בשונה מהמצב לפני הבחירות, אבל הוא מתנהל בעצלתיים.
תבין, שאנשים גרים בשכונה למעלה משנתיים, והם חווים יום יום את הקושי ההזוי הזה, שאין איפה להתפלל, ואין תנאים נורמליים לקיום חיי דת. ומי מדבר על מקווה טהרה.
מישהו חייב להתעשת ולהתחיל לפעול במהירות. בתקווה שהקראוואן הזה אכן יצליח לגרום לכך.
 

יהודי ישראלי

משתמש פעיל
הנחת הקראוואן משמשת כקריאת השכמה לקברניטי העיר.
אכן מתנהל תהליך הקצאות, בשונה מהמצב לפני הבחירות, אבל הוא מתנהל בעצלתיים.
תבין, שאנשים גרים בשכונה למעלה משנתיים, והם חווים יום יום את הקושי ההזוי הזה, שאין איפה להתפלל, ואין תנאים נורמליים לקיום חיי דת. ומי מדבר על מקווה טהרה.
מישהו חייב להתעשת ולהתחיל לפעול במהירות. בתקווה שהקראוואן הזה אכן יצליח לגרום לכך.

אני דווקא נוטה לחשוב אחרת כפי שכבר כתבת אתמול

קיים שיתו"פ מסוים.
בסוף, יש גורמים עוינים שמחפשים כל דרך להציק לחרדים בשכונה. כמו במכירת המוצרים המוזלת של ער"פ. אותו גורם דאג גם לניסיון הפינוי.
לדברים בסגנון כזה לא יעזור שיתו"פ, כי גם ראה"ע כבול במידה מסוימת, והוא צריך להפעיל הרבה מנופי לחץ.

קודם כל צריך לראות מי יקבל את ההקצאה של המבנה, ואח"כ לראות מה עושים עם מפרי החוק שפלשו אליו.

צריך להבין שכל תהליכי ההקצאות ברמה ה' הם מהמורכבים שיש,
לכל הקצאה יש המון התנגדויות לא ענייניות המיועדות למטרה אחת, והיא משיכת זמן כדי שהתהליך לא יושלם,
אי אפשר לעקוף את זה גם אם ראש העיר וכל הקואליציה ירצו יותר ממך, זה תהליך מסורבל שלוקח זמן,
ולכן לדעתי זה לקח מצוין עבור המפריעים שיבינו שזה או הקצאות מסודרות או קרוואנים בלתי חוקיים,
אבל שיהיה להם ברור, בשכונה שלנו יש בתי כנסיות, נקודה.
ולמי שזה מפריע לו מוזמן לארוז את חפציו ולהתפנות.

ולדעתי חברי העירייה דווקא נהנים מזה, כי זה רק יכול להקל עליהם את העבודה מול אותם מפריעים,
ולא בכדי הם יודעים להעלים עין ככל הניתן, (ושוב, כמו שכתבת גם זה לא קל להם מול הגורמים הנ"ל).
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
אני דווקא נוטה לחשוב אחרת כפי שכבר כתבת אתמול



צריך להבין שכל תהליכי ההקצאות ברמה ה' הם מהמורכבים שיש
לכל הקצאה יש המון התנגדויות לא ענייניות המיועדות למטרה אחת, והיא משיכת זמן כדי שהתהליך לא יושלם,
אי אפשר לעקוף את זה גם אם ראש העיר וכל הקואליציה ירצו יותר ממך, זה תהליך מסורבל שלוקח זמן
ולכן לדעתי זה טוב מאוד עבור המפריעים שיבינו שזה או הקצאות מסודרות או קרוואנים בלתי חוקיים
אבל שיהיה להם ברור () בשכונה שלנו יש בתי כנסיות, נקודה.
ולמי שזה מפריע לו מוזמן לארוז את חפציו ולהתפנות.

ולדעתי חברי העירייה נהנים מזה כי זה רק יכול להקל עליהם את העבודה מול אותם מפריעים
ולא בכדי הם יודעים להעלים עין ככל הניתן (ושוב, כמו שכתבת גם זה לא קל להם מול הגורמים הנ"ל)
כשחברי העירייה החרדיים מעוניינים, הם יכולים לקדם את העניינים בצורה מהירה מאוד. רק שבסדר העדיפויות שלהם קיימים דברים אחרים, שקודמים לשכונה. ועם לחץ פה ושם, דברים יזוזו, בעז"ה, מהר מאוד.
אל תשכח שיש גם מושג שנקרא הקצאה זמנית.
 

יהודי ישראלי

משתמש פעיל
גם להקצאות זמניות יכולות להיות התנגדויות
כמו"כ הראיה הכי גדולה לקושי בעניינים אלו היא מה שקורה בד' 3
הטענה המרכזית של הליטאים בשכונה היה אי השוויון (כביכול, זה הוכח כטענה מופרכת בבחירות)
וזה מאוד חשוב להם שיסדרו את כל ההקצאות (גם הזמניות) וגם לשאר הציבורים זה חשוב, כי כולם רוצים הקצאות מסודרות
אבל הכל תקוע שם בגלל הסכסוך למרות שיש לחץ ציבורי גדול מאוד
בגלל שכרגע המתנגדים לא מוכנים להסיר את ההתנגדויות (למרות שהוצעו פתרונות ע"י ראש העיר שהוא מדגה"ת, וכן אחד מראשי המתנגדים נבחר למועצת העיר ברשימת דגה"ת)
אבל בפועל הכל תקוע, ותאמין לי שלכל ראשי הקואליציה יש אינטרסים מכאן ועד להודעה חדשה כדי שזה יסודר,
אבל בתכל'ס הכל תוקע ועומד
וברור לכולנו שרמה ה' הרבה יותר מורכב מד' 3 כי הצד השני לא רוצים תמורה, הם רוצים שלא נקבל כלום.
 

יהודי ישראלי

משתמש פעיל
לא קשור לפה, אבל 4 בתי כנסת מתוך 50, זה לא 20%. ואכמ"ל.

אחרי הבחירות יש גרף מסודר כמה אחוז יש לכ"א ומוכח שהדרישות של הליטאים רחוק שנות אור מהמציאות
אבל זה באמת לא קשור לכאן ולכן לא אמשיך את הוויכוח למרות שיש נתונים שחור ע"ג לבן

אני רק העלתי את זה כראיה להנ"ל ובל"נ לא אמשיך כאן ויכוח לא קשור צודק ככל שיהיה
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
אחרי הבחירות יש גרף מסודר כמה אחוז יש לכ"א ומוכח שהדרישות של הליטאים רחוק שנות אור מהמציאות
אבל זה באמת לא קשור לכאן ולכן לא אמשיך את הוויכוח למרות שיש נתונים שחור ע"ג לבן

אני רק העלתי את זה כראיה להנ"ל ובל"נ לא אמשיך כאן ויכוח לא קשור צודק ככל שיהיה
די!
האשכל כבר נחסם בעבר בעקבות דיונים על ד' 3.
תמשיכו את כל הדיונים פה:
ותמחקו את ההודעות שלכם שלא יחסמו לנו.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
אגב נווה ציון
אני לא רואה שום מניעה שתושבי השכונה האחרים יבואו להתפלל שם במצב הנוכחי
אם אכן מדובר בקומץ מתפללים מהציבור הדת"ל
הדמוגרפיה תעשה את העבודה
למי חסר חיכוכים בחיים?
זה קרה כמה פעמים בעבר. בדרך כלל זה עבר בשקט יחסי, אבל אם תהיה פה מגמה, התגובות יהיו לא נעימות, כפי שכבר קרה באחת הפעמים.
בשבתות כולם רוצים ליהנות מהתפילה ולא להפוך אותה למסע השתלטות, גם אם היא צודקת.
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
מעניין. גם לפני כשנתיים היה בפרוייקט שם בלגן גדול וריב אלים מאד בין הפועלים עצמם.

אגב, מדובר הפעם בפלסטינים או באזרחים ישראליים?
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
מעניין. גם לפני כשנתיים היה בפרוייקט שם בלגן גדול וריב אלים מאד בין הפועלים עצמם.

אגב, מדובר הפעם בפלסטינים או באזרחים ישראליים?
אז זה היה "דמי חסות"
עכשיו זה היה "לשם שעשוע"
מצ"ב הסרטות
זה נראה מצחיק אבל זה פחד פחדים
1717096654168.png
 

קבצים מצורפים

  • VID-20240527-WA0056.mp4
    3.3 MB
  • VID-20240527-WA0057.mp4
    3.2 MB
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יח

א לַמְנַצֵּחַ לְעֶבֶד יְהוָה לְדָוִד אֲשֶׁר דִּבֶּר לַיהוָה אֶת דִּבְרֵי הַשִּׁירָה הַזֹּאת בְּיוֹם הִצִּיל יְהוָה אוֹתוֹ מִכַּף כָּל אֹיְבָיו וּמִיַּד שָׁאוּל:ב וַיֹּאמַר אֶרְחָמְךָ יְהוָה חִזְקִי:ג יְהוָה סַלְעִי וּמְצוּדָתִי וּמְפַלְטִי אֵלִי צוּרִי אֶחֱסֶה בּוֹ מָגִנִּי וְקֶרֶן יִשְׁעִי מִשְׂגַּבִּי:ד מְהֻלָּל אֶקְרָא יְהוָה וּמִן אֹיְבַי אִוָּשֵׁעַ:ה אֲפָפוּנִי חֶבְלֵי מָוֶת וְנַחֲלֵי בְלִיַּעַל יְבַעֲתוּנִי:ו חֶבְלֵי שְׁאוֹל סְבָבוּנִי קִדְּמוּנִי מוֹקְשֵׁי מָוֶת:ז בַּצַּר לִי אֶקְרָא יְהוָה וְאֶל אֱלֹהַי אֲשַׁוֵּעַ יִשְׁמַע מֵהֵיכָלוֹ קוֹלִי וְשַׁוְעָתִי לְפָנָיו תָּבוֹא בְאָזְנָיו:ח וַתִּגְעַשׁ וַתִּרְעַשׁ הָאָרֶץ וּמוֹסְדֵי הָרִים יִרְגָּזוּ וַיִּתְגָּעֲשׁוּ כִּי חָרָה לוֹ:ט עָלָה עָשָׁן בְּאַפּוֹ וְאֵשׁ מִפִּיו תֹּאכֵל גֶּחָלִים בָּעֲרוּ מִמֶּנּוּ:י וַיֵּט שָׁמַיִם וַיֵּרַד וַעֲרָפֶל תַּחַת רַגְלָיו:יא וַיִּרְכַּב עַל כְּרוּב וַיָּעֹף וַיֵּדֶא עַל כַּנְפֵי רוּחַ:יב יָשֶׁת חֹשֶׁךְ סִתְרוֹ סְבִיבוֹתָיו סֻכָּתוֹ חֶשְׁכַת מַיִם עָבֵי שְׁחָקִים:יג מִנֹּגַהּ נֶגְדּוֹ עָבָיו עָבְרוּ בָּרָד וְגַחֲלֵי אֵשׁ:יד וַיַּרְעֵם בַּשָּׁמַיִם יְהוָה וְעֶלְיוֹן יִתֵּן קֹלוֹ בָּרָד וְגַחֲלֵי אֵשׁ:טו וַיִּשְׁלַח חִצָּיו וַיְפִיצֵם וּבְרָקִים רָב וַיְהֻמֵּם:טז וַיֵּרָאוּ אֲפִיקֵי מַיִם וַיִּגָּלוּ מוֹסְדוֹת תֵּבֵל מִגַּעֲרָתְךָ יְהוָה מִנִּשְׁמַת רוּחַ אַפֶּךָ:יז יִשְׁלַח מִמָּרוֹם יִקָּחֵנִי יַמְשֵׁנִי מִמַּיִם רַבִּים:יח יַצִּילֵנִי מֵאֹיְבִי עָז וּמִשֹּׂנְאַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:יט יְקַדְּמוּנִי בְיוֹם אֵידִי וַיְהִי יְהוָה לְמִשְׁעָן לִי:כ וַיּוֹצִיאֵנִי לַמֶּרְחָב יְחַלְּצֵנִי כִּי חָפֵץ בִּי:כא יִגְמְלֵנִי יְהוָה כְּצִדְקִי כְּבֹר יָדַי יָשִׁיב לִי:כב כִּי שָׁמַרְתִּי דַּרְכֵי יְהוָה וְלֹא רָשַׁעְתִּי מֵאֱלֹהָי:כג כִּי כָל מִשְׁפָּטָיו לְנֶגְדִּי וְחֻקֹּתָיו לֹא אָסִיר מֶנִּי:כד וָאֱהִי תָמִים עִמּוֹ וָאֶשְׁתַּמֵּר מֵעֲוֹנִי:כה וַיָּשֶׁב יְהוָה לִי כְצִדְקִי כְּבֹר יָדַי לְנֶגֶד עֵינָיו:כו עִם חָסִיד תִּתְחַסָּד עִם גְּבַר תָּמִים תִּתַּמָּם:כז עִם נָבָר תִּתְבָּרָר וְעִם עִקֵּשׁ תִּתְפַּתָּל:כח כִּי אַתָּה עַם עָנִי תוֹשִׁיעַ וְעֵינַיִם רָמוֹת תַּשְׁפִּיל:כט כִּי אַתָּה תָּאִיר נֵרִי יְהוָה אֱלֹהַי יַגִּיהַּ חָשְׁכִּי:ל כִּי בְךָ אָרֻץ גְּדוּד וּבֵאלֹהַי אֲדַלֶּג שׁוּר:לא הָאֵל תָּמִים דַּרְכּוֹ אִמְרַת יְהוָה צְרוּפָה מָגֵן הוּא לְכֹל הַחֹסִים בּוֹ:לב כִּי מִי אֱלוֹהַּ מִבַּלְעֲדֵי יְהוָה וּמִי צוּר זוּלָתִי אֱלֹהֵינוּ:לג הָאֵל הַמְאַזְּרֵנִי חָיִל וַיִּתֵּן תָּמִים דַּרְכִּי:לד מְשַׁוֶּה רַגְלַי כָּאַיָּלוֹת וְעַל בָּמֹתַי יַעֲמִידֵנִי:לה מְלַמֵּד יָדַי לַמִּלְחָמָה וְנִחֲתָה קֶשֶׁת נְחוּשָׁה זְרוֹעֹתָי:לו וַתִּתֶּן לִי מָגֵן יִשְׁעֶךָ וִימִינְךָ תִסְעָדֵנִי וְעַנְוַתְךָ תַרְבֵּנִי:לז תַּרְחִיב צַעֲדִי תַחְתָּי וְלֹא מָעֲדוּ קַרְסֻלָּי:לח אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם:לט אֶמְחָצֵם וְלֹא יֻכְלוּ קוּם יִפְּלוּ תַּחַת רַגְלָי:מ וַתְּאַזְּרֵנִי חַיִל לַמִּלְחָמָה תַּכְרִיעַ קָמַי תַּחְתָּי:מא וְאֹיְבַי נָתַתָּה לִּי עֹרֶף וּמְשַׂנְאַי אַצְמִיתֵם:מב יְשַׁוְּעוּ וְאֵין מוֹשִׁיעַ עַל יְהוָה וְלֹא עָנָם:מג וְאֶשְׁחָקֵם כְּעָפָר עַל פְּנֵי רוּחַ כְּטִיט חוּצוֹת אֲרִיקֵם:מד תְּפַלְּטֵנִי מֵרִיבֵי עָם תְּשִׂימֵנִי לְרֹאשׁ גּוֹיִם עַם לֹא יָדַעְתִּי יַעַבְדוּנִי:מה לְשֵׁמַע אֹזֶן יִשָּׁמְעוּ לִי בְּנֵי נֵכָר יְכַחֲשׁוּ לִי:מו בְּנֵי נֵכָר יִבֹּלוּ וְיַחְרְגוּ מִמִּסְגְּרוֹתֵיהֶם:מז חַי יְהוָה וּבָרוּךְ צוּרִי וְיָרוּם אֱלוֹהֵי יִשְׁעִי:מח הָאֵל הַנּוֹתֵן נְקָמוֹת לִי וַיַּדְבֵּר עַמִּים תַּחְתָּי:מט מְפַלְּטִי מֵאֹיְבָי אַף מִן קָמַי תְּרוֹמְמֵנִי מֵאִישׁ חָמָס תַּצִּילֵנִי:נ עַל כֵּן אוֹדְךָ בַגּוֹיִם יְהוָה וּלְשִׁמְךָ אֲזַמֵּרָה:נא (מגדל) מַגְדִּיל יְשׁוּעוֹת מַלְכּוֹ וְעֹשֶׂה חֶסֶד לִמְשִׁיחוֹ לְדָוִד וּלְזַרְעוֹ עַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה